Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинг територій<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Буднікевич І. М. Концепція територіального маркетингу як основа формування та підвищення привабливості регіонів/І. М. Буднікевич, І. І. Гавриш // Регіональна економіка. -Л.:НАН України, 2016,N N 3.-С.76-85
2.

Костинець В. В. Альтернативні стратегії SWOT як інструмент маркетингу територій/В. В. Костинець, Ю. В. Костинець // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2016,N N 12.-С.199-205
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)