Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинг підприємства<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Коломієць О.В.
Назва : Теоретичні аспекти формування маркетингової товарної політики підприємтсва
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: зб. наук. праць. - К.: НДЕІ, 2007. - N 4. - С. 25-29 (Шифр frvv/2007/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Макроекономічні аспекти сучасної економіки
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 347.2(075.8)/В 22
Автор(и) : Вачевський М.В.
Назва : Соціально-економічні аспекти використання інтелектуальної власності в сучасних умовах. Теорія і практика. : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр навч. л-ри, 2004
Кільк.характеристики :376 с
Примітки : Бібліогр.: с. 293-310
ISBN, Ціна 966-8568-47-8: 028.00 грн
УДК : 347.2(075.8)
ББК : 67.9(4УКР)304.15я73
Предметні рубрики: Майнове право
Інтелектуальна власність
Географіч. рубрики:
Анотація: Інтелектуальна власність в умовах ринкової економіки, маркетинг, цінова система, фінанси, напрями підготовки молоді до цієї діяльності.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/Г 20
Автор(и) : Гаркавенко С.С.
Назва : Маркетинг : підручник . -5-е вид., допов.
Вихідні дані : К.: Лібра, 2007
Кільк.характеристики :718 с.: рис.
Примітки : Бібліогр.: с. 710-717
ISBN, Ціна 978-966-7035-89-1: 078.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Управління економікою
Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Викладено теоретичні основи маркетингу, його функції та практикум, що включає типові маркетингові ситуації та завдання до них.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.5(075.8)/П64
Автор(и) : Добикіна О. К., Рижиков В. С., Касьянюк С. В., Кокотько М. Є.
Назва : Потенціал підприємства: формування та оцінка : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2007
Кільк.характеристики :208 с.: рис., табл.
Примітки : Л-ра: с. 204
ISBN, Ціна 978-966-364-508-7: 29.00, 32.00, грн
УДК : 658.5(075.8)
ББК : 65.290я73
Предметні рубрики: Економічний потенціал-- Підприємства
Економіка-- Підприємства
Географіч. рубрики:
Анотація: Фомування, структура та оцінка потенціалу підприємства в ринкових умовах господарювання.
Примірники : всього : ФОНД(1), ЧЗ(1), ВВ(1)
Вільні : ФОНД(1), ЧЗ(1), ВВ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005.334(075.8)/С42
Автор(и) : Скібіцький, Олександр Миколайович
Назва : Антикризовий менеджмент : навч. посібник
Вихідні дані : Київ: Центр учбов. л-ри, 2009
Кільк.характеристики :568 с.: табл.
Примітки : Л-ра: с. 560-563
ISBN, Ціна 978-966-364-763-0: 124.99, 109.00, грн
УДК : 005.334(075.8)
ББК : 65.290-93я73
Предметні рубрики: Менеджмент
Анотація: Висвітлюються питання сучасної теорії та практики управління кризовими ситуаціями в підприємствах виробничої сфери, торгівлі та сфери послуг.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(2)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(2)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658(075.8)/Е 45
Автор(и) : Шегда А. В., Харченко Т. Б., Сагайдак Ю. А., Пашнюк Л. О.
Назва : Економіка підприємства: збірник тестів і задач : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2010
Кільк.характеристики :240 с.: табл.
Примітки : Предм. покажч.: с. 225-235. - Л-ра: с. 236
ISBN, Ціна 978-966-364-993-1: 68.00 грн
УДК : 658(075.8)
ББК : 65.29я73
Предметні рубрики: Підприємства-- Економіка
Географіч. рубрики:
Анотація: Складається з інформативної частини - скороченого викладу навчального матеріалу, сконцентрованого в основних категоріях і поняттях, тестів і завдань для самостійного опрацювання.
