Пошуковий запит: <.>K=особистісно орієнтоване навчання<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11 |
>1.
| Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку/за заг. ред. проф. О. А. Дубасенюка [та ін.]. - 2006
|
>2.
| Коваленко О. Виклики сучасної освіти, або як підготувати учня до життя у відкритому суспільстві/О. Коваленко // Іноземні мови в навчальних закладах. -К.:Пед. преса, 2008,N N 1.-С.8-10
|
>3.
| Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку/[О. А. Дубасенюк та ін.]. - 2008
|
>4.
| Колупаєва А. А. Навчальний курс "Вступ до інклюзивної освіти"/А. А. Колупаєва, С. М. Єфімова. - 2010
|
>5.
| Семенков Д. И. Субъектный опыт ученика: его содержание и технология использования при организации личностно ориентированного образования/Д. И. Семенков // Практична психологія та соціальна робота. -К.:СОЦИС, 2010,N N 8.-С.40-45
|
>6.
| Задніпрянець І. І. Сучасні технології у викладанні фізики/Ірина Задніпрянець ; [упоряд. Л. Хольвінська ; ред. рада: Л. Хольвінська та ін.]. - 2012
|
>7.
| Школа молодого вчителя/[упоряд. М. Голубенко ; ред. рада: М. Голубенко та ін.]. - 2005
|
>8.
| Тодорова О. Навчити кожного. Особистісно орієнтоване навчання крок за кроком/О. Тодорова // English Language & Culture. Шкільний світ. -К.:Мосієнко М. В., 2019,N N 5.-С.57-59
|
>9.
| Мрічко В. М. Компетентнісний підхід під час вивчення роману О. Уайльда "Портрет Доріана Ґрея". 10-й клас/В. М. Мрічко // Зарубіжна література в школі. -Х.:Основа, 2019,N N 9/10.-С.4-21
|
>10.
| Пригодій М. А. Методичні рекомендації з розроблення SMART-комплексів для професійної підготовки кваліфікованих робітників аграрної галузі/М. А. Пригодій, О. Д. Гуменний, А. Б. Зуєва. - 2019
|
>11.
| Даниленко І. В. Навчання в співпраці як різновид особистісно орієнтованого підходу у викладанні іноземної мови/І. В. Даниленко // Англійська мова та література. -Х.:Основа, 2020,N N 13/15.-С.27-30
|
|