Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=мерчандайзинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 27
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-27 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.37:005](075.8/H35-888676
Автор(и) : Hasty, Ron, Reardon, James
Назва : Retail management
Вихідні дані : Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: Irwin, 1997
Кільк.характеристики :[633] p., pag. var. : ill.
Примітки : Текст: англ. - Ref.: p. RO-R12. - Phot. Credits: p. PC1. - Gloss.: p. GL1-GL16. - Name Ind.: p. NI1-NI5. - Subject Ind.: p. SI1-SI10
ISBN, Ціна 0-07-027031-7 (hardcover): 16.00 грн
УДК : 339.37:005](075.8)
ББК : 65.422
Предметні рубрики: Роздрібна торгівля-- Менеджмент
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): роздрібне середовище--роздрібнена торгівля через інтернет--покупки інтерактивного телебачення--роздрібний клієнт--роздрібний магазин--роздрібнений мерчандайзинг та ціноутворення--спілкування з роздрібненим клієнтом--проблеми роздрібненої торгівлі
Анотація: This text provides strong practical emphasis and up-to-date coverage of recent concepts in the area of retail management. It includes many examples based on a range of retail venues and cases are included to consolidate learning. Information covered includes: Internet retailing; interactive television shopping; personalized shopping databases; the impact of globalization on retailing; and considers factors such as retailing as entertainment, retail theatre and other evolving customized retail formats.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вавер М., Вавер Р.
Назва : Відстеження руху очей в дослідженні поведінки споживачів
Місце публікування : Актуал. пробл. екон.: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2010. - N 6. - С. 290-296 (Шифр apek/2010/6)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Мерчандайзинг
Анотація: Стратегія розміщення товарів на полицях.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Соломянюк Н. М., Гуменна М. В.
Назва : Візуальний мерчандайзинг як інструмент управління роздрібним продажем
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - К.: НДЕІ, 2018. - N 12. - С. 56-64 (Шифр frvv/2018/12)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Торгівля-- Маркетинг
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Вісник Книжкової палати -2015р.,N 5
Цікаві статті :
Булах Т. Електронний мерчандайзинг: сучасні характеристики, специфіка застосування в інтернет-книгарнях/ Т. Булах (стр.3-7)
Кухаренко А. Гуманістична стратегія розвитку комунікаційної діяльності бібліотек ВНЗ/ А. Кухаренко (стр.10-12)
Грабар Н. Професійне спілкування в комунікативному просторі бібліотеки/ Н. Грабар (стр.12-15)
Лямель А. Особливості формування фондів депозитпрних бібліотек ООН/ А. Лямель, І. Лавриненко (стр.15-18)
Семесько В. Платні послуги бібліотек: правовий аспект та зарубіжний досвід/ В. Семесько (стр.19-21)
Соколов В. Створення, організація та функціонування бібліотек-музеїв: проблеми і досягнення/ В. Соколов (стр.21-26)
Асєєв Г. Інформетрія абп інфометрія?/ Г. Асєєв (стр.26-28)
Лазарович М. Видавничі проекти Українських січових стрільців під час Першої світової війни/ М. Лазарович (стр.32-35)
Постельжук О. Огляд як вид іфнормаційно-аналітичних продуктів обласних універсальних наукових бібліотек/ О. Постельжук (стр.38-41)
Матвієнко О. Предметне поле дослідження у наковій галузі "соціальні комунікації": за метеріалами професійних конференцій/ О. Матвієнко, М. Цивін (стр.41-44)
Ситник О. Становлення новинних порталів як новітньої платформи українського медіапростору/ О. Ситник (стр.45-47)
Косачова О. Основні тенденції становлення бібліотечної журналістики в України/ О. Косачова (стр.48-52)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 655.41(075.8)/Т35
Автор(и) : Теремко, Василь Іванович
Назва : Видавничий маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Академвидав, 2009
Кільк.характеристики :272 с.: рис., табл.