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.324(075.8)/Б 77
Автор(и) : Бойчук, Інна Володимирівна, Музика, Ольга Михайлівна
Назва : Інтернет в маркетингу : підручник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2010
Кільк.характеристики :508, [2] с.: табл., рис.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Львівська комерційна академія
Примітки : Л-ра: с. 457-465
ISBN, Ціна 978-611-01-0099-1: 81.00 грн
УДК : 658.324(075.8) + 004.738.5(075.8)
ББК : 65.050.24я73 + 32.973я73
Предметні рубрики: Інтернет- маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Сутність, цілі та функції Інтернету в маркетингу.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075)/Б83
Автор(и) : Бородкіна, Наталія Олександрівна, Бачинська О. М.
Назва : Маркетинг : навчально-метод. посіб.
Вихідні дані : Житомир: ЖДТУ, 2005
Кільк.характеристики :191 с.: табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Житомирський державний технологічний університет
Примітки : Бібліогр. в кінці розд.
Ціна : 10.50 грн
УДК : 658.8(075)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Навчальний посібник підготовлений з метою самостійного вивчення студентами основних теоретичних аспектів маркетингової діяльності.
Примірники : всього : ФОНД(2), ВВ(1)
Вільні : ФОНД(2), ВВ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.45(075)/Е 45
Автор(и) : Мельник Л. Г., Карінцева О. І., Ілляшенко С. М., Мішенін Є. В.
Назва : Економіка підприємства : підручник
Паралельн. назви :Economics of Enterprise
Вихідні дані : Суми: Унів. кн., 2004
Кільк.характеристики :648 с
Серія: Економічна освіта
Примітки : Л-ра: с. - Бібліогр. в кінці розд.; - Глосарій: с. 600-630. - Авт. зазначено на звороті тит. арк.
ISBN, Ціна 966-680-156-6: 45.00 грн
УДК : 338.45(075)
ББК : 65.29я73
Предметні рубрики: Економіка підприємств
Географіч. рубрики:
Анотація: Розглянуто системи взаємопов'язаних факторів виробництва і реалізації продукції; проаналізовано інструментарій, що забезпечує порівнянну вартісну оцінку затрат і результатів діяльності, приділено увагу питанням пошуку і реалізації діяльності найбільш ефективних напрямків розвитку підприємств в умовах невизначеності.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1), АБ(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1), АБ(1), ВВ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.012.4(075.8)/Б20
Автор(и) : Балабанова, Людмила Веніамінівна, Холод, Вікторія Вікторівна, Балабанова, Ірина Василівна
Назва : Маркетинг підприємства : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2012
Кільк.характеристики :611, [1] с.: табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Донецький національний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, Інститут економіки і управління. Кафедра маркетингово менеджменту
Серія: Школа маркетингового менеджменту
Примітки : Л-ра: с. 594-598. - Предм. покажч.: с. 599-611
ISBN, Ціна 978-611-01-0337-4: 108.00 грн
УДК : 658.012.4(075.8)
ББК : 65.290-2я73
Предметні рубрики: Підприємства-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг підприємства--маркетинг предприятия--товарна політика підприємства--товарная политика предприятия--цінова політика--ценовая политика--маркетингова логістика--маркетинговая логистика--розподіл та збут у маркетингу--распределение и сбыт в маркетинге--комунікаційна політика--коммуникационная политика--персонал маркетинга--персонал маркетингу--міжнародний маркетинг--международный маркетинг--контроль у маркетингу--контроль у маркетингу
Анотація: Навчальний посібник ставить своєю метою забезпечення теоретичної, методичної і практичної підготовки студентів економічних спеціальностей до здійснення маркетингової діяльності в підприємствах.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 004:004.738.5(075/Е45-112416
Автор(и) : Береза, Андрій Мартинович, Козак Ірина Антонівна, Левченко, Франк Андрійович, Гужва, Володимир Михайлович
Назва : Електронна комерція : навч. посібник
Вихідні дані : К.: КНЕУ, 2002
Кільк.характеристики :326 с.: рис., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський національний економічний універсітет
Примітки : Термінологічний слов.: 294-323. - Л-ра: с. 324
ISBN, Ціна 966-574-373-2: 22.80 грн
УДК : 004:004.738.5(075.8) + 658.5(075.8)
ББК : 32.973.202.1я73 + 65.292.я73
Предметні рубрики: Електронна комерція
Географіч. рубрики:
Анотація: Теоретичні положення і принципи електронної комерції, сучасні підходи до даної проблеми.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.5(075.8)/М37
Автор(и) : Мачкур, Анатолій Євстахійович, Лещій, Леся Анатоліївна, Коваль, Зоряна Остапівна
Назва : Економіка і управління підприємством : практ.
