Пошуковий запит: <.>K=маркетинг відносин<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7 |
1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Завірюха А. О.
Назва : Ігрова модель рівноваги Штакельберга за умови лідерської позиції виробника та послідовної позиції дилера
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - К.: НДЕІ, 2012. - N 6. - С. 187-190 (Шифр frvv/2012/6) Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Маркетинг
Знайти схожі
|
2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Пироженко Н.
Назва : Очень важно строить долгосрочные отношения потребителя с брендом
Місце публікування : Маркетинг и реклама. - Х.: Студцентр, 2016. - N 2. - С. 18-19 (Шифр mire/2016/2)
Предметні рубрики: Відносини-- Маркетинг --Україна Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бренд--бренд--споживач--потребитель--маркетинг відносин--маркетинг отношений
Знайти схожі
|
3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Бегларашвили О.
Назва : Сущность маркетинга партнерских отношений, его развитие и роль в формировании эффективного взаимодействия предприятий
Місце публікування : Маркетинг и реклама. - Х.: Студцентр, 2016. - N 2. - С. 24-28 (Шифр mire/2016/2) Примітки : Лит. в конце ст.
Предметні рубрики: Підприємства-- Маркетинг Ключові слова (''Вільн.індекс.''): партнерські відносини--партнерские отношения--сутність маркетингу--сущность маркетинга--маркетинг відносин--маркетинг отношений
Знайти схожі
|
4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Гурджиян К.
Назва : Маркетинг отношений: коммуникация предприятия с потребителем не всегда становится двусторонней
Місце публікування : Маркетинг и реклама. - Х.: Студцентр, 2016. - N 2. - С. 32-36 (Шифр mire/2016/2) Примітки : Лит. в конце ст.
Предметні рубрики: Підприємства-- Маркетинг --Україна Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг відносин--маркетинг отношений--комунікація із споживачем--коммуникация с потребителем--двосторонній зв'язок--двусторонняя связь
Знайти схожі
|
5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Тодорова О.
Назва : Сторителлинг как инновационный PR-инструмент
Місце публікування : Маркетинг и реклама. - Х.: Студцентр, 2016. - N 2. - С. 38-45 (Шифр mire/2016/2) Примітки : Лит. в конце ст.
Предметні рубрики: Аналітичні дослідження --Україна Маркетинг --Україна Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг відносин--маркетинг отношений--програми лояльності--программы лояльности--відносини "підприємство - споживач"--отшошения "предприятие - потребитель"
Знайти схожі
|
6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Бовш, Людмила
Назва : Інноваційні маркетингові технології готельних підприємств
Місце публікування : Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - К.: КНТЕУ, 2017. - N 5. - С. 61-72. - ISSN 1727-9313 (Шифр vknt/2017/5). - ISSN 1727-9313 Примітки : Літ. в кінці ст.
Предметні рубрики: Ресторанно-готельний бізнес-- Маркетинг --Україна Інновації --Україна Ключові слова (''Вільн.індекс.''): готельне підприємство--маркетинг вражень--маркетинг відносин--нейромаркетинг--dea-аналіз
Знайти схожі
|
7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 339.18+658.7(075./М27-078025
Автор(и) : Смерічевська С. В., Жаболенко М. В., Чернишева С. В.
Назва : Маркетинг і логістика: концептуальні основи та стратегічні рішення
: навч. посіб. у схемах і табл.
Вихідні дані : Львів: Магнолія 2006, 2018 Кільк.характеристики :546, [6] с.:
рис., табл.
Серія: Вища освіта в Україні
Примітки : Літ.: с. 516-528. - Ім. покажч.: с. 529-546
ISBN, Ціна 978-617-574-085-9: 300.00 грн
УДК : 339.18+658.7(075.8) ББК : 65.291.3 + 65.40 Предметні рубрики: Маркетинг-- Прийняття рішень теорія-- Стратегії Логістика-- Поставки-- Управління Географіч. рубрики: Ключові слова (''Вільн.індекс.''): етапи розвитку маркетингу--маркетинг відносин--стратегічний маркетинг--альтернативи маркетингових стратегій--еволюція логістики--функціональні області логістики--стратегічна спрямованість логістики--логістичні системи--управління ланцюгами поставок--логістичне обслуговування--ризики поставок Анотація: Процеси інтеграції маркетингу та логістики в умовах розвинених ринкових відносин, забезпечення ефективної взаємодії двох управлінських концепцій.
Примірники :ВВ(1) Вільні : ВВ(1) Знайти схожі
|
|