Пошуковий запит: <.>K=маркетинг відносин<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7 |
>1.
|
Бегларашвили, О. Сущность маркетинга партнерских отношений, его развитие и роль в формировании эффективного взаимодействия предприятий [] / О. Бегларашвили> // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 2. - С. 24-28. - Лит. в конце ст.
Рубрики: Підприємства--Маркетинг Кл.слова (ненормовані): партнерські відносини -- партнерские отношения -- сутність маркетингу -- сущность маркетинга -- маркетинг відносин -- маркетинг отношений
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Бовш, Людмила. Інноваційні маркетингові технології готельних підприємств [] / Л. Бовш> // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2017. - N 5. - С. 61-72. - Літ. в кінці ст.
. - ISSN 1727-9313 Рубрики: Ресторанно-готельний бізнес--Маркетинг--Україна Інновації--Україна Кл.слова (ненормовані): готельне підприємство -- маркетинг вражень -- маркетинг відносин -- нейромаркетинг -- DEA-аналіз
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Гурджиян, К. Маркетинг отношений: коммуникация предприятия с потребителем не всегда становится двусторонней [] / К. Гурджиян> // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 2. - С. 32-36. - Лит. в конце ст.
Рубрики: Підприємства--Маркетинг--Україна Кл.слова (ненормовані): маркетинг відносин -- маркетинг отношений -- комунікація із споживачем -- коммуникация с потребителем -- двосторонній зв'язок -- двусторонняя связь
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Завірюха, А. О. Ігрова модель рівноваги Штакельберга за умови лідерської позиції виробника та послідовної позиції дилера [] / А. О. Завірюха> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - N 6. - С. 187-190. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетинг відносин
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>5.
| 339.18+658.7(075.8) М27
Маркетинг і логістика: концептуальні основи та стратегічні рішення [] : навч. посіб. у схемах і табл. / С. В. Смерічевська та ін. ; за ред. С. В. Смерічевської. - Львів : Магнолія 2006, 2018. - 546, [6] с. : рис., табл. - (Вища освіта в Україні). - Літ.: с. 516-528. - Ім. покажч.: с. 529-546. - ISBN 978-617-574-085-9 : 300.00 грнББК 65.291.3 + 65.40 Рубрики: Маркетинг--Прийняття рішень теорія--Стратегії--Навчальні видання для вищої школи Логістика--Поставки--Управління--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): етапи розвитку маркетингу -- маркетинг відносин -- стратегічний маркетинг -- альтернативи маркетингових стратегій -- еволюція логістики -- функціональні області логістики -- стратегічна спрямованість логістики -- логістичні системи -- управління ланцюгами поставок -- логістичне обслуговування -- ризики поставок Анотація: Процеси інтеграції маркетингу та логістики в умовах розвинених ринкових відносин, забезпечення ефективної взаємодії двох управлінських концепцій.
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Смерічевська, С. В.; Жаболенко, М. В.; Чернишева, С. В.; Смерічевська, С. В. \ред.\
Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) Знайти схожі
|
>6.
|
Пироженко, Н. Очень важно строить долгосрочные отношения потребителя с брендом [] / Н. Пироженко> // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 2. - С. 18-19
Рубрики: Відносини--Маркетинг--Україна Кл.слова (ненормовані): бренд -- бренд -- споживач -- потребитель -- маркетинг відносин -- маркетинг отношений
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Тодорова, О. Сторителлинг как инновационный PR-инструмент [] / О. Тодорова> // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 2. - С. 38-45. - Лит. в конце ст.
Рубрики: Аналітичні дослідження--Україна Маркетинг--Україна Кл.слова (ненормовані): маркетинг відносин -- маркетинг отношений -- програми лояльності -- программы лояльности -- відносини "підприємство - споживач" -- отшошения "предприятие - потребитель"
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
|