Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=международный маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-16 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658(075)/М 58
Автор(и) : Михайлова Л.І., Юрченко О.Ю., Данько Ю.І., Михайлов А.М.
Назва : Міжнародний менеджмент : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2007
Кільк.характеристики :200 с.: рис., табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-966-364-479-0: 032.00, 032.00, 025.50, 028.80, грн
УДК : 658(075)
ББК : 65.050.214я73
Предметні рубрики: Менеджмент-- Міжнародний
Географіч. рубрики:
Анотація: Передумови еволюції міжнародного менеджменту, його теоретичні основи та особливості здійснення в умовах глобалізації світової економіки.
Примірники : всього : ВВ(1), ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

2.


    (Вільних примірників немає)
Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/М 27
Автор(и) :
Назва : Маркетинг для магістрів = Marketing : в 2 т./ за ред. М. М. Єрмошенка, С. А. Єрохіна. Т. 2
Вихідні дані : К.: Нац. акад. управління, 2007 - 2007
Кільк.характеристики :544 с.: табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-966-8406-19-5: 034.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Управління економікою
Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Зміст усіх нормативних дисциплін по спеціальності "Маркетинг".
Примірники :ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.


    (Вільних примірників немає)
Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/М 27
Автор(и) :
Назва : Маркетинг для магістрів = Marketing : в 2 т./ за ред. М. М. Єрмошенка, С. А. Єрохіна. Т. 1
Вихідні дані : К.: Нац. акад. управління, 2007 - 2007
Кільк.характеристики :604 с
Примітки : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-966-8406-18-8: 036.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Управління економікою
Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Зміст усіх нормативних дисциплін по спеціальності "Маркетинг".
Примірники :ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/М27
Автор(и) : Дудяк Р.П., Липчук В.В., Микитюк В.М., Мельник С.І.
Назва : Маркетинг : навч. посібник . -Вид. 2-ге випр. і допов.
Вихідні дані : Житомир: Волинь, 2003
Кільк.характеристики :320 с.: табл.
Колективи : Державний агроекологічний університет
Примітки : Л-ра: с. 316-318
ISBN, Ціна 966-690-029-7: 18.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: В навчальному посібнику розглядаються суть, принципи, функції та технологія маркетингу.
Примірники : всього : ФОНД(2), ЧЗ(1)
Вільні : ФОНД(2), ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.9(075)/С24
Назва : Світовий бізнес : навч. посібник
Вихідні дані : Житомир: Рута, 2008
Кільк.характеристики :498 с
Примітки : Дод.: с. 467-491
ISBN, Ціна 966-8059-27-1: 070.50 грн
УДК : 339.9(075)
ББК : 65.5я73
Предметні рубрики: Міжнародний бізнес
Географіч. рубрики:
Анотація: Аспекти діяльності світового бізнесу на сучасному етапі.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.9(075.8)/М58
Автор(и) : Козак Ю. Г., Лук'яненко Д. Г., Макогон Ю. В., Логвінова Н. С.
Назва : Міжнародна економіка : підручник для студ. вищ. навч. закл. . -3-тє вид., переробл. та допов.
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2009
Кільк.характеристики :560 с.: граф., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України
Примітки : Л-ра: с. 556-559. - Бібліогр. в підрядковій прим.
ISBN, Ціна 978-966-364-814-9: 84.50, 96.00, 60.00, грн
УДК : 339.9(075.8)
ББК : 65.5я73
Предметні рубрики: Міжнародна економіка
Анотація: Сучасні закономірності розвитку та функціонування міжнародної економіки з урахуванням специфіки країн з перехідною економікою, насамперед України.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1), АБ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1), АБ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/М26
Назва : Маркетинг: бакалаврський курс : підручник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Суми: Унів. кн., 2009
Кільк.характеристики :1134 с.: табл., граф.
Примітки : Дод.: с. 1077-1106. - Глосарій: с. 1107-1133. - Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-966-680-477-1: 150.00, 168.00, грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Анотація: Теоретичні і методичні засади маркетингу в обсягах фахових нормативних дисциплін, що викладаються у вищих навчальних закладах у рамках бакалавратури зі спеціальності "Маркетинг".
Примірники : всього : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Вільні : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/З78
Автор(и) : Зозулёв, Александр Викторович, Кубышина, Надежда Степановна
Назва : Маркетинг : учеб. пособие
Вихідні дані : К.: Знання; М.: Рыбари, 2011
Кільк.характеристики :421 с.: табл., рис.
Серія: Высшее образование ХХІ века
Примітки : Лит.: с. 414-421
ISBN, Ціна 978-966-346-852-5: 77.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Теория и методология маркетинга, особенности маркетинговой стратегии предприятия, связь маркетинга с другими направлениями экономической науки.
Примірники : всього : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/М21
Автор(и) : Мальська, Марта Пилипівна, Пурська І. С.
Назва : Міжнародна маркетингова діяльність: теорія та практика : підручник
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2013
Кільк.характеристики :286, [1] с.: табл.
Колективи : Львівський національний університет імені Івана Франка
Примітки : Дод.: с. 258-267. - Термін. слов.: с. 268-286. - Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-617-673-119-1: 67.00, 68.00, грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Міжнародний маркетинг --
Географіч. рубрики:
Анотація: Теоретичні, методологічні та організаційно-практичні засади організації міжнародної маркетингової діяльності.
Примірники : всього : ВВ(1), ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.012.4(075.8)/Б20
Автор(и) : Балабанова, Людмила Веніамінівна, Холод, Вікторія Вікторівна, Балабанова, Ірина Василівна
Назва : Маркетинг підприємства : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2012
Кільк.характеристики :611, [1] с.: табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Донецький національний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, Інститут економіки і управління. Кафедра маркетингово менеджменту
Серія: Школа маркетингового менеджменту
Примітки : Л-ра: с. 594-598. - Предм. покажч.: с. 599-611
ISBN, Ціна 978-611-01-0337-4: 108.00 грн
УДК : 658.012.4(075.8)
ББК : 65.290-2я73
Предметні рубрики: Підприємства-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг підприємства--маркетинг предприятия--товарна політика підприємства--товарная политика предприятия--цінова політика--ценовая политика--маркетингова логістика--маркетинговая логистика--розподіл та збут у маркетингу--распределение и сбыт в маркетинге--комунікаційна політика--коммуникационная политика--персонал маркетинга--персонал маркетингу--міжнародний маркетинг--международный маркетинг--контроль у маркетингу--контроль у маркетингу
Анотація: Навчальний посібник ставить своєю метою забезпечення теоретичної, методичної і практичної підготовки студентів економічних спеціальностей до здійснення маркетингової діяльності в підприємствах.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1)
Знайти схожі

 1-10    11-16 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)