Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=планирование комплекса маркетинга<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 336.71/С72
Автор(и) : Спицын , Игорь Олегович, Спицын, Ярослав Олегович
Назва : Маркетинг в банке
Вихідні дані : Тернополь: Гарнекс; К.: Писпайп, 1993
Кільк.характеристики :656 с
ISBN, Ціна 5-8321-0005-0: 72000.00 крб
УДК : 336.71 + 339.138
ББК : 65.262.10 + 65.050.214
Предметні рубрики: Банківський маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--маркетинговая информация--маркетингова інформація--маркетинг в банке--система планирования--система планування--планирование комплекса маркетинга--планування комплекса маркетинга--стратегия риска--стратегія ризику--организационная структура банка--організаційна структура банку--маркетинговий контроль--маркетинговый контроль
Анотація: О принципах и приемах маркетинга, которые успешно используются банками стран с развитой рыночной экономикой.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)