Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=международный маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-16 
1.
338.24(075.8)
У66


   
    Управлінський консалтинг [] : підручник / М. Ф. Безкровний [та ін.] ; М-во освіти і науки України. - К. : Ліра-К, 2015. - 335[1] с. : граф., табл. - Л-ра: с. 331-333. - Ім. покажч.: с. 334-335. - ISBN 978-966-2609-77-6 : 130.00 грн, 104.00 грн
УДК
ББК 65.050.2я3
Рубрики: Консалтинг--Управління--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
управлінське консультування -- управленческое консультирование -- інститут управлінського консультування -- институт управленческого консультирования -- ринок консалтингових послуг -- рынок консалтинговых услуг -- консалтинговий бізнес -- консалтинговый бизнес -- види консалтингових послуг -- виды консалтинговых услуг -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- аналіз фінансового стану підприємства -- анализ финансового состояния предприятия -- баланс підприємства -- баланс предприятия -- сільськогосподарське консультування -- сельскохозяйственное консультирование -- методика Грос Марджин -- методика Гросс Марджин -- оцінка інвестиційної діяльності -- оценка инвестиционной деятельности -- аналіз інвестиційних проектів -- анализ инвестиционных проектов -- фінансові вигоди -- финансовые выгоды -- бізнес-плани -- бизнес-планы -- комунікаційний процес -- комуникационный процесс -- агроконсалтингова діяльність -- агроконсалтинговая деятельность -- інформаційно-консультаційна служба -- информационно-консультационная служба -- інформаційні технології -- информационные технологии -- бази даних -- базы данных -- веб-технології -- веб-технологии -- дистанційне навчання -- дистанционное обучение
Анотація: Характеристика видів консалтингових послуг, маркетингових досліджень та професіоналізму у консультуванні.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Безкровний , Микола Федорович; Кропивко, Михайло Федорович; Палеха, Юрій Іванович; Іщенко, Тетяна Дем'янівна; Міністерство освіти і науки України
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

2.
339.9(075)
С24


   
    Світовий бізнес [] : навч. посібник / [Ф. Ф. Бутинець та ін. ; авт. передм. Ф. Ф. Бутинець] ; за ред. Ф. Ф. Бутинця. - Житомир : Рута, 2010. - 497[11] с. : табл., рис. - Дод.: с. 467-490. - Л-ра: с. 491-493. - ISBN 966-8059-27-1 : 60.00 грн
УДК
ББК 65.5я73
Рубрики: Міжнародний бізнес--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- местные издания -- історія світового бізнесу -- история мирового бизнеса -- види світового бізнесу -- виды мирового бизнеса -- багатонаціональні компанії -- многонациональные компании -- міжнародна грошова система -- международная денежная система -- управління фінансами -- управления финансами -- цінні папери -- ценные бумаги -- кредити країн світу -- кредиты стран мира -- страхування -- страхование -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- регулювання міжнародної торгівлі -- регулирование международной торговли -- бухгалтерський облік у ринку -- бухгалтерский учет на рынке -- бухгалтерський облік у бізнесі -- бухгалтерский учет в бизнесе -- корпоративна культура -- корпоративная культура -- етика в міжнародному бізнесі -- этика в международном бизнесе
Анотація: Розглянуто основні теми, що передбачені для вивчення в курсі "Світовий бізнес". Розкрито важливі на сучасному етапі аспекти діяльності підприємств на міжнародному ринку.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бутинець, Франц Францович; Барановська, Тетяна Василівна; Береза, Світлана Леонідівна; Бойко, Світлана Володимирівна; Бутинець, Франц Францович \ред.\; Бутинець, Франц Францович \авт. передм.\
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

3.
339.138(075.8)
М21


    Мальська, Марта Пилипівна.
    Міжнародна маркетингова діяльність: теорія та практика [] : підручник / М. П. Мальська, І. С. Пурська ; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - К. : Центр учбов. л-ри, 2013. - 286, [1] с. : табл. - Дод.: с. 258-267. - Термін. слов.: с. 268-286. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-617-673-119-1 : 67.00 грн, 68.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Міжнародний маркетинг -- --Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- діяльність підприємств -- деятельность предприятий -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- економіка зарубіжних країн -- экономика зарубежных стран -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- ринки -- рынки -- цінова політика -- ценовая политика -- збутно-розподільча політика -- политика распределения и сбыта -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- реклама -- управління маркетинговою діяльністю -- управление маркетинговой деятельностью
Анотація: Теоретичні, методологічні та організаційно-практичні засади організації міжнародної маркетингової діяльності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Пурська, І. С.; Львівський національний університет імені Івана Франка
Примірників всього: 3
ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

