Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=планування маркетингу<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/Г65
Автор(и) : Гончарук, Яків Андрійович, Павленко, Анатолій Федорович, Скибінський, Станіслав Володимирович
Назва : Маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : Київ: КНЕУ, 2002
Кільк.характеристики :314 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський національний економічний університет, Львівська комерційна академія
Примітки : Л-ра: с. 307-313
ISBN, Ціна 966-574-337-6: 21.60 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Анотація: 1500 запитань теоретичного та практичного спрямування з 20-ти тем дисципліни.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1), ВУ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1), ВУ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/Є-41
Автор(и) : Єжова Л.Ф.
Назва : Інформаційний маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : К.: КНЕУ, 2002
Кільк.характеристики :560 с.: рис., табл.
Примітки : Бібліогр.: с. 483-489
ISBN, Ціна 966-574-349-X: 052.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.9(2)253я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Особливості маркетингу в інформаційному виробництві, на інформаційному ринку, проблеми ціноутворення і конкурентної боротьби.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075)/П-18
Автор(и) : Парсяк, Володимир Никифорович
Назва : Маркетинг: від теорії до практики : навч. посібник для студ. вищ. навч. заклад.
Вихідні дані : К.: Наукова думка, 2007
Кільк.характеристики :256 с
Примітки : Дод.: с. 207-250. -Л-ра.: с.251-252
ISBN, Ціна 978-966-00-0611-9: 21.60 грн
УДК : 339.138(075)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Головні теоретичні положення та основні прикладні методики маркетингу.
Примірники : всього : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Вільні : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/О-75
Автор(и) : Оснач, Ольга Федорівна, Пилипчук В. П., Коваленко Л. П.
Назва : Промисловий маркетинг : підручник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2009
Кільк.характеристики :364 с.: табл.
Примітки : Л-ра: с. 359-361
ISBN, Ціна 978-966-364-842-2: 86.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Промисловий маркетинг
Анотація: Сутність, завдання, концепції та особливості промислового маркетингу, дослідження ринку промислових товарів, їх класифікація та основні відмінності від ринку споживчого призначення.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.7(075)/Б77
Автор(и) : Бойко, Игорь Иванович
Назва : Классический маркетинг и маркетинговые экспертные оценки : учеб. пособие для студ. высш. учеб. завед.
Вихідні дані : К.: Кондор, 2008
Кільк.характеристики :302 с.: рис.
Колективи : Украинский гуманитарный институт
Примітки : Л-ра: с. 301 - 302.
ISBN, Ціна 978-966-351-074-3: 40.00 грн
УДК : 658.7(075)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: [Источник содержит сведения о маркетинге как деятельности, направленной на образование спроса и достижение целей предприятий через максимальное удовлетворение потребностей потребителей].
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 336.71/А47
Автор(и) : Алексєєв, Ігор Валентинович, Захарчук, Олена Василівна, Рим, Надія Никанорівна
Назва : Банківський маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : Л.: Львів. банківський коледж Нац. банку України, 1998
Кільк.характеристики :96 с.: рис.
Колективи : Національний банк України, Державний університет "Львівська політехніка", Львівський банківський коледж
Примітки : Л-ра: с. 93
ISBN, Ціна 966-7330-06-0: 7.50 грн
УДК : 336.71
ББК : 65.262.10я73
Предметні рубрики: Банківський маркетинг --Україна
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): теорія маркетингу--теория маркетинга--споживчі ринки--потребительские рынки--цільові ринки--целевые рынки--планування маркетингу--планирование маркетинга--стратегії банку--стратегии банка--гуртовий ринок--оптовый рынок
Анотація: Основи банківського маркетингу, характеристика банківських послуг та особливості їх ринкового просування.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 336.71/С28
Автор(и) : Севрук, Велислава Т.
Назва : Банковский маркетинг
Вихідні дані : М.: "Дело ЛТД", 1994
Кільк.характеристики :128 с
Серія: Банки и реальность
Примітки : Библиогр. в подстрочном примеч.
ISBN, Ціна 5-86461-147-6: 1040000.00 крб
УДК : 336.71
ББК : 65.262.10 + 65.050.24
Предметні рубрики: Банківський маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): банківський маркетинг--теория маркетинга--теорія маркетингу--виды маркетинговой деятельности--види маркетингової діяльності--товар--рынок банковских услуг--ринок банковських послуг--цена и прибыль--ціна і прибуток--маркетинговая информация--маркетингова інформація--планирование маркетинга--планування маркетингу--организация маркетинга--організація маркетингу--маркетинговый контроль--маркетинговий контроль--перший рівень маркетинга--другий рівень маркетинга--первый уровень маркетинга--второй уровень маркетинга--принципы компьютеризации банков--принципи комп'ютерізації банків
Анотація: Рассмотрена теория банковского маркетинга, история его развития. Проанализированы основные аспекты функционирования рынка банковских услуг в условиях активной маркетинговой политики.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075)/П22
Автор(и) : Пащук, Ольга Вікторівна
Назва : Маркетинг послуг: стратегічний підхід : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Професіонал, 2005
Кільк.характеристики :560 с.: рис., табл.
