Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=міжнародне дослідження споживачів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/М34
Назва : Marketing: communicating with the consumer. D'Atcy Masius Benton & Bowles
Вихідні дані : London: Mercury Books, 1992
Кільк.характеристики :198 с
Примітки : Текст: англ. - App.: p. 169-189. - Bibliogr.: p. 191-193. - Ind.: p. 194-198
ISBN, Ціна 1-85251-032-3: 100.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Міжнародний маркетинг-- Управління
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингова стратегія--маркетингові рішення--роздрібна торгівля--управління функцією міжнародного маркетингу--міжнародне дослідження споживачів--кабінетне дослідження
Анотація: The single market will change the nature of marketing in Europe. Businesses will have to decide whether their brands can cross borders and how to develop them in order to facilitate such transferences. This book considers the effects of the single market on marketing, the media, advertising, public relations and retailing. The CBI Initiative 1992 aims to provide British business with information and advice on the most important aspects of the single European Market. The companies that have contributed to the series are all founder members of the CBI.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)