Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинг органічної продукції<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Дудар Т. Г. Маркетинг у системі формування ринку органічної агропродовольчої продукції/Т. Г. Дудар, О. Т. Шумейко, В. Т. Дудар // Економіка АПК. -К.:Ред. журн. "Економіка АПК", 2017,N N 7.-С.46-53
2.

Ларіна Я. Мотиви споживання органічних продуктів та їх вплив на маркетингові рішення/Я. Ларіна // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2020,N N 5.-С.27-35
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)