Пошуковий запит: <.>K=мерчандайзинг<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 27
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Hasty R. Retail management/R. Hasty, J. Reardon. - 1997
|
>2.
| Громовик Б. П. Фармацевтичний маркетинг: теоретичні та прикладні засади/Б. П. Громовик, Г. Д. Гасюк, О. Р. Левицька. - 2004
|
>3.
| Саркісян Л. Г. Технологія торговельних процесів/Л. Г. Саркісян, О. Б. Казакова. - 2007
|
>4.
| Божкова В.В. Мерчандайзинг/В. В. Божкова, Т. О. Башук. - 2007
|
>5.
| Кривчук Виктор Иванович Продовольственный магазин с нуля. Что и как нужно далать, если вы задумали открыть гастроном /В. И. Кривчук. - 2007
|
>6.
| Новітній маркетинг/[Є. В. Савельєв та ін.] ; за ред. Є. В. Савельєва. - 2008
|
>7.
| Виноградська А. М. Комерційна діяльність торговельного підприємства/А. М. Виноградська. - 2009
|
>8.
| Теремко В. І. Видавничий маркетинг/В. І. Теремко. - 2009
|
>9.
| Крикавський Є. В. Маркетингова політика розподілу/Є. В. Крикавський, Н. С. Косар, А. Чубала. - 2009
|
>10.
| Мельник І. М. Мерчандайзинг/І. М. Мельник, Ю. М. Хом'як. - 2009
|
>11.
| Тєлєтов О. С. Рекламний менеджмент/О. С. Тєлєтов. - 2009
|
>12.
| Вавер М. Відстеження руху очей в дослідженні поведінки споживачів/М. Вавер, Р. Вавер // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2010,N N 6.-С.290-296
|
>13.
| Дубовик Т. В. Мерчендайзинг Інтернет-магазину/Т. В. Дубовик, О. В. Дубовик // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2010,N N 11.-С.123-128
|
>14.
| Божкова В. В. Реклама та стимулювання збуту/В. В. Божкова, Ю. М. Мельник. - 2010
|
>15.
| Чухрай Н. І. Маркетинг на ринках високотехнологічних товарів/Н. І. Чухрай, Я. В. Демків. - 2013
|
>16.
| Савенко І. В. Використання інструментів мерчандайзингу в діяльності інтернет-магазинів/І. В. Савенко, Л. В. Капінус, Н. П. Скригун // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2013,N N 5.-С.125-131
|
>17.
| Божкова В. В. Мерчандайзинг/В. В. Божкова, Т. О. Башук. - 2013
|
>18.
| Тягунова Н. М. Мерчандайзинг: кредитно-модульний курс/Н. М. Тягунова, В. В. Лісіца, Ю. В. Іванов. - 2014
|
>19.
| Вісник Книжкової палати - 2015г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>20.
| Булах Т. Електронний мерчандайзинг: сутнісні характеристики, специфіка застосування в інтернет-книгарнях/Т. Булах // Вісник Книжкової палати. -К.:Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2015,N N 5.-С.3-7
|
|
|