Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Радомишльська ЦРБ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=медіа<.>
Загальна кількість знайдених документів : 225
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
76(4УКР)
Ч-52


   
    "Четверта колона". Свобода та залежність мас-медіа в Україні [] / Укр. незалеж. центр політ. дослідж. ; [уклад.: В. Піховшек, О. Чекмишев, В. Ганжа ; ред. О. Гриб]. - Київ : Агентство "Україна", 1997. - 248 с. - (Демократія в Україні). - ISBN 966-7078-10-8 : 4.00 грн
ББК 76(4УКР)
Рубрики: Засоби масової комунікації--Україна, 20 ст.--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
українські мас-медіа -- свобода преси -- державна підтримка ЗМІ -- українська преса -- українське законодавство та журналістика
Анотація: Аналіз стану свободи мас-медіа в Україні з точки зору чинного законодавства, позицій посадових осіб та журналістів.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Піховшек, В'ячеслав \уклад.\; Чекмишев, Олександр \уклад.\; Ганжа, Віктор \уклад.\; Гриб, О. \ред.\; Український незалежний центр політичних досліджень
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
76Я73
М82


    Москаленко, Анатолій Захарович.
    Основи масово-інформаційної діяльності [] : підручник / А. З. Москаленко, Л. В. Губерський, В. Ф. Іванов ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка, Міжнар. освітній фонд ім. Я. Мудрого. - Київ : [Б. в.], 1999. - 625 с. : іл. - ISBN 966-7181-56-1 : 6.00 грн
ББК 76Я73
Рубрики: Інформаційна діяльність--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
концепції масової комунікації -- інформаційний простір -- теорії розвитку мас медіа -- журналістика -- духовність суспільства -- свобода преси -- засоби масової інформації -- ринок засобів масової інформації -- масово-інформаційна діяльність -- вибори -- Закони України
Анотація: Розкрито закони функціонування, сучасні тенденції розвитку масової комунікації, основи масово-інформаційної діяльності в усіх галузях народного господарства, проаналізовано роль масової комунікації в інформаційному забезпеченні розвитку сучасної світової співдружності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Губерський, Леонід Васильович; Іванов, Валерій Феліксович; Київський національний університет імені Тараса Шевченка; Міжнародний освітній фонд імені Ярослава Мудрого
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
37:008
П27


    Перотті, Антоніо.
    Виступ на захист полікультурності [] = Plaidoyer pour L'interculturel / Антоніо Перотті ; [переклад Зої Борисюк та Олександра Павличенка] ; Міжнар. фонд "Відродження". - Львів : Кальварія, 2001. - 128 с. - Дод.: с. 116-127. - ISBN 966-663-011-7 : 12.00 грн
УДК
ББК 74.00
РУБ
Рубрики: Освіта--Полікультура--Наукові видання
Кл.слова (ненормовані):
традиційна освіта -- діаспори -- європейські політкультурні суспільства -- меншини -- правила комунікації -- транснаціонали -- соціальний консенсус -- іммігранти -- колонізація -- асиміляція -- мас-медіа -- інтеграція -- документи Ради Європи -- соціалізація -- інтеркультурність
Анотація: [Розкриваються проблеми полікультурності, що виникла в європейських суспільствах і постала перед навчальними і культурними закладами.]

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Борисюк, Зоя \пер.\; Павличенко, Олександр \пер.\; Міжнародний фонд "Відродження"
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
76(4УКР)я2
У45