Серія: Серія "Альма-матер"
Примітки : Термін. слов.: с. 261-269. - Л-ра: с. 270-271
ISBN, Ціна 978-966-8226-84-7: 32.00 грн
УДК : 655.41(075.8)
ББК : 76.17я73
Предметні рубрики: Видавнича справа-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Сутність видавничого маркетингу та маркетингові дослідження у видавничому бізнесі, а також розроблення і реалізація маркетингового комплексу виробництва.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Савенко І. В., Капінус Л. В., Скригун Н. П.
Назва : Використання інструментів мерчандайзингу в діяльності інтернет-магазинів
Місце публікування : Актуал. пробл. екон.: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2013. - N 5. - С. 125-131 (Шифр apek/2013/5)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Мерчандайзинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): електронний мерчандайзинг
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Булах Т.
Назва : Електронний мерчандайзинг: сутнісні характеристики, специфіка застосування в інтернет-книгарнях
Місце публікування : Вісн. Кн. палати. - К.: Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2015. - N 5. - С. 3-7 (Шифр vkpa/2015/5)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Видавнича справа
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339(075.8)/В49
Автор(и) : Виноградська, Алла Миколаївна
Назва : Комерційна діяльність торговельного підприємства : навч. посібник
Вихідні дані : К.: КНТЕУ, 2009
Кільк.характеристики :278 с.: табл.
Примітки : Дод.: с. 261-274. - Л-ра: с. 275-277
ISBN, Ціна 966-629-199-1: 73.00 грн
УДК : 339(075.8)
ББК : 65.42я73
Предметні рубрики: Комерційна діяльність-- Торгівля
Географіч. рубрики:
Анотація: Сутність, роль і завдання комерційної діяльності торговельного підприємства.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Маркетинг и реклама -2016р.,N 4
Цікаві статті :
Гарбарук И. Расти или умри/ И. Гарбарук (стр.16-21)
Ромат Е. Реклама в реализации технологий торгового маркетинга/ Е. Ромат (стр.22-31)
Таран Д. Трейд-маркетинг, его инструменты и стратегии. Акции торгового маркетинга/ Д. Таран (стр.32-34)
Дубовик Т. В. Інформаційно-комунікаційні технології в торговельному маркетингу/ Т. В. Дубовик, І. О. Бучацька (стр.36-40)
Бузукова Е. Ассортимент - конфликт или взаимодействие поставщика и ритейлера?/ Е. Бузукова (стр.42-45)
Зозулев А. В. Новый подход к формированию сервисной политики промышленного предприятия/ А. В. Зозулев, Е. А. Вайнтрауб (стр.46-51)
Бабанина А. Инновации в кризис: пять технологий, которые уже изменили ритейл/ А. Бабанина (стр.52-57)
Дзюба Є. Мерчандайзинг: плюси і мінуси співпраці товаровиробників і ритейлерів/ Є. Дзюба (стр.58-60)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8/Ч-96
Автор(и) : Чухрай, Наталія Іванівна, Демків, Ярина Василівна
Назва : Маркетинг на ринках високотехнологічних товарів : монографія
Вихідні дані : Л.: Вид-во Львів. політехніки, 2013
Кільк.характеристики : 205, [3] с.: карти, табл., рис.
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний університет "Львівська політехніка"
Примітки : Л-ра: с. 166-175. - Дод.: с. 176-205
ISBN, Ціна 978-617-607-430-4: 68.00 грн
УДК : 658.8
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг
Мерчандайзинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Розглянуто актуальні питання управління маркетинговою діяльністю в умовах динамічних ринків інновацій та високотехнологічних товарів.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 333.138(075.8)/К82
Автор(и) : Крикавський, Євген Васильович, Косар Н. С., Чубала А.
Назва : Маркетингова політика розподілу : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Л.: Львівська політехніка, 2009
Кільк.характеристики :232 с.: рис., табл.
