Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=планування нової продукції<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.5(477)(075)/О-64
Автор(и) : Онищенко, Володимир Олександрович, Редкін, Олександр Васильович, Старовірець , Анатолій Степанович, Чевганова, Віра Яківна
Назва : Організація виробництва : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Лібра, 2003
Кільк.характеристики :335 с.: табл.
Примітки : Л-ра: с.335
ISBN, Ціна 966-7035-59-Х: 36.00 грн
УДК : 658.5(477)(075)
ББК : 65.9(4Укр)290-80я73
Предметні рубрики: Виробництво-- Організація
Географіч. рубрики:
Анотація: Розглядається організація виробничого процесу, основи організації сучасних систем забезпечення якості продукції, виробничої інфраструктури та інші питання діяльності промислових підприємств.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/К21
Автор(и) : Кардаш, Віктор Якович
Назва : Маркетингова товарна політика : навч. посібник
Вихідні дані : К.: КНЕУ, 1997
Кільк.характеристики :156 с.: рис., табл.
Колективи : Київський національний економічний університет
Примітки : Л-ра: с. 152
ISBN, Ціна 966-574-105-5: 11.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Товарна політика-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): класифікація товарів--классификация товаров--класифікація послуг--классификация услуг--номенклатура продукції--номенклатура продукции--ціна товару--цена товара--методи ціноутворення--методы ценообразования--якість продукції--качество продукции--рейтинг товару--міжнародні критерії конкурентоспроможності товару--международные критерии конкурентоспособсти товара--імідж товару--имидж товара--ринок товарів--рынок товаров--ринок послуг--рынок услуг--сегментування ринку--сегментирование рынка--товарна політика підприємства--товарная политика предприятия--диверсифікація товарної політики--диверсификация товарной политики--управління продуктом--управление продуктом--життєвий цикл товару--жизненный цикл товара--зрілість товару--зрелость товара--планування нової продукції--планирование новой продукции--товарні марки--товарные марки--штрихове кодування--штриховое кодирование
Анотація: З позиції системного аналізу розглянуто питання товарної політики підприємств маркетингової орієнтації.
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)