   
    Українські засоби масової інформації [] : спец. вип. інформ.-практ. бюлетеня "Редактор-2001" / Нац. спілка журналістів України, Т-во "Україна-Світ" ; [ред.-упоряд.: Валентина Михайлюта, Яків Грицай, Петро Кулінець ; тех. ред. Валерій Гулейков]. - Київ : Журфонд України, 2001. - 272 с. - 6.00 грн
ББК 76(4УКР)я2
Рубрики: Засоби масової комунікації--Україна--Довідкові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
внутрішні українські мас-медіа -- українські мас-медіа за кордоном -- український інформаційний простір -- українські газети -- українські журнали -- українські електронні ЗМІ -- українська журналістика
Анотація: Цей збірник знайомить читача з представниками українських мас-медіа у нашій державі і за кордоном.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Михайлюта, Валентина \ред.\; Грицай, Яків \ред.\; Кулінець, Петро \ред.\; Гулейков, Валерій \ред.\; Національна спілка журналістів України; Товариство "Україна-Світ"
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
321.7(477)
У45


   
    Україна: кам'янистий шлях до демократії [] / [ред. Л. П. Гнатюк]. - Київ : Заповіт, 2002. - 108 с. : табл. - Бібліогр. в підрядковій прим. - ISBN 966-7272-49-4 : 5.00 грн
    Зміст:
Дзюба, Іван. Україна в пошуках ідентичності / І. Дзюба. - С .5-35
Ющенко, Віктор. Політична реформа в Україні з погляду євроінтеграції / В. Ющенко. - С .36-46
Хандріх, Л. Економічний розвиток незалежної України / Л. Хандріх. - С .47-61
Томенко, Микола. Законодавча, виконавча та судова влади України до і після виборів 2002 року / М. Томенко. - С .62-78
Телешун, Сергій. Про діяльність фінансово-промислових груп та їх вплив на політичну систему України / С. Телешун. - С .79-93
Шеффер, Уте. Українські мас-медіа між політикою, економікою та громадськістю / У. Шеффер. - С .94-108
УДК
ББК 66.2(4УКР)
Рубрики: Політичні реформи--Україна--Збірники
   Демократія--Україна--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
економічний розвиток України -- політична реформа -- українські мас-медіа -- євроінтеграція
Анотація: Політичні та економічні проблеми в Україні 1991 року.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Гнатюк, Л. П. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
329.1
К90


    Кулиш, Андрий.
    Publik relations для общественных (негосударственных) организаций [] : практ. советы на каждый день / Андрий Кулиш. - 2-е изд., адапт. - Киев : Винрок Интернешнл, 2002. - 80 с. : фото. - 3.00 грн
УДК
ББК 66.79
Рубрики: Некомерційні організації--Паблик рілейшнз--Популярні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
лідерство -- лидерство -- PR-деятельность -- пресс-релиз -- прес-реліз -- пресс-конференции -- прес-конференції -- PR-діяльність -- громадські організації -- общественные организации -- медиа-техники -- медіа-техніки -- имидж -- імідж -- лоббирование -- лобіювання -- публичні виступи -- публичные выступления
Анотація: Направления и механизмы PR-деятельности общественных организаций и политических лидеров.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
342.72/.73(477)
Р64


   
    Розвиток громадянського суспільства в Україні [] / [уклад.: Люба Шара [та ін.]. - Київ : Фонд "Європа XXI", 2002. - 60 с. - (Серія "За прозору владу"). - Бібліогр. в підрядковій прим. - 3.00 грн
УДК
ББК 67.9(4УКР)301.011
Рубрики: Громадянське суспільство--Україна--Наукові видання
Кл.слова (ненормовані):
держава і громадянське суспільство -- неурядові громадські організації -- незалежні мас-медіа -- політичні партії -- місцеве самоврядування
Анотація: Систематизовані матеріали щодо поняття громадянського суспільства, основних складових його розвитку, проблем розбудови громадянського суспільства в Україні та можливих механізмів їх подолання.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Шара, Люба \уклад.\; Підлуська, Інна \уклад.\; Кудіна, Людмила \уклад.\; Усатенко, Галина \уклад.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
659.113(075)
Л84