Колективи : Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут"
Примітки : Л-ра: с. 545-558
ISBN, Ціна 966-8556-47-X: 52.00 грн
УДК : 658.8(075)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Послуги-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ринок послуг--рынок услуг--залучення споживачів--привлечение потребителей--непередбачуваність послуг--непредсказуемость услуг--споживання послуг--потребление услуг--потреби споживачів--потребности потребителей--оцінка наданих послуг--оценка предоставляемых услуг--оцінка пропозиції--оценка предложения--споживчий портфель--потребительский портфель--скарги споживачів--жалобы потребителей--притензії споживачів--притензии потребителей--гарантії підприємств--гарантии предприятия--конкурентна позиція підприємств--конкурентная позиция предприятий--попит на послуги--спрос на услуги--маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--планування маркетингу--планирование маркетинга--пропозиції послуги--предложение услуг--розробка нової послуги--разработка новой услуги--ціна послуг--цена услуг--реклама послуг--реклама услуг--комунікації послуг--коммуникации услуг--якість послуг--качество услуг
Анотація: Розглянуто загальну концепцію послуг, особливості їх використання у різних галузях промисловості, торгівлі, сфері сервісу.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/П18
Автор(и) : Парсяк, Володимир Никифорович
Назва : Маркетинг: сучасна концепція та технології : підручник
Вихідні дані : Херсон: ОЛДІ -ПЛЮС, 2015
Кільк.характеристики :324[2] с.: іл., табл.
Серія: До 50-річчя економічної освіти на Миколаївщині
Примітки : Дод.: с. 289-319. - Л-ра: с. 320-324
ISBN, Ціна 978-966-289-050-1: 185.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.9
Предметні рубрики: Маркетинг
Економічна теорія
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): теорїі маркетингу--теории маркетинга--державне регулювання маркетингу--государственное регулирование маркетинга--управління маркетингом--управление маркетингом--планування маркетингу--планирование маркетинга--маркетинг підприємства--маркетинг предприятия--контроль маркетингу--контроль маркетинга--маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--маркетингова інформаційна система--маркетинговая информационная система--дослідження середовища маркетингу--исследования среды маркетинга--дослідження ринку--исследования рынка--дослідження товару--исследования товара--дослідження покупців--исследование покупателей--дослідження підприємства--исследования предприятия--інструменти маркетингу--инструменты маркетинга--маркетингова товарна політика--маркетинговая товарная политика--маркетингова цінова політика--маркетинговая ценовая политика--маркетингова політика розподілу--маркетинговая политика распределения--інтернет-комерція--интернет-коммерция--реклама в стимулюванні збуту--реклама в стимулировании сбыта
Анотація: Теоретичні положення та прикладні методжики маркетингу з використанням базових концепцій і понять відповідно державного освітнього стандарту.
Примірники : всього : ФОНД(1), ВВ(1)
Вільні : ФОНД(1), ВВ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/К77
Автор(и) : Крамаренко В. І.
Назва : Маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : Київ: ЦУЛ, 2003
Кільк.характеристики :258 с.: табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 966-584-129-7: 16.50 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Теоретичні та практичні аспекти маркетингової діяльності сучасного підприємства та особливості маркетингу в різних сферах діяльності.
Примірники : всього : ЧЗ(1), АБ(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), АБ(1), ВВ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 65.050.24я73/Щ61
Автор(и) : Щербань, Володимир Михайлович
Назва : Маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : Київ: ЦУЛ, 2006
Кільк.характеристики :208 с.: рис.
Примітки : Л-ра: с. 170-172. - Дод.: с. 173-200
ISBN, Ціна 966-364-179-7: 21.00 грн
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Ринок (екон.)-- Маркетингові дослідження
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингова товарна політика--система маркетингу--концепція маркетингу--процес розробки товарів--маркетингова цінова політика--політика управління цінами--маркетингова політика розподілу--маркетинг послуг--планування маркетингу--управління маркетингом
Анотація: Теоретичні і методичні основи маркетингу, рекомендації з проведення маркетингових досліджень, формування конкурентоспроможного товарного асортименту, розробки маркетингового комплексу.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)