Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=партнерский маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.7(075.8)/Ч-96
Автор(и) : Чухрай, Наталія
Назва : Логістичне обслуговування : підручник для вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Л.: Львів. політехніка, 2006
Кільк.характеристики :292 с.: табл., граф.
Примітки : Дод.: с. 269-275. - Тести: с. 276-284. - Л-ра: с. 285-290. - Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 966-553-568-4: 84.00 грн
УДК : 658.7(075.8)
ББК : 65.40я73
Предметні рубрики: Логістика
Географіч. рубрики:
Анотація: Обслуговування клієнтів та роль логістики у цьому процесі.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 330.341.1(477)/М55
Назва : Механізм стратегічного управління інноваційним розвитком : монографія
Паралельн. назви :STRATEGIC MANAGEMENT MECHANISM of INNOVATIVE DEVELOPMENT
Вихідні дані : Суми: Унів. кн., 2013
Кільк.характеристики :431, [1] с.: табл., рис., граф.
Примітки : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-966-680-539-6: 170.00 грн
УДК : 330.341.1(477)
ББК : 65.9(4УКР)-55
Предметні рубрики: Стратегічне управління-- Інновації
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інноваційний розвиток--инновационное развитие--національна інноваційна система--национальная инновационная система--інноваційне середовище--инновационная среда--инновации отчественной экономики--інновації вітчизняної економіки--партнерський маркетинг--партнерский маркетинг--комерціалізація інновацій--коммерциализация инноваций--екологічні інновації--экологические инновации--інноваційний потенціал підприємства--инновационный потенциал предприятия--менеджмент екологічних інновацій--менеджмент экологических инноваций--маркетинг екологічних інновацій--маркетинг экологических инноваций
Анотація: Висвітлено теоретичні засади управління інноваційним розвитком та формування національної інноваційної системи. Обгрунтовано й розроблено підходи до управління інноваційним розвитком вітчизняних підприємств. Викладено науково-методичні засади менеджменту та маркетингу екологічних інновацій.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)