Вихідні дані : Л.: Вид-во Львів. політехніки, 2011
Кільк.характеристики :118, [2] с.: табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національний університет "Львівська політехніка"
Примітки : Л-ра: с. 117-118
ISBN, Ціна 978-617-607-010-8: 30.00 грн
УДК : 658.5(075.8)
ББК : 65.290-2я73
Предметні рубрики: Підприємства-- Управління
Підприємства-- Економіка
Географіч. рубрики:
Анотація: Сформульовано основні питання для обговорення та самостійного вивчення дисципліни, наведено основні формули для розв'язування задач, вправи на розпізнавання термінів, контрольні питання, ситуаційні вправи, приклади розв'язання типових задач, тестові завдання тощо.
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/П18
Автор(и) : Парсяк, Володимир Никифорович
Назва : Маркетинг: сучасна концепція та технології : підручник
Вихідні дані : Херсон: ОЛДІ -ПЛЮС, 2015
Кільк.характеристики :324[2] с.: іл., табл.
Серія: До 50-річчя економічної освіти на Миколаївщині
Примітки : Дод.: с. 289-319. - Л-ра: с. 320-324
ISBN, Ціна 978-966-289-050-1: 185.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.9
Предметні рубрики: Маркетинг
Економічна теорія
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): теорїі маркетингу--теории маркетинга--державне регулювання маркетингу--государственное регулирование маркетинга--управління маркетингом--управление маркетингом--планування маркетингу--планирование маркетинга--маркетинг підприємства--маркетинг предприятия--контроль маркетингу--контроль маркетинга--маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--маркетингова інформаційна система--маркетинговая информационная система--дослідження середовища маркетингу--исследования среды маркетинга--дослідження ринку--исследования рынка--дослідження товару--исследования товара--дослідження покупців--исследование покупателей--дослідження підприємства--исследования предприятия--інструменти маркетингу--инструменты маркетинга--маркетингова товарна політика--маркетинговая товарная политика--маркетингова цінова політика--маркетинговая ценовая политика--маркетингова політика розподілу--маркетинговая политика распределения--інтернет-комерція--интернет-коммерция--реклама в стимулюванні збуту--реклама в стимулировании сбыта
Анотація: Теоретичні положення та прикладні методжики маркетингу з використанням базових концепцій і понять відповідно державного освітнього стандарту.
Примірники : всього : ФОНД(1), ВВ(1)
Вільні : ФОНД(1), ВВ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658(075.8)/М15
Автор(и) : Макаровська, Тетяна Павлівна, Бондар, Наталія Миколаївна
Назва : Економіка підприємства : навч. посіб.
Вихідні дані : Київ: МАУП, 2003
Кільк.характеристики :304 с.: рис., табл.
Колективи : Міжрегіональна академія управління персоналом
Примітки : Літ.: с. 293-297
ISBN, Ціна 966-608-264-0: 15.60 грн
УДК : 658(075.8)
ББК : 65.29я73
Предметні рубрики: Підприємства-- Економіка
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управління підприємством--ресурси підприємства--інвестиційна діяльність--інноваційні процеси--організація виробництва--інфраструктура підприємства--прогнозування діяльності підприємства--маркетинг підприємства--продуктивність праці--мотивація праці--витрати на виробництво--собівартість продукції--ціни на продукцію--ефективність діяльності підприємств--банкрутство--санація--задачі з економіки підприємств
Анотація: Розглядається діяльність підприємства, його ресурсне забезпечення, інфраструктура та організація виробничого процесу.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)