Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=партнерські відносини<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Головчук Ю. О., Середницька Л. П.
Назва : Виставково-ярмаркові заходи як складові формування партнерськиї відносин
Місце публікування : Агросвіт: наук.-практ. журнал. - Київ: ДКС Центр, 2020. - N 4. - С. 91-98: табл. (Шифр agsv/2020/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Виставково-ярмаркова діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): суб'єкти виставко-ярмаркових заходів--комунікаційна політика--партнерські відносини--комунікативна взаємодія
Знайти схожі

2.


    (Вільних примірників немає)
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 55.148/П 63
Назва : Построение партнерства : метод. рекомендации
Вихідні дані : Київ: [б. и.], 2003
Кільк.характеристики :212 с.: ил.
Колективи : Международный Альянс по ВИЧ/СПИД
Примітки : Прил.: с. 184-212
Ціна : 4.00 грн
ББК : 55.148
Предметні рубрики:
Географіч. рубрики: -- СНІД-- Соціально-правові аспекти
Анотація: Данное пособие разработано Международным Альянсом по ВИЧ/СПИД для организаций, работающих в области ВИЧ/СПИД, с целью осведомления о возможных методах построения партнерских отношений и существующих на сегодняшний день успешных практиках партнерства.
Примірники :
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бегларашвили О.
Назва : Сущность маркетинга партнерских отношений, его развитие и роль в формировании эффективного взаимодействия предприятий
Місце публікування : Маркетинг и реклама. - Х.: Студцентр, 2016. - N 2. - С. 24-28 (Шифр mire/2016/2)
Примітки : Лит. в конце ст.
Предметні рубрики: Підприємства-- Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): партнерські відносини--партнерские отношения--сутність маркетингу--сущность маркетинга--маркетинг відносин--маркетинг отношений
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)