Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=неймінг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Назва журналу :Маркетинг в Україні -2008р.,N 3
Цікаві статті :
Посадові функції (обов'язки) маркетолога, базовий рівень- фахівець відділу/ Кваліфікаційний комітет УАМ (стр.12)
Посадові функції (обов'язки) маркетолога, управлінський рівень/ Кваліфікаційний комітет УАМ (стр.13-14)
Дайновський Ю. Репрезентативність маркетингових досліджень: підходи та критерії/ Ю. Дайновський (стр.18-22)
Ткаченко Т. Інтернет технології у виставковій діяльності/ Т. Ткаченко, Т. Дупляк (стр.23-28)
Окландер М. Комплекс інтернет- комунікацій у маркетингу/ М. Окландер, І. Литовченко (стр.29-35)
Бісвас. Управління персоналом на іноземних підприємствах в Україні/ Парімал Чандра Бісвас (стр.36-39)
Пилипчук В. Формування та тенденції розвитку мережевого маркетингу/ В. Пилипчук (стр.40-45)
Маліч Ю. Маркетингові альянси у стратегіях інноваційного розвитку підприємств/ Ю. Маліч (стр.46-52)
Юдіна Н. Неймінг та створення нового бренду на ринку продуктів тваринництва/ Н. Юдіна, М. Терещенко (стр.53-56)
Родинне становище середнього класу в Україні та Росії: сучасне і майбутнє (стр.57-60)
Ходько Н. Середній клас в Україні: погляд дослідників будівельних ринків/ Н. Ходько, В. Пасічник (стр.61-65)
Решетнікова І. Логістична послуга як об'єкт маркетингової діяльності/ І. Решетнікова (стр.68-70)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Юдіна Н., Терещенко М.
Назва : Неймінг та створення нового бренду на ринку продуктів тваринництва
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2008. - N 3. - С. 53-56. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2008/3). - ISSN 1606-3732
Примітки : Л-ра: с. 56
Предметні рубрики: Бренд-- Управління брендами-- Тваринництво
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.48-021.387(47/С50-501028
Автор(и) : Смирнов, Ігор Георгійович, Любіцева, Олена Олександрівна
Назва : Маркетинг сталого туризму : навч. посіб.
Вихідні дані : Київ: Ліра-К, 2019
Кільк.характеристики :255, [1] с.: рис., табл.
Колективи : Київський національний університет
Примітки : Літ.: с. 255
ISBN, Ціна 978-617-7748-58-7: 290.00 грн
УДК : 338.48-021.387(477)(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)433я73
Предметні рубрики: Туризм-- Маркетинг --Україна
Географіч. рубрики:
Анотація: Розкрито особливості сталого туризму та специфіку маркетингу сталого туризму, системи та стратегії маркетингу в туризмі, особливості аналізу ринку споживачів у туризмі, вимірювання і прогнозування попиту в туризмі, життєвий цикл товару в туризмі тощо.
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Звєгинцова, Марія
Назва : Копірайтинг та особливості його викладання майбутнім фахівцям у галузі соціальних комунікацій
Місце публікування : Вісн. Кн. палати. - К.: Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2019. - N 10. - С. 20-24 (Шифр vkpa/2019/10)
Примітки : Бібліогр.: с. 24
Предметні рубрики: Реклама
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): копірайтинг--реклама--pr--неймінг--слоган--легенда бренда--seo--текст--контекстуальне мислення
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)