Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=моделі поведінки споживачів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138:303.4/М27
Автор(и) : Косар, Наталія Степанівна, Мних, Ольга Богданівна, Крикавський, Євген Васильович, Леонова, Софія Володимирівна
Назва : Маркетингові дослідження : підручник
Вихідні дані : Львів: Вид-во Львів. політехники, 2018
Кільк.характеристики :457, [3] с.: рис., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національний університет "Львівська політехніка"
Серія: Світ маркетингу і логістики; вип. 13
Примітки : Літ.: с. 418-424. - Дод.: с. 425-440. - Слов. термінів: с. 441-457
ISBN, Ціна 978-966-941-125-9: 210.00 грн
УДК : 339.138:303.4
ББК : 65.290-2
Предметні рубрики: Маркетинг-- Дослідження
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингова інформація--первинна інформація--анкета--цифровий маркетинг--соціальні мережі--попит--моделі поведінки споживачів--збут
Анотація: У підручнику викладено основи теорії маркетингових досліджень та науково-методичні засади їх предметної реалізації. Висвітлено такі питання: товарний ринок та його клієнтура; попит на ринку та прогнозування збуту; конкуренція та конкурентоспроможність; поведінка споживачів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(477)(075./Л25-298751
Автор(и) : Ларіна, Ярослава Степанівна, Рябчик, Алла Володимирівна
Назва : Поведінка споживача : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Академія, 2014
Кільк.характеристики :222, [2] с.: табл.
Серія: Альма-матер
Примітки : Термін. слов.: с. 218-220. - Л-ра: с. 221-222
ISBN, Ціна 978-966-580-447-5: 65.00 грн
УДК : 339.138(477)(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)42я73
Предметні рубрики: Споживачі-- Прийняття рішень-- Дослідження --Україна
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): культура споживання--маркетингові рішення--моделі поведінки споживачів--індивідуальний споживач--рівень зацікавленості споживача--поведінкова реакція покупців--процес прийняття рішень--промисловий ринок--індустріальний споживач--типології споживчої поведінки--політика розподілу
Анотація: Мотиваційні складники процесу прийняття споживачами рішень про купівлю, купівельної поведінки, методи та маркетингові інструменти їх дослідження та впливу на них.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)