4.
658.012.4(075.8)
Б20


    Балабанова, Людмила Веніамінівна.
    Маркетинг підприємства [] : навч. посібник / Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Донец. нац. ун-т екон. і торг. ім. М. Туган-Барановського, Ін-т екон. і упр., Каф. маркетинг. менеджменту. - К. : Центр учбов. л-ри, 2012. - 611, [1] с. : табл. - (Школа маркетингового менеджменту). - Л-ра: с. 594-598. - Предм. покажч.: с. 599-611. - ISBN 978-611-01-0337-4 : 108.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Підприємства--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг підприємства -- маркетинг предприятия -- товарна політика підприємства -- товарная политика предприятия -- цінова політика -- ценовая политика -- маркетингова логістика -- маркетинговая логистика -- розподіл та збут у маркетингу -- распределение и сбыт в маркетинге -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- персонал маркетинга -- персонал маркетингу -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- контроль у маркетингу -- контроль у маркетингу
Анотація: Навчальний посібник ставить своєю метою забезпечення теоретичної, методичної і практичної підготовки студентів економічних спеціальностей до здійснення маркетингової діяльності в підприємствах.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Холод, Вікторія Вікторівна; Балабанова, Ірина Василівна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Донецький національний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-БарановськогоІнститут економіки і управління. Кафедра маркетингово менеджменту
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

5.
339.138
К73


    Котлер, Филип.
    Основы маркетинга [] = Marketing Essentials / Филип Котлер ; пер с англ. В. Б. Боброва ; [ред.: О. Г. Радынова, Ю. И. Куколев]. - М. : Ростинтэр, 1996. - 704 с. : ил. - Прил.: с. 647-669. - Библиогр.: с. 670-685. - Указ. имен: с. 686-687. - Предм. указ.: с. 688-694. - ISBN 5-87484-025-7 : 16.10 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
соціальні основи маркетингу -- социальные основы маркетинга -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- споживчі ринки -- потребительские рынки -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- товари -- товары -- ціноутворення -- ценообразование -- роздрібна та оптова торгівля -- розничная и оптовая торговля -- просування товарів -- продвижение товаров -- стратегічне планування -- стратегическое планироваие -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- маркетинг послуг -- маркетинг услуг
Анотація: Дается общая характеристика маркетинга как направления хозяйственной деятельности. В общедоступной форме излагается весь его комплекс, его составные элементы, а также показано, как использовать маркетинг в той или иной конкретной рыночной ситуации.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бобров, В. Б. \пер.\; Радынова, О. Г. \ред.\; Куколев, Ю. И. \ред.\
Примірників всього: 5
ЧЗ (1), АБ (2), ФОНД (2)
Свободны: ЧЗ (1), АБ (2), ФОНД (2)
Знайти схожі

6.
658.1(477)*м
У67


   
    Управління підприємствами в умовах трансформації економіки [] : монографія / М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т ; [за заг. ред., авт. передм. Г. М. Тарасюк]. - Житомир : ЖДТУ, 2015. - 465, [3] с. : рис., табл. - Літ. в кінці ст. - Бібліогр. в підрядковій прим. - У змісті: Характеристика туристичного районування Житомирської області / О. В. Мілінчук. - ISBN 978-966-683-448-8 : 85.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)290-2
Рубрики: Підприємства--Інноваційна дільність--Інвестиційний менеджмент--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- местные издания -- інвестиції -- инвестиции -- маркетинг -- операційний менеджмент -- операционный манеджмент -- ринки збуту -- рынки сбыта -- кластерний аналіз -- кластерный анализ -- "економічна безпека" підприємства -- "экономическая безопасность" предприятия -- партизанський маркетинг -- партизанский маркетинг -- антикризове управління -- антикризисное управление -- кадровий менеджмент -- кадровый менеджмент -- логістика -- логистика -- трансформаційна економіка -- трансформационная экономика -- корпоративна соціальна відповідальність -- корпоративная социальная ответственность -- менеджмент туризму -- менеджмент туризма -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- методи управління -- методы управления
Анотація: У монографії розглянуто теоретико-прикладні аспекти управління підприємствами в умовах трансформації економіки. Значна увага приділяється інноваційно-інвестиційній складовій управління, питанням стратегічного менеджменту та управління змінами, кадровому менеджменту, проблемам маркетингу і логістики.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мілінчук, О. В.; Тарасюк, Г. М. \ред., авт. передм.\; Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний технологічний університет
Примірників всього: 1
КР (1)
Свободны: КР (1)
Знайти схожі

