Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинг отношений<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Пироженко Н. Очень важно строить долгосрочные отношения потребителя с брендом/Н. Пироженко // Маркетинг и реклама. -Х.:Студцентр, 2016,N N 2.-С.18-19
2.

Бегларашвили О. Сущность маркетинга партнерских отношений, его развитие и роль в формировании эффективного взаимодействия предприятий/О. Бегларашвили // Маркетинг и реклама. -Х.:Студцентр, 2016,N N 2.-С.24-28
3.

Гурджиян К. Маркетинг отношений: коммуникация предприятия с потребителем не всегда становится двусторонней/К. Гурджиян // Маркетинг и реклама. -Х.:Студцентр, 2016,N N 2.-С.32-36
4.

Тодорова О. Сторителлинг как инновационный PR-инструмент/О. Тодорова // Маркетинг и реклама. -Х.:Студцентр, 2016,N N 2.-С.38-45
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)