Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=планування реклами<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Гаркавенко С.С. Маркетинг/С. С. Гаркавенко. - 2007
2.

Попова О. Ю. Метаеврістичний підхід як засіб мінімізації ризиків при розробці рекламної кампанії/О. Ю. Попова, Хасан Алі Аль-Абабнех // Економіка. Фінанси. Право. -К.:Аналітик, 2018,N N 1.-С.44-48
3.

Ромат Е. В. Реклама. История. Теория. Практика/Е. В. Ромат. - 2002
4.

Батра Р. Рекламный менеджмент/Р. Батра, Д. Дж. Майерс, Д. А. Аакер ; [ред. Я. В. Заблоцкий] . - 2000
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)