Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=поведінка споживача<.>
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-22 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(73)/К73
Автор(и) : Котлер, Филип
Назва : Управление маркетингом
Вихідні дані : М.: Экономика, 1980
Кільк.характеристики :224 с.: граф., табл.
Примітки : Библиогр. в подстрочном примеч.
Ціна : 1.30 р.
УДК : 339.138(73)
ББК : 65.050.24(7СПО)
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Рассмотрены управленческие аспекты маркетинга, стратегия организации маркетинга, политика сбыта и др.
Примірники : всього : АБ(1), ФОНД(1)
Вільні : АБ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/Д 81
Автор(и) : Дудла І.О.
Назва : Товарознавчі аспекти маркетингу : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2007
Кільк.характеристики :224 с.: рис., табл.
Примітки : Реком. покажч.: с. 210-213
ISBN, Ціна 978-966-364-451-6: 033.60 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.42я73
Предметні рубрики: Економіка торгівлі
Товарознавство
Географіч. рубрики:
Анотація: Конкурентоспроможність, аналіз споживчого попиту населення, стандартизація та сертифікація товарів.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Громова, Ольга Євгеніївна, Габрид, Аліна Ігорівна, Ланова, Олена Миколаївна
Назва : Сутність впливу ситуаційних факторів на поведінку споживачів
Місце публікування : Економіка. Фінанси. Право. - К.: Аналітик, 2019. - N 12. - С. 19-22 (Шифр efpr/2019/12)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ситуаційні фактори--поведінка споживача
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кокодей Т.А.
Назва : Оценка перпектив наступления глобального продовольственного кризиса и его воздействия на поведение потребителя на рынке продуктов питания
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2010. - N 3. - С. 81-90 (Шифр apek/2010/3)
Примітки : Лит. в конце ст.
Предметні рубрики: Глобальні проблеми-- Продовольча криза
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.48(075.8)/О-75
Автор(и) : Гродзинська І. О., Нездоймінов С. Г., Гусєва О. В., Замкова А. В.
Назва : Основи рекреалогії (економіко-екологічний та маркетинговий аспект) : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2014
Кільк.характеристики :263. [1] с.: рис., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Одеський національний економічний університет
Примітки : Термін. слов.: с. 245-251. - Л-ра: с. 252-258. - Дод.: с. 259-263
ISBN, Ціна 978-617-673-257-0: 116.80 грн
УДК : 338.48(075.8)
ББК : 65.433я73
Предметні рубрики: Рекреаційні ресурси-- Екологічний туризм-- Послуги
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рекреаційна діяльність--рекреационная деятельность--територіальна рекреаційна система--территориально-рекреационная система--природно-ресурсна складова--природно-ресурсная составляющая--кліматичні ресурси--климатические ресурсы--водні ресурси--водные ресурсы--бальнеологічні ресурси--бальнеологические ресурсы--біотичні ресурси--биотические ресурсы--проблеми розвитку рекреації--проблемы развития рекреации--проблеми розвитку туризму--проблемы развития туризма--оцінка природно--рекреаційних ресурсів--оценка природно-рекреационных ресурсов--рекреаційно-оздоровча діяльність--рекреационно-оздоровительная деятельность--"зелена" економіка--"зеленая" экономика--біологічне різноманіття--биологическое разнообразие--ландшафтне різноманіття--ландшафтное разнообразие--рекреаційні послуги--рекреационные услуги--поведінка споживача--поведение потребителей
Анотація: Рекреалогія ефективного функціонування підприємств, сфери рекреації та туризму, рекреаційного природокористування в контексті парадигми "зеленої" економіки.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 330.101.542/Я85
Автор(и) : Ястремський, Олександр Іванович, Гриценко, Олена Іванівна
Назва : Основи мікроекономіки : підручник
Вихідні дані : Київ: Знання, 1998
Кільк.характеристики :714 с.: табл., рис., граф.
Серія: Вища освіта XXI століття
Примітки : Бібліогр.: с. 665-668
ISBN, Ціна 966-7293-15-7: 12.37 грн
УДК : 330.101.542
ББК : 65.5я73 + 65.053я73
Предметні рубрики: Мікроекономіка
Анотація: Підручник охоплює найважливіші напрями мікроекономічного аналізу.
Примірники : всього : ЧЗ(3), ВВ(1), АБ(2), ФОНД(2)
Вільні : ЧЗ(3), ВВ(1), АБ(2), ФОНД(2)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 330.101.542(075.8/П 89-335393
Автор(и) : Пустовійт, Роберт Фрідріхович
Назва : Методика розв'язування задач з мікроекономіки : навч. посібник . -Вид. 2-ге
Вихідні дані : К.: Кондор, 2009
Кільк.характеристики :102 с.: граф., табл.
Примітки : Скор.: с. 95-96. - Лауреати премії пам'яті Нобеля з екон.: с. 97-99. - Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 966-8251-60-1: 22.00 грн
УДК : 330.101.542(075.8)
ББК : 65.012.1я73
Предметні рубрики: Мікроекономіка-- Задачі (навч.)
Анотація: Викладено сутність категорій, концепцій, законів мікроекономіки та методику аналізу задач.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 330.101.542(075.8/П 89-441046
Автор(и) : Пустовійт, Роберт Фрідріхович
Назва : Методика розв'язування задач з мікроекономіки : навч.посібник
Вихідні дані : К.: Кондор, 2005
Кільк.характеристики :102 с.: табл.
Примітки : Бібліогр.: с. 94
ISBN, Ціна 966-8251-60-1: 019.50 грн
УДК : 330.101.542(075.8)
ББК : 65.012.1я73
Предметні рубрики: Мікроекономіка
Географіч. рубрики:
Анотація: Сутність категорій, концепцій, законів мікроекономіки та методика аналізу задач.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 338.486(075.8)/М 26
Автор(и) :
Назва : Маркетинг туризму: навч. посібник : у 2 ч./ Г. Б. Мунін [та ін.] ; Європейський ун-т. Ч. 1
Вихідні дані : К.: Вид-во Європейського ун-ту, 2006
Кільк.характеристики :324 с.: рис.
Колективи : Європейський університет
ISBN, Ціна 966-301-058-4: 41.00 грн
УДК : 338.486(075.8)
ББК : 75.814я73 + 65.433я73
Предметні рубрики: Туризм-- Маркетинг
Економіка-- Туризм
Географіч. рубрики:
Анотація: Теоретичні та методичні питання й принципи формування маркетингової діяльності в туризмі, маркетингові дослідження, особливості отримання та обробки маркетингової інформації, маркетинг готельного комплексу та