Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=мерчандайзинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 27
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-27 
1.

Саркісян Л. Г. Технологія торговельних процесів/Л. Г. Саркісян, О. Б. Казакова. - 2007
2.

Божкова В.В. Мерчандайзинг/В. В. Божкова, Т. О. Башук. - 2007
3.

Кривчук Виктор Иванович Продовольственный магазин с нуля. Что и как нужно далать, если вы задумали открыть гастроном /В. И. Кривчук. - 2007
4.

Тєлєтов О. С. Рекламний менеджмент/О. С. Тєлєтов. - 2009
5.

Вавер М. Відстеження руху очей в дослідженні поведінки споживачів/М. Вавер, Р. Вавер // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2010,N N 6.-С.290-296
6.

Новітній маркетинг/[Є. В. Савельєв та ін.] ; за ред. Є. В. Савельєва. - 2008
7.

Мельник І. М. Мерчандайзинг/І. М. Мельник, Ю. М. Хом'як. - 2009
8.

Дубовик Т. В. Мерчендайзинг Інтернет-магазину/Т. В. Дубовик, О. В. Дубовик // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2010,N N 11.-С.123-128
9.

Крикавський Є. В. Маркетингова політика розподілу/Є. В. Крикавський, Н. С. Косар, А. Чубала. - 2009
10.

Виноградська А. М. Комерційна діяльність торговельного підприємства/А. М. Виноградська. - 2009
11.

Теремко В. І. Видавничий маркетинг/В. І. Теремко. - 2009
12.

Божкова В. В. Реклама та стимулювання збуту/В. В. Божкова, Ю. М. Мельник. - 2010
13.

Божкова В. В. Мерчандайзинг/В. В. Божкова, Т. О. Башук. - 2013
14.

Савенко І. В. Використання інструментів мерчандайзингу в діяльності інтернет-магазинів/І. В. Савенко, Л. В. Капінус, Н. П. Скригун // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2013,N N 5.-С.125-131
15.

Чухрай Н. І. Маркетинг на ринках високотехнологічних товарів/Н. І. Чухрай, Я. В. Демків. - 2013
16.

Тягунова Н. М. Мерчандайзинг: кредитно-модульний курс/Н. М. Тягунова, В. В. Лісіца, Ю. В. Іванов. - 2014
17.

Вісник Книжкової палати - 2015г.,N 5 (Введено оглавление)
18.

Булах Т. Електронний мерчандайзинг: сутнісні характеристики, специфіка застосування в інтернет-книгарнях/Т. Булах // Вісник Книжкової палати. -К.:Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2015,N N 5.-С.3-7
19.

Маркетинг и реклама - 2016г.,N 4 (Введено оглавление)
20.

Дзюба Є. Мерчандайзинг: плюси і мінуси співпраці товаровиробників і ритейлерів/Є. Дзюба // Маркетинг и реклама. -Х.:Студцентр, 2016,N N 4.-С.58-60
 1-20    21-27 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)