Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинг відносин<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Завірюха А. О.
Назва : Ігрова модель рівноваги Штакельберга за умови лідерської позиції виробника та послідовної позиції дилера
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - К.: НДЕІ, 2012. - N 6. - С. 187-190 (Шифр frvv/2012/6)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Маркетинг
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пироженко Н.
Назва : Очень важно строить долгосрочные отношения потребителя с брендом
Місце публікування : Маркетинг и реклама. - Х.: Студцентр, 2016. - N 2. - С. 18-19 (Шифр mire/2016/2)
Предметні рубрики: Відносини-- Маркетинг --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бренд--бренд--споживач--потребитель--маркетинг відносин--маркетинг отношений
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бегларашвили О.
Назва : Сущность маркетинга партнерских отношений, его развитие и роль в формировании эффективного взаимодействия предприятий
Місце публікування : Маркетинг и реклама. - Х.: Студцентр, 2016. - N 2. - С. 24-28 (Шифр mire/2016/2)
Примітки : Лит. в конце ст.
Предметні рубрики: Підприємства-- Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): партнерські відносини--партнерские отношения--сутність маркетингу--сущность маркетинга--маркетинг відносин--маркетинг отношений
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гурджиян К.
Назва : Маркетинг отношений: коммуникация предприятия с потребителем не всегда становится двусторонней
Місце публікування : Маркетинг и реклама. - Х.: Студцентр, 2016. - N 2. - С. 32-36 (Шифр mire/2016/2)
Примітки : Лит. в конце ст.
Предметні рубрики: Підприємства-- Маркетинг --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг відносин--маркетинг отношений--комунікація із споживачем--коммуникация с потребителем--двосторонній зв'язок--двусторонняя связь
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тодорова О.
Назва : Сторителлинг как инновационный PR-инструмент
Місце публікування : Маркетинг и реклама. - Х.: Студцентр, 2016. - N 2. - С. 38-45 (Шифр mire/2016/2)
Примітки : Лит. в конце ст.
Предметні рубрики: Аналітичні дослідження --Україна
Маркетинг --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг відносин--маркетинг отношений--програми лояльності--программы лояльности--відносини "підприємство - споживач"--отшошения "предприятие - потребитель"
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бовш, Людмила
Назва : Інноваційні маркетингові технології готельних підприємств
Місце публікування : Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - К.: КНТЕУ, 2017. - N 5. - С. 61-72. - ISSN 1727-9313 (Шифр vknt/2017/5). - ISSN 1727-9313
Примітки : Літ. в кінці ст.
Предметні рубрики: Ресторанно-готельний бізнес-- Маркетинг --Україна
Інновації --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): готельне підприємство--маркетинг вражень--маркетинг відносин--нейромаркетинг--dea-аналіз
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.18+658.7(075./М27-078025
Автор(и) : Смерічевська С. В., Жаболенко М. В., Чернишева С. В.
Назва : Маркетинг і логістика: концептуальні основи та стратегічні рішення : навч. посіб. у схемах і табл.
Вихідні дані : Львів: Магнолія 2006, 2018
Кільк.характеристики :546, [6] с.: рис., табл.
Серія: Вища освіта в Україні
Примітки : Літ.: с. 516-528. - Ім. покажч.: с. 529-546
ISBN, Ціна 978-617-574-085-9: 300.00 грн
УДК : 339.18+658.7(075.8)
ББК : 65.291.3 + 65.40
Предметні рубрики: Маркетинг-- Прийняття рішень теорія-- Стратегії
Логістика-- Поставки-- Управління
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): етапи розвитку маркетингу--маркетинг відносин--стратегічний маркетинг--альтернативи маркетингових стратегій--еволюція логістики--функціональні області логістики--стратегічна спрямованість логістики--логістичні системи--управління ланцюгами поставок--логістичне обслуговування--ризики поставок
Анотація: Процеси інтеграції маркетингу та логістики в умовах розвинених ринкових відносин, забезпечення ефективної взаємодії двох управлінських концепцій.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)