Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=модульно-розвивальне навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(477)(076)(075./П69-017304
Назва : Практикум з педагогіки : навч. посібник . -[2-ге вид., доп. і переробл.]
Вихідні дані : Житомир: ЖДПУ ім. І. Франка, 2003
Кільк.характеристики :484 с.: рис., табл.
Примітки : Л-ра в кінці розд.
ISBN, Ціна 966-7603-79-2: 30.00 грн
УДК : 37(477)(076)(075.8)*М
ББК : 74.00(4УКР)я73
Предметні рубрики: Педагогіка
Анотація: Книга містить проблемні питання, різнорівневі педагогічні задачі, тести, практичні завдання тощо.
Примірники : всього : ЧЗ(2), КР(1)
Вільні : ЧЗ(2), КР(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гуменюк О.
Назва : Інноваційно-психологічний клімат як об'кт теоретико-методологічного аналізу
Місце публікування : Психологія і суспільство. - Т.: Ін-т експерим. систем освіти, 2007. - N 1. - С. 86-108. - ISSN 1810-2131 (Шифр pisu/2007/1). - ISSN 1810-2131
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Психологія навчання-- Педагогічні іннвації
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ревасевич І.
Назва : Психологічні інваріанти особистісної адаптованості школярів у системі модульно-розвивального навчання
Місце публікування : Психологія і суспільство. - Т.: Ін-т експерим. систем освіти, 2007. - N 1. - С. 109-127. - ISSN 1810-2131 (Шифр pisu/2007/1). - ISSN 1810-2131
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Психологія педагогічна-- Школярі
Психологія навчання-- Модульно-розвивальне навчання
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ситнікова Н.
Назва : Система соціально-психологічного моніторінгу розвитку особистості (на прикладі виконання наукової програми "Школа самоствердження")
Місце публікування : Психологія і суспільство. - Т.: Ін-т експерим. систем освіти, 2007. - N 2. - С. 45-56. - ISSN 1810-2131 (Шифр pisu/2007/2). - ISSN 1810-2131
Предметні рубрики: Психологія експериментальна-- Учні
Психологія особистості-- Старші учні
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.947.5*М/К 49
Автор(и) : Климчук, Віталій Олександрович, Горбунова, Вікторія Валеріївна
Назва : Внутрішня мотивація учбової діяльності молоді : теорія, методика, програма розвитку : монографія
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2014
Кільк.характеристики :108, [2] с.: портр., рис., табл.
Колективи : Інститут соціальної та політичгої психології НАПН України, Житомирський державний університет імені Івана Франка, Державний фонд фундаментальних досліджень
Примітки : Бібліогр.: с. 102-108
ISBN, Ціна 978-966-485-154-8: 28.00 грн
УДК : 159.947.5*М
ББК : 88.361.3
Предметні рубрики: Молодь-- Навчальні процеси-- Мотивація
Молодь-- Особистісно орієнтоване навчання
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): місцеві видання--местные издания--модульно-розвивальне навчання--модульно-развивающее обучение--учбово-пізнавальна діяльність--обдарована особистість--одаренная личность--метод фіксованих ролей--метод фиксированных ролей--мотиваційне зараження--мотивационное заражение--самодетермінованість--каузометрія--компетентність
Анотація: Монографія присвячена аналізу проблеми внутрішньої мотивації учбової діяльності молоді. Представлені теоретичні засади досліджень внутрішньої мотивації, наводяться описи опитувальників, спрямованих на її діагностику, а також презентується авторська комплексна методика дослідження внутрішньої мотивації, яка охоплює ситуаційний, ситуаційно-ціннісний та суб'єктно-ціннісний рівня, і дає змогу вивчити кожен із рівнів сутнісно, максимально глибоко і широко. Розроблена методика дозволяє проаналізувати зміст різних рівнів внутрішньої мотивації, зрозуміти специфіку індивідуального розвитку внутрішньої мотивації, виявити проблемні моменти в її ґенезі і точки стимуляції її розвитку, а також робити прогноз поведінки особистості у різних життєвих ситуаціях. Також - дає змогу не лише вираховувати індекси розвитку внутрішньої мотивації, але й будувати її математичні моделі, в яких цілісно представляти картину мотиваційної сфери особистості.
Примірники :КР(1)
Вільні : КР(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.3.016:811.161/У45-966371
Автор(и) : Каніщенко А. П., Ткачук Г. О., Дорош Г. О., Петров Л. П.
Назва : Українська мова з методикою навчання в початкових класах. Інтегрований курс : [посібник . -Вид. 3-є, перероб.
Вихідні дані : Тернопіль: Навч. кн. - Богдан, 2011
Кільк.характеристики :263, [1] с
Примітки : Літ.: с. 262
ISBN, Ціна 978-966-10-2434-1: 32.50 грн
УДК : 373.3.016:811.161.2](07)
ББК : 74.268.1(4УКР)
Предметні рубрики: Українська мова-- Навчання
Українська мова-- Школярі молодшого віку
Географіч. рубрики:
Анотація: Даний посібник адресовано викладачам ВНЗ, майбутнім вчителям, вихователям груп продовженого дня, батькам, які мають бажання поглиблено вивчати мову зі своїми дітьми.
Примірники : всього : ВУ(1), ЧЗ(1)
Вільні : ВУ(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)