    Лук'янець, Тамара Іванівна.
    Рекламний менеджмент [] : навч. посіб. / Т. І. Лук'янець ; М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т. - 2-ге вид., допов. - Київ : КНЕУ, 2003. - 440 с. : іл. - Літ.: с. 436-437. - ISBN 966-574-482-8 : 36.50 грн
УДК
ББК 65.9(2)421я73
Рубрики: Реклама--Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
менеджмент рекламої діяльності -- рекламний процес -- психологія рекламного менеджменту -- реклама -- корпоративна реклама -- рекламні агенції -- рекламна кампанія -- мас-медіа -- медіа-планування
Анотація: Розглянуто всі етапи створення рекламного процесу - від появи потреби в рекламному зверненні до його створення, пред'явлення цільовій аудиторії та визначення ефективності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Київський національний економічний універсітет
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
76.0(4УКР)
Ж92


   
    Журналістська осінь-2002. Дискусія про політичний тиск та цензуру в українських медіа [] : зб. статей / Наталя Лігачова [та ін.]. - Київ : Телекритика : Фонд медіа-ініціатив, 2003. - 104 с. - 4.00 грн
ББК 76.0(4УКР)
Рубрики: Засоби масової комунікації--Політична цензура--Україна, 21 ст.--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
політична цензура -- політичний тиск на ЗМІ -- інформаційна блокада -- Маніфест українських журналістів -- Незалежна медіа-профспілка -- свобода слова -- журналістський рух
Анотація: Збірка призначена для широкого кола читачів, яких цікавлять питання свободи слова та розвитку медіа в Україні.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Лігачова, Наталя; Шерман, Ганна; Кіпніс, Борис; Кравченко, Таісія
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
659.11
Я60


    Ян, Виктор.
    Проведение рекламных кампаний: Стратегия. Структура. Носители [] / Виктор Ян. - М. : ООО "Вершина", 2003. - 240 с. : рис., ил. - Прил.: с. 230-237. - ISBN 5-94696-032-6 : 54.00 грн
УДК
ББК 65.42-803
Рубрики: Реклама--Популярні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговое планирование -- маркетингове планування -- целевой рынок -- цільовий ринок -- стратегическое резюме -- стратегічне резюме -- оценочное тестирование -- оцінювальне тестування -- медиа-планы -- медіа-плани -- медиа-стратегии -- медіа-стратегії -- медиа-байеры -- медіа-байєри -- телереклама -- радиореклама -- радіореклама -- интернет-реклама -- інтернет-реклама -- печатная реклама -- друкована реклама -- наружная реклама -- зовнішня реклама
Анотація: Подготовка и проведение рекламных кампаний, работа с рекламным агентсвом, медиа-планирование и закупка медиа-средств.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

11.
72.4(4УКР)6
П99


    П'ятнадцята наукова сесія осередку наукового товариства Ім. Шевченка у Черкасах (10-27 березня 2004 р. ; Черкаси).
    Матеріали доповідей на засіданнях секцій і комісій "П'ятнадцята наукова сесія осередку наукового товариства ім. Шевченка у Черкасах", 10-27 березня 2004 р. [] / Осередок наук. т-ва ім. Шевченка ; [ред. рада: В. В. Масненко та ін.]. - Черкаси : [б. в.], 2004. - 168 с. - ISBN 966-353-010-3 : 6.00 грн
ББК 72.4(4УКР)6
Рубрики: Наукове товариство ім. Т. Г. Шевченка--Науково-дослідна робота--Черкаси, місто--Наукові видання
Кл.слова (ненормовані):
медіа-культура -- естетичне виховання -- етнічність -- історичне краєзнавство -- українська новочасна культура -- український консерватизм -- історіографія -- столипинська аграрна реформа -- Карпатська Україна -- модернизація української освіти -- молодіжні об'єднання -- екологія -- екологічний моніторінг -- управління проектами -- тестування в освіті
Анотація: До збірки включено матеріали доповідей і повідомлень, які були проголошені членами НТШ на засіданнях секцій і комісій Осередку НТШ у Черкасах під час проведення П'ятнадцятої наукової сесії НТШ.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Масненко, В. В. \ред.\; Поліщук, В. Т. \ред.\; Триус, Ю. В. \ред.\; Білий, О. В. \ред.\; Осередок наукового товариства ім. Шевченка в Черкасах (Черкаси)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