Примітки : Слов. термінів: с. 214-219. - Предм. покажч.: с. 220-222. - Л-ра: с.223-228. - Дод.: с.229-231
ISBN, Ціна 978-966-553-753-3: 93.00 грн
УДК : 333.138(075.8)
ББК : 65.42-2я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Сутність, значення, різновиди та особливості маркетингової політики розподілу на підприємстві.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.138(075.8)/Б76
Автор(и) : Божкова, Вікторія Вікторівна, Башук, Тетяна Олександрівна
Назва : Мерчандайзинг : навч. посібник
Вихідні дані : Суми: Унів. книга, 2013
Кільк.характеристики :123, [1] с.: рис., табл.
Примітки : Літ.: с. 120-121. - Слов. осн. термін.: с. 122-123
ISBN, Ціна 978-966-680-300-3: 40.00 грн
УДК : 338.138(075.8)
ББК : 65.422.2-803.4я73
Предметні рубрики: Торговельні підприємства-- Маркетинг
Мерчандайзинг-- Теорія
Географіч. рубрики:
Анотація: Теоретичні та пракитчні аспекти по організації, управлінню, реалізації та контролю мерчандайзингової діяльності виробничих та торгівельних підприємств.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/М48
Автор(и) : Мельник, Ірина Миколаївна, Хом'як Ю. М.
Назва : Мерчандайзинг : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Знання, 2009
Кільк.характеристики :309 с.: табл., іл.
Примітки : Л-ра: с. 307-309
ISBN, Ціна 978-966-346-720-7: 38.00, 51.00, грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.422.2-803.4я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: У навчальному посібнику систематизовано знання з мерчандайзингу в роздрібній торгівлі. Розглядаються технології мерчандайзингу на торгівельних підприємствах, спрямовані на стимулювання роздрібного продажу через привернення уваги покупцівдо товарів за допомогою спеціального оформлення прилавків з продукцією.
Примірники : всього : ВВ(1), ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/Б76
Автор(и) : Божкова, Вікторія Вікторівна, Башук Т.О.
Назва : Мерчандайзинг : навч. посібник
Вихідні дані : Суми: Унів. кн., 2007
Кільк.характеристики :125 с.: табл., рис.
Примітки : Бібліогр.: с. 120-121. - Термінол. слов.: с. 122-123
ISBN, Ціна 966-680-300-3: 029.00, 28.00, 45.00, грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.422.2-803.4я73
Предметні рубрики: Торгівля-- Маркетинг-- Обслуговування
Анотація: Мерчандайзинг - не тільки "мистецтво торгувати", це вже елемент культури торгвілі, проблема оптимізації торговельного простору і підвищення ефективності продажів.
Примірники : всього : ВВ(2), ЧЗ(1), ФОНД(2)
Вільні : ВВ(2), ЧЗ(1), ФОНД(2)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.187(075.8)/Т99
Автор(и) : Тягунова, Наталія Михайлівна, Лісіца, Вікторя Вікторівна, Іванов, Юрій Васильович
Назва : Мерчандайзинг: кредитно-модульний курс : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2014
Кільк.характеристики :331, [5] с.: іл., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Вищий навчальний заклад укоопспілки "Полтавський університет економіки і торгівлі"
Примітки : Л-ра: с. 315-319. - Глосарій: с. 321-331. - Бібліогр. в підрядковій прим.
ISBN, Ціна 978-617-673-233-4: 76.00 грн
УДК : 339.187(075.8)
ББК : 65.42я73
Предметні рубрики: Мерчандайзинг-- Роздрібна торгівля
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): еволюція мерчандайзингу--эволюция мерчандайзинга--торговий простір магазину--торговое пространство магазина--торговельний зал--торговый зал--технологічні приміщення магазину--технологические помещения магазина--товари продовольчої групи--товары продовольственной группы--товари непродовольчої групи--товары непродовольственной группы--рекламно-інформаційна підтримка--рекламно-информационная поддержка--системи мерчандайзингу--системы мерчандайзинга
Анотація: Систематизовано знання з мерчандайзингу в роздрібній торгівлі, розглянуто зміст концепції, інструментарій, по досягненню та зростанню обсягів продажу.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дзюба Є.
