Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=математические способности<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.928/П 37
Автор(и) : Платонов, Константин Константинович
Назва : Проблемы способностей : [монография]
Вихідні дані : М.: Наука, 1972
Кільк.характеристики :312 с
Колективи : Академия наук СССР, Институт психологии
Примітки : Библиогр. в подстрочном примеч.
Ціна : 1.47 р.
УДК : 159.928
ББК : 88.372.4
Предметні рубрики: Здібності-- Психологія
Географіч. рубрики:
Анотація: Книга посвящена проблемам, актуальность которых объясняется как потребностью в теоретической разработке, так и запросами практики профотбора, определения профессиональной пригодности и профессиональной ориентации учащихся.
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 510*M/С30
Автор(и) : Семенець, Сергій Петрович
Назва : Методологія і теорія розвивального навчання математики : [монографія]
Вихідні дані : Житомир: Євенок О. О., 2015
Кільк.характеристики :235, [1] с.: рис., табл.
Примітки : Л-ра: с. 200-235
ISBN, Ціна 978-617-7265-36-7: 60.00 грн
УДК : 510*M
ББК : 22.1
Предметні рубрики: Математика-- Розвивальне навчання
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): місцеві видання--местные издания--математичні здібності--математические способности--педагогічні інновації--педагогические инновации--концептуально-парадигмальне мислення--концептуально-парадигмальное мышление
Анотація: У монографії розкрито теоретико-методологічні засади, обгрунтовано теорію розвивального навчання математики, що включає психологію математичних здібностей, концепцію моделі навчально-математичної діяльності і теорію задач; зміст і структуру рефлексії процесу учіння математики; вчення про суб'єкт учіння та стилі навчання; дидактичну модельорганізації навчально-методичної діяльності, професійно-особистісні якості вчителя.
Примірники : всього : КР(1), ФОНД(1)
Вільні : КР(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)