Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=міжнародна маркетингова стратегія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/Ц58
Автор(и) : Циганкова, Тетяна Михайлівна
Назва : Управління міжнародним маркетингом : навч. посібник
Вихідні дані : К.: КНЕУ, 2001
Кільк.характеристики :132 с.: рис., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський національний економічний університет
Примітки : Л-ра в кінці ст.
ISBN, Ціна 966-574-236-1: 16.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Міжнародний маркетинг-- Управління
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управління маркетингом--управление маркетингом--операціі міжнародного маркетингу--операции международного маркетингу--компетентність--компетентность--стандартні вимоги до менеджера--стандартные требования к менеджеру--обов'язки менеджера--обязанности менеджера--міжнародна діяльность--международная деятельность--система маркетингової інформації--система маркетинговой информации--міжнародна маркетингова стратегія--международная маркетинговая стратегия--міжнародне маркетингове планування--международное маркетинговое планирование--організація і контроль --организация и контроль
Анотація: Систематизований виклад теоретико-методологічних та практичних питань управління міжнародною маркетинговою діяльністю.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/М58
Автор(и) : Корінєв, Валенти Леонідович, Кулішов, Володимир Васильович, Одягайло, Борис Михайлович, Олійник, Ігор Вікторович
Назва : Міжнародний маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : Львів: Магнолія 2006, 2011
Кільк.характеристики :384 с.: рис., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України
Серія: Вища освіта в Україні
Примітки : Літ.: с. 382-383
ISBN, Ціна 978-966-2025-82-8: 96.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Міжнародний маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Розвиток світогосподарських зв'язків, форми міжнародного співробітництва у вирішенні глобальних проблем маркетингу.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(2)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(2)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138:339.9](07/М58-767836
Автор(и) : Корнієв, Валентин Леонідович, Кулішов, Володимир Васильович, Одягайло, Борис Михайлович, Олійник, Ігор Вікторович
Назва : Міжнародний маркетинг : навч. посіб.
Вихідні дані : Львів: Магнолія 2006, 2018
Кільк.характеристики :383, [1] с.: табл., рис.
Колективи : Міністерство освіти і науки України
Серія: Вища освіта в Україні
Примітки : Літ.: с. 182-183
ISBN, Ціна 978-966-2025-82-8: 60.00 грн
УДК : 339.138:339.9](075.8)
ББК : 65.050.214я73 + 65.5я73
Предметні рубрики: Міжнародний маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційне забезпечення маркетингу--конкурентний потенціал--стратегічна конкурентоспроможність--міжнародна маркетингова стратегія--сегментування міжнародного ринку--стратегічне планування--управління товарною політикою--цінові стратегії--маркетингові комунікації--інвестиційні міжнародні проекти--міжнародні маркетингові рішення--антикризове управління
Анотація: Розкриваються тенденції процесу розвитку світогосподарських зв'язків, форми міжнародного співробітництва у вирішенні глобальних проблем маркетингу.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Карабаза І. А., Єгорова І. Г.
Назва : Бенчмаркінг-аналіз міжнародних маркетингових стратегій рітейлів при виході на зарубіжні ринки
Місце публікування : Актуал. пробл. екон.: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2016. - N 2. - С. 41-49. - ISSN 19936788 (Шифр apek/2016/2). - ISSN 19936788
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Міжнародні економічні відносини
Міжнародний маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжнародна маркетингова стратегія--международная маркетинговая стратегия--роздрібна торгівля--розничная торговля--зарубіжні ринки--зарубежные рынки--власні торгові марки--собственные торговые марки--рітейлер--ритейлер
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)