Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркування товарів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.62(075.8)/П50
Автор(и) : Полікарпов, Іван Степанович, Закусілов А. П.
Назва : Ідентифікація товарів : підручник
Вихідні дані : Київ: Центр навч. л-ри, 2005
Кільк.характеристики :344 с.: рис., табл.
Колективи : Львівська комерційна академія
Примітки : Літ.: с. 332-335
ISBN, Ціна 966-364-103-7: 29.70, 28.40, 28.40 грн, грн
УДК : 658.62(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)42я73
Предметні рубрики: Торгівля-- Товарознавча експертиза-- Товарознавство-- Товарознавча експертиза
Анотація: Загальні проблеми розпізнавання образів, ідентифікація товарів, простежуваність товарних партій, критерії ідентифікації.
Примірники : всього : ВВ(2), ЧЗ(1)
Вільні : ВВ(2), ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 28.081я73/К49
Автор(и) : Клименко, Микола Олександрович, Скрипчук, Петро Михайлович
Назва : Метрологія, стандартизація і сертифікація в екології : підручник
Вихідні дані : Київ: Академія, 2006
Кільк.характеристики :368 с.: рис., табл.
Серія: Альма-матер
Примітки : Дод.: с. 346-360. - Літ.: с. 361-362. - Слов.: с. 363-366
ISBN, Ціна 966-580-212-7: 28.00, 25.50, 27.00, грн
УДК : 504(075.8)
ББК : 28.081я73
Предметні рубрики: Екологія
Метрологія-- Стандартизація-- Сертифікація
Анотація: Загальні засади метрології, стандартизації, сертифікації, особливості їх практичного використання в природоохоронній діяльності та подоланні екологічних проблем.
Примірники : всього : ЧЗ(2), ВВ(2), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(2), ВВ(2), ФОНД(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 006.9(075.8)/Т 19
Автор(и) : Тарасова В. В., Малиновський А. С., Рибак М. Ф.
Назва : Метрологія, стандартизація і сертифікація : підруч.
Вихідні дані : Київ: Центр навч. л-ри, 2006
Кільк.характеристики :264 с.: рис., табл.
Примітки : Бібліогр.: с. 260-262
ISBN, Ціна 966-364-332-3: 20.00, 29.00, грн
УДК : 006.9(075.8) + 006.1(075.8)
ББК : 30.10я73 + 30ц я73
Предметні рубрики: Стандартизація-- Сертифікація
Метрологія
Географіч. рубрики:
Анотація: Різновиди методів, засобів і способів вимірювань в метрології, основи стандартизації і сертифікації в Україні.
Примірники : всього : ВВ(3), ФОНД(2)
Вільні : ВВ(3), ФОНД(2)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/М27
Автор(и) : Котлер, Філіп, Келлер, Кевін Лейн
Назва : Маркетинговий менеджмент : [підручник] . -Перше укр. адапт. вид.
Паралельн. назви :Marketing management
Вихідні дані : К.: Хімджест, 2008
Кільк.характеристики :720 с.: рис., табл., фото. кольор.
Примітки : Л-ра: с. 683-707. - Покажч.: с. 708-717
ISBN, Ціна 978-966-8537-56-1: 187.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Управління
Географіч. рубрики:
Анотація: В основу першого українського адаптованого видання покладено 12-те видання американських класиків маркетингу Ф. Котлера та К. Л. Келлера, яке доповнене великою кількістю прикладів про діяльність компаній на українському ринку.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.658(075.8)/М 27
Автор(и) : Крикавський, Євген, Дейнега, Інна, Дейнега, Олександр, Патора, Роман
Назва : Маркетингова товарна політика : [навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.] . -2-ге вид.
Вихідні дані : Л.: Львівська політехніка, 2008
Кільк.характеристики :273, [3] с.: рис., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національний Університет "Львівська політехніка"
Примітки : Бібліогр. в кінці глав. - Дод.: с. 196-271. - Л-ра: с. 272-273
ISBN, Ціна 978-966-553-722-9: 82.00 грн
УДК : 338.658(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Товарна політика
Географіч. рубрики:
Анотація: Теоретичні засади функціонування товарних ринків, розкрито зміст базових положень формування цінової, збутової, комунікаційної політики підприємства стосовно до товарів підприємства.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.658(075.8)/М27
Автор(и) : Крикавський, Євген Васильович, Дейнега, Інна Олександрівна, Дейнега, Олександр Вікторович, Патора, Роман
Назва : Маркетингова товарна політика : підручник . -3-тє вид., допов. і переробл.
Вихідні дані : Л.: Вид-во Львів. політехніки, 2012
Кільк.характеристики :357, [3] с.: табл., рис.
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний університет "Львівська політехніка"
Примітки : Слов.: с. 214-236. - Дод.: с. 237-351. - Л-ра: с. 352-354. - Предм. покажч.: с. 355-357. - Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-617-607-261-4: 50.00 грн
УДК : 338.658(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Товарна політика
Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Викладено теоретичні засади функціонування товарних ринків; розкрито зміст базових положень формування цінової, збутової, комунікаційної політики підприємства стосовно до їхніх товарів тощо.
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.166.82(477)(0/О-64-834770
Автор(и) : Юрко, Ігор Вікторович, Балабан, Петро Юрійович, Горячова, Олена Олександрівна, Лісіца, Вікторія Вікторівна
Назва : Організація торгівлі : довід. працівника прод. магазину : навч. посіб.
Вихідні дані : Харків: Світ книг, 2019
Кільк.характеристики :303, [1] с.: рис., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Вищий навчальний заклад Укоопспілки , Полтавський університет економіки і торгівлі
Примітки : Літ.: с. 257-260. - Дод.: с. 261-303
ISBN, Ціна 978-966-2678-35-2: 153.00 грн
УДК : 339.166.82(477)(035)
ББК : 65.9(4УКР)42я2
Предметні рубрики: Торгівля-- Організація --Україна
Торгівля-- Продовольчі товари --Україна
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): спеціалізація магазинів--типізація магазинів--торговельно-технологічне обладнання--політика магазину --реалізація товарів--торговельний процес--асортимент товарів--маркування товарів--якість товарів--регулювання роботи магазину--купівельна поведінка--організація праці--торгівельні націнки--фінансові показники торгівлі
Анотація: Структура роздрібної торгівлі, організація та технології торговельних операцій у магазинах, товарознавство продовольчих товарів.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)