12.
76.120.8
В14


    Вайшенберг, Зігфрід.
    Новинна журналістика [] : навч. посіб.: стандарти якості журналістської практики / Зігфрід Вайшенберг ; [пер. с нем.: В. Климченко, А. Баканов]. - Київ : Акад. Укр. преси, 2004. - 262 с. - ISBN 966-7181-73-1 : 25.00 грн
ББК 76.120.8
Рубрики: Засоби масової комунікації--Навчальні видання
   Журналістика--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
інформаційні агентства -- новини -- структура новин -- побудова новин -- новинна журналістика -- новинні жанри -- інтернет-журналістика -- написання нарисів -- стандарти інформаційних повідомлень -- медійні сенсації -- онлайн-етика -- відповідальність медіа
Анотація: Розглядаються правила та технічні прийоми новинної журналістики, наводяться практичні приклади якісних стандартів жанрів новинної журналістики.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Климченко, В. \пер.\; Баканов, А. \пер.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

13.
323.2:[316.77:662.6/.9]
Ж21


    Жайворон, Михайло Микитович.
    Влада слова: інформаційний ресурс паливно-енергетичного комплексу України [] / Михайло Жайворон. - Житомир : Вид-во "Житомир", 2004. - 208 с. : рис., табл., фото. - Дод.: с.190-204. - ISBN 5-7592-0564-1 : 12.00 грн
УДК
ББК 66.061.5(4УКР) + 65.9(4УКР)305
Рубрики: Інформаційні ресурси--Паливно-енергетичний комплекс--Україна--Довідкові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
інформаційні джерела -- информационные источники -- свобода слова -- свобода слова -- засоби масової інформації (ЗМІ) -- средства массовой информации (СМИ) -- преса -- пресса -- інформаційні джерела енергетики -- информационные источники энергетики -- нафтогазова медіа-сфера -- нефтегазовая медиа-сфера -- огляд періодичних видань -- обзор периодических изданий -- місцеві видання -- местные издания
Анотація: Присвячено аналізу інформаційного ресурсу Міністерства палива та енергетики України, зокрема друкованих засобів масової інформації, засновниками яких є компанії (товариства), підприємства та організації паливно-енергетичного комплексу нашої країни.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 4
ЧЗ (1), ФОНД (3)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (3)
Знайти схожі

14.
342.8(477):654.19
Т26


   
    "Твій вибір" - як зробити вибір громадян свідомим за допомогою ЗМІ [] = Your choice - how to foster better informed choice of citizens with mass media / Акад. укр. преси ; [за ред. О. Хоменка ; пер. з англ. К. Лаба]. - Київ : ЦВП, 2005. - 95 с. : табл. - Дод.: с. 85-95. - ISBN 966-7181-84-7 : 3.00 грн
УДК
ББК 67.9(4УКР)300.536
Рубрики: Вибори--Україна--Популярні видання
Кл.слова (ненормовані):
мас-медіа -- засоби масової інформації -- опитування виборців -- виборча компанія -- свобода слова
Анотація: Мета цієї книги є пошук можливостей для зміни підходів до висвітлення виборів та сприяння свідомому вибору в день голосування.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Лаба, Катерина \пер.\; Хоменко, Олег; Академія української преси
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

15.
67.9(4УКР)300.536
Н73


   
    Новини YS. Новини. Виборча кампанія в новинних телепрограмах [] / Ін-т соціол. НАН України, Ін-т журн. Київ. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка, Акад. укр. преси ; [за ред. Н. Костенко, В. Іванова]. - Київ : Центр Вільної Преси, 2005. - 212 с. - Л-ра: с. 207-212. - ISBN 966-7181-83-9 : 5.00 грн
ББК 67.9(4УКР)300.536
Рубрики: Вибори--Наукові видання
   Президентські вибори--Україна, 2004--Наукові видання