7.
339.138(73)
К73


    Котлер, Филип.
    Основы маркетинга [] = Marketing essentials / Филип Котлер ; пер. с англ. В. Б. Боброва ; общ. ред. и вступ. ст. Е. М. Пеньковой. - М. : Прогресс, 1992. - 736 с. : табл. - Библиогр. и коммент.: с. 708-731. - 8.00 крб
УДК
ББК 65.9(7СПО)
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
управління маркетингом -- управление маркетингом -- ринок -- рынок -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- мікросередовище функціонування фірми -- микросреда функционирования фирмы -- споживацькі ринки -- потребительские рынки -- ринок підприємств -- рынок предприятий -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- розробка товару -- разработка товара -- товарна марка -- товарная марка -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- ціноутворення -- ценообразование -- методи розповсюдження товару -- методы распространения товара -- планування -- планирование -- маркетинговий контроль -- маркетинговый контроль -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг
Анотація: Дана характеристика маркетинга как направления хозяйственной деятельности.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бобров, В. Б. \пер.\; Пенькова, Е. М. \ред., авт. вступ. ст.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

8.
339.138
М27


   
    Маркетинг [] : [сборник] / сост. А. И. Кредисов. - Киев : Україна, 1994. - 399 с. : табл. - Библиогр. в подстрочном примеч. - ISBN 5-319-00922-4 : 60000.00 крб
УДК
ББК 65.050.214
Рубрики: Маркетинг--Збірники
   
Кл.слова (ненормовані):
стратегічне планування -- стратегическое планирование -- організація маркетингу -- организация маркетинга -- збут товарів -- сбыт товаров -- формування попиту -- формирование сбыта -- маркетинг промышленных товаров -- маркетинг промислових товарів -- міжнародний бізнес -- международный бизнес -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- споживацька культура -- культура потребителя -- цінова політика -- ценовая политика
Анотація: Рассмотрены основные проблемы маркетинга: планирование, сбыт продукции, разработка ценовой стратегии и др.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Кредисов, А. И. \сост.\
Примірників всього: 6
ЧЗ (1), ФОНД (3), БГ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (3), БГ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

9.
658.8(075.8)
М 27


    Маркетинг для магістрів [Текст] = Marketing : в 2 т. / за ред. М. М. Єрмошенка, С. А. Єрохіна. - К. : Нац. акад. управління, 2007.
   Т. 1. - 604 с. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-8406-18-8 : 036.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Управління економікою
   Маркетинг

   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговий менеджмент -- маркетинговый менеджмент -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- товарознавство -- товароведение -- стандартизация -- стандартизація -- сертифікація -- сертификация -- логістика -- логистика -- товарна політика -- товарная политика -- інноваційна політика -- инновационная политика -- товарний ринок -- товарный рынок -- инфраструктура рынка -- інфраструктура ринку -- промисловий маркетинг -- промышленный маркетинг -- информационный маркетинг -- інформаційний маркетинг -- інформаційні технології -- информационные технологии -- международный маркетинг -- міжнародний маркетинг -- споживач -- потребитель -- мерчендайзинг -- конкурентоспроможність -- конкурентноспособность
Анотація: Зміст усіх нормативних дисциплін по спеціальності "Маркетинг".

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Єрмошенко, М.М. \ред.\; Єрохін, С.А. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободных экз. нет
Знайти схожі

10.
658.8(075.8)
М27


   
    Маркетинг [] : навч. посібник / Р. П. Дудяк [та ін.] ; Держ. агроекол. ун-т. - Вид. 2-ге випр. і допов. - Житомир : Волинь, 2003. - 320 с. : табл. - Л-ра: с. 316-318. - ISBN 966-690-029-7 : 18.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
товар -- ценовая политика -- цінова політика -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- оптовая торговля -- гуртова торгівля -- маркетинг комунікацій -- маркетинг коммуникаций -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- ринок -- рынок -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- нові товари -- новые товары -- товаропросування -- товаропродвижение -- місцеві видання -- местные издания
Анотація: В навчальному посібнику розглядаються суть, принципи, функції та технологія маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Дудяк, Р.П.; Липчук, В.В.; Микитюк, В.М.; Мельник, С.І.; Організація і розвиток науки у краї 11.02; Державний агроекологічний університет
Примірників всього: 3
ФОНД (2), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (2), ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-16 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)