Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=общее управление качеством<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075)/S94
Автор(и) : Sudman, Seymour, Blair, Edward
Назва : Marketing Research : a Problem-Solving Approach
Вихідні дані : Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: McGraw-Hill, 1998
Кільк.характеристики :XLI, 737 p.: ill. + 1 эл. гиб. диск
Серія: The Irwin/McGraw-Hill Series in Marketing
Примітки : Ind.: p. 727-737 - App.: p. 707-713 - Gloss.: p. 715-725. - ІРЦ "Вікно в Америку"
ISBN, Ціна 0-07-913670-2: 040.00 грн
УДК : 339.138(075)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Дослідження
Географіч. рубрики:
Анотація: [The goal of this book] was to write a book that would be more practical than other marketing research books: a book that, more than any other, would tell you how to do marketing research as well as why to do it that way].
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)