Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=міжнародний фармацевтичний маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.1(075.8)/Г87
Автор(и) : Громовик, Богдан Петрович, Гасюк Г. Д., Левицька О. Р.
Назва : Менеджмент і маркетинг у фармації : підручник для студ. вищ. мед. (фармац.) навч. закл.
Вихідні дані : К.: Медицина, 2008
Кільк.характеристики :752 с.: табл., мал.
Примітки : Глосарій: с. 689-740. - Л-ра: с. 741-744
ISBN, Ціна 978-966-10-0004-8: 134.40 грн
УДК : 615.1(075.8)
ББК : 52.82-2я73
Предметні рубрики: Фармація-- Менеджмент-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Присвячений вивченню теоретичних основ і прикладних засад фармацевтичного менеджменту і маркетингу та відповідає програмі навчальної дисципліни "Менеджмент і маркетинг у фармації".
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615/Г87
Автор(и) : Громовик Б. П., Гасюк Г. Д., Левицька О. Р.
Назва : Фармацевтичний маркетинг: теоретичні та прикладні засади : навч. посіб.
Вихідні дані : Вінниця: Нова Книга, 2004
Кільк.характеристики :464 с.: іл.
Примітки : Літ.: с. 462
ISBN, Ціна 966-7890-81-3: 58.00 грн
УДК : 615 + 615.12(075)
ББК : 52.8
Предметні рубрики: Фармація-- Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фармацевтичний ринок--маркетинг фармацевтичного підприємства--маркетингова політика лікарських засобів--реклама лікарських засобів--фармацевтична логістика--міжнародний фармацевтичний маркетинг--мерчандайзинг в аптеках
Анотація: Навчальний посібник присвячений висвітленню фундаментальних засад фармацевтичного маркетингу і відповідає типовим програмам навчальних дисциплін "Менеджмент і маркетинг у фармації" і "Міжнародний маркетинг у фармації" для студентів напрямку підготовки "фармація". У ньому послідовно розглядаються усі аспекти фармацевтичного маркетингу, а саме: базові засади маркетингу, функціональне забезпечення маркетингової діяльності фармацевтичних підприємств, комплексне дослідження фармацевтичного ринку, розроблення комплексу фармацевтичного маркетингу та особливості міжнародного фармацевтичного маркетингу. Посібник містить умови завдань для практичного виконання і приклади їх рішень, а також тестові завдання та відповіді до них. Рекомендується студентам фармацевтичних вузів та факультетів, провізорам-інтернам і провізорам-організаторам, атакож магістрантам, аспірантам і викладачам вищих закладів фармацевтичної освіти.
Примірники :ВСМЛ(1)
Вільні : ВСМЛ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)