Пошуковий запит: <.>K=міжособистісне спілкування<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15 |
>1.
| Петровская Л. А. Теоретические и методологические проблемы социально-психологического тренинга/Л. А. Петровская. - 1982
|
>2.
| Общение и формирование личности школьника/А. А. Бодалев и др.] ; под ред. А. А. Бодалева, Р. Л. Кричевского. - 1987
|
>3.
| Бодалев А. А. Психология о личности/А. А. Бодалев. - 1988
|
>4.
| Соколова Е. Т. Самосознание и самооценка при аномалиях личности/Е. Т. Соколова. - 1989
|
>5.
| Робінс С. П. Основи менеджменту/Стефан П. Робінс, Девід А. ДеЧенцо ; пер. з англ. А. Олійник, М. Корчинська, Р. Ткачук. - 2002
|
>6.
| Денни Р. Есть контакт! Приемы деловых коммуникаций/Ричард Денни ; [пер. с англ. О. Чумичевой]. - 2002
|
>7.
| Джонсон Д. В. Соціальна психологія: тренінг міжособистісного спілкування/Д. В. Джонсон ; пер. з англ. В. Хомика. - 2003
|
>8.
| Трухін І. О. Соціальна психологія спілкування/І. О. Трухін. - 2005
|
>9.
| Вітенко І. С. Соціально-психологічний тренінг: цикл вправ для підготовки лікарів медичних психологів/[Вітенко І. С., Борисюк А. С., Вітенко Т. І. ; за ред. Вітенка І. С.]. - 2008
|
>10.
| Філоненко М. М. Психологія спілкування/М. М. Філоненко. - 2008
|
>11.
| Скороходько К. В. Децентрація як механізм міжособистісного пізнання/К. В. Скороходько // Практична психологія та соціальна робота. -К.:СОЦИС, 2010,N N 12.-С.18-20
|
>12.
| Мерзлякова О. Л. Як не потрапити на гачок маніпулятора/Олена Мерзлякова ; [ред. рада: Т. Шаповал та ін.]. - 2010
|
>13.
| Семёнова Е. М. Развитие культуры педагогического общения/Е. М. Семёнова // Практична психологія та соціальна робота. -К.:СОЦИС, 2012,N N 8.-С.45-54
|
>14.
| Сидоренко Н. О. Заняття із психологічного розвитку для молодших школярів/Наталія Сидоренко ; [ред. рада: Т. Шаповал та ін.]. - 2013
|
>15.
| Денисенко А. О. Особливості психологічної готовності до подружніх взаємин у дівчат юнацького віку/А. О. Денисенко // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. -К.:КІБіТ, 2020,N N 1.-С.75-81
|
|