Кл.слова (ненормовані):
мас медіа -- моніторинг політичних новин -- реклама і вибори
Анотація: У книзі аналізуються сучасні підходи до вивчення новин, а також результати моніторингу новинних програм на телебаченні в період передвиборної кампанії 2004 року, що здійснювався з використанням формалізованого методу контент-аналізу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Костенко, Наталія \ред.\; Іванова, Валерія \ред.\; Інститут соціології НАН України; Інститут журналістики Київського національного університету ім. Тараса ШевченкаАкадемія української преси
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

16.
76.0(4УКР)
І-74


   
    Інформаційні війни: Моніторинг теленовин та медіатехнологій під час президентської кампанії-2004 в Україні [] / [авт. проекту Наталія Лигачова та ін. ; під заг. ред. Наталії Лигачової]. - Київ : Вістка : Телекритика, 2005. - 200 с. - ISBN 966-8875-11-7 : 6.00 грн
ББК 76.0(4УКР)
Рубрики: Вибори і засоби масової комунікації--Україна, 2004--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
виборча кампанія 2004 -- президентська виборча кампанія -- телевізійні інформаційні програми -- українські медіа -- професійна етика журналістів -- інформаційні політичні технології
Анотація: Аналіз телевізійних та аналітичних програм у двох аспектах - оцінка роботи телеканалів та журналістів з точки зору дотримання ними професйних та етичних стандартів, а також основних технологічних комбінацій і маніпулятивних схем, які застосовувались у ході виборів.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Лигачова, Наталія \авт. проекту.\; Черненко, Сергій \авт. проекту.\; Куляс, Ігор \авт. проекту.\; Яблонський, Василь \авт. проекту.\; Лигачова, Наталія \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

17.
324:323.23:351.751-051
К90


    Куліш, Андрій.
    Вибори, агітація, медіа [] : практичні поради / Андрій Куліш, Наталка Самолевська ; Укр. освітній центр реформ, Незалежна громадська РR-мережа Україна. - Київ : АДЕФ-Україна, 2005. - 267 с. : іл., табл. - Дод.: с. 244-267. - 18.00 грн
УДК
ББК 66.3(4УКР)6
Рубрики: Вибори і засоби масової комунікації--Україна--Популярні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
передвиборчі кампанії -- передвиборчий штаб -- передвиборча агітація -- агітаційна продукція -- реклама передвиборчої кампанії -- передвиборча кампанія в Інтернеті -- нестандартні методи агітації
Анотація: В цій книзі читач знайде суто практичні поради й рекомендації керівникам та менеджерам виборчих штабів, її можна використорувати буквально як збірник настанов з агітаційно-інформаційної справи.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Самолевська, Наталка; Український освітній центр реформНезалежна громадська РR-мережа України
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

18.
76(4УКР)
М42


   
    Медіа-іміджі ВІЛ/СНІДу в Україні [] / [Тетяна Семигіна та ін. ; наук. ред. Ірена Грига ]; за ред. Тетяни Семигіної ; Громад. орг. "Соціум-ХХI", Школа соц. роботи ім. В. І. Полтавця Нац. ун-ту "Києво-Могилянська акад." ; Громадська орг. "Соціум-ХХI", Школа соц. роботи ім. В. І. Полтавця Нац. ун-ту "Києво-Могилянська акад.". - Київ : Києво-Могилянська академія, 2005. - 124 с. : іл. - Літ.: с. 101-106. - Дод.: с. 107-124. - ISBN 966-518-333-8 : 5.00 грн
ББК 76(4УКР) + 55.148
Рубрики: Засоби масової комунікації і ВІЛ-інфекція--Україна, 2004--Наукові видання
   Засоби масової комунікації і СНІД--Україна, 2004--Наукові видання

   
Кл.слова (ненормовані):
друковані ЗМІ -- висвітлення теми ВІЛ/СНІДу -- публікації про ВІЛ/СНІД -- ВІЛ/СНІД
Анотація: У книзі представлено результати вивчення висвітлення теми ВІЛ/СНІДу у друкованих українських ЗМІ за 2004 рік.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Семигіна, Тетяна; Зубець, Ірина; Богдан, Дарина; Афіногенова, Анна; Грига, Ірена \наук. ред.\; Семигіна, Тетяна \ред.\; Громадська організація "Соціум-XXI"; Школа соціальної роботи ім. В. І, Полтавця Національного університету "Києво-Могилянська академія"
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

19.
Шифр: stmm/2006/3
   Журнал

Соціологія: теорія, методи, маркетинг [Текст]. - К. : Ін-т соціології НАН України, 1996 - . - ISSN 1563-3713. - Виходить кожного кварталу
2006р. N 3
Зміст:
Лейн, Д. Еліти, класи та громадянське суспільство в період трансформації державного соціалізму / Д. Лейн. - С.14-31, (ДОПОВІДІ НА ПЛЕНАРНОМУ ЗАСІДАННІ: "РОЛЬ КЛАСІВ, ЕЛІТ ГРОМАДСЬКОСТІ В СОЦІАЛЬНИХ ТРАНСФОРМАЦІЯХ В УКРАЇНІ")
Головаха, Є. Основні етапи і тенденції трансформації українського суспільства: від перебудови до "помаранчевої революції" / Є. Головаха, Н. Паніна. - С.32-52
Доманьський, Г. Формування середнього класу в Польщі: рушійні сили та перешкоди / Г. Доманьський. - С.52-80
Макеєв, С. Статус класового аналлізу в сучасній соціології / С. Макеєв. - С.81-91
Кл.слова: КЛАСИ
Куценко, О. Чи зберігають значення класові підстави політичної участі? / О. Куценко. - С.92-115
Кл.слова: КЛАСИ
Оксамитна, С. Соціально- класові засади освітньої нерівності в Україні / С. Оксамитна. - С.116-135
Кл.слова: КЛАСИ
Щербак, М. Соціально-класові характеристики політичної культури в Україні: досвід застосування соціологічного тесту "Типи політичної культури" / М. Щербак. - С.153-160
Кл.слова: КЛАСИ
Горбачик, А. Мережевий підхід до вивчення структури українського парламенту / А. Горбачик, О. Жулькевська. - С.161-181
Кл.слова: ЕЛІТИ
Зоткін, А. Прийняття рішень у парламенті України: результати голосувань щодо законодавчих актів (2002-2004) / А. Зоткін. - С.182-190
Кл.слова: ЕЛІТИ
Середа, В. Особливості репрезентації національно-історичних ідентичностей в офіційному дискурсі президентів України і Росії / В. Середа. - С.191-212, ЕЛІТИ
Костенко, Н. Публічні імперативи медіа: час виборів / Н. Костенко. - С.213-221
Кл.слова: ГРОМАДСКІСТЬ
Стегній, О. Тенденції розвитку асоціативних груп інтересів (на прикладі екологічного руху в Україні) / О. Стегній. - С.222-236
Кл.слова: ГРОМАДСЬКІСТЬ
Панькова, О. Страйковий рух в Україні: тенденції та особливості / О. Панькова, К. Іващенко. - С.236-248
Кл.слова: ГРОМАДСЬКІСТЬ
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Знайти схожі
Перейти до описів статей

20.


    Костенко, Н.
    Публічні імперативи медіа: час виборів [Текст] / Н. Костенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково- теоретичний часопис. - К., 2006. - N 3. - С. 213-221
Рубрики:
   
Кл.слова (ненормовані):
Громадскість

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)