Назва : Мерчандайзинг: плюси і мінуси співпраці товаровиробників і ритейлерів
Місце публікування : Маркетинг и реклама. - Х.: Студцентр, 2016. - N 4. - С. 58-60 (Шифр mire/2016/4)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Роздрібна торгівля-- Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): товаровиробники--товаропроизводители--ритейлери--ритейлеры
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дубовик Т. В., Дубовик О. В.
Назва : Мерчендайзинг Інтернет-магазину
Місце публікування : Актуал. пробл. екон.: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2010. - N 11. - С. 123-128 (Шифр apek/2010/11)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Мерчандайзинг --Україна
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.1(075.8)/С50
Автор(и) : Смигальчук М. Л.
Назва : Методы стимулирования продаж в торговле : учеб.-практ. пособие
Вихідні дані : Киев: Центр учеб. лит., 2018
Кільк.характеристики :300, [2] с.: табл., рис.
Примітки : Библиогр. в подстрочном примеч. - Лит.: с. 297-300
ISBN, Ціна 978-611-01-1077-8: 170.00 грн
УДК : 339.1(075.8)
ББК : 65.42я73
Предметні рубрики: Торгівля-- Споживчі товари-- Ринок
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тоговля--потребительские товары--рынок--продвижение товаров--просування товарів--рынок маркетинговых коммуникаций--ринок маркетингових комунікацій--модель поведения покупателей--модель поведінки покупців--процесс принятия решения--процес прийняття рішень--стимулирование конечных результатов--стимулювання кінцевих результатів--ценовое стимулирование продаж--цінове стимулювання продаж--система управления продажами--система управління продажами--мерчандайзинг--планировка торгового зала--планування торгового залу--презентация товаров--презентація товарів--стимулирование торговых посредников--стимулювання торгових посередників--стимулирование торгового персонала--стимулювання торгового персоналу--эффективность стимулирования продаж--ефективність стимулювання продаж
Анотація: Реализация методов и инструментов стимулирования, способы оценки эффективности мероприятий по стимулированию продаж в торговле.
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.1(075.8)/С50
Автор(и) : Смигальчук М. Л.
Назва : Методы стимулирования продаж в торговле : учеб.-практ. пособие
Вихідні дані : Киев: Центр учеб. лит., 2017
Кільк.характеристики :300, [1] с.: рис., табл.
Примітки : Библиогр. в подстрочном примеч. - Лит.: с. 297-300
ISBN, Ціна 978-611-01-1077-8: 170.00 грн
УДК : 339.1(075.8)
ББК : 65.42я73
Предметні рубрики: Торгівля-- Психологія
Торгівельні підприємства-- Маркетинг-- Персонал
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): продвижение товаров--просування товарів--рынок маркетинговых коммуникаций--ринок маркетингових комунікацій--поведение покупателей--поводження покупців--ценное стимулирование продаж--цінове стимулювання продаж--мерчандайзинг--поведение покупателей--поведінка покупців--мотивации дистрибьютеров товаров--мотивація дистриб'ютерів товарів--стимулирование торгового персонала--стимулювання торгового персоналу--неденежное стимулироваие персонала--негрошове стимулювання персоналу--электронная почта--електронна пошта--неценовые методи стимулирования продаж--нецінові методи стимулювання продаж--экономическая эффективность стимулирвания продаж--економічна ефективність стимулювання продаж
Анотація: Реализация методов и инструментов стимулирования продаж в торговле.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/Н73
Автор(и) : Савельєв Є. В., Чеботар С. І., Штефанич Д. А., Шевчик М. Г.
Назва : Новітній маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Знання, 2008
Кільк.характеристики :420 с.: табл.
Серія: Вища освіта XXI століття
Примітки : Бібліогр. в кінці розд. - Бібліогр. в підрядковій прим.
ISBN, Ціна 978-966-346-349-0: 55.00, 41.00, грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Новітні підходи до маркетингу як науки і навчальної дисципліни.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

 1-20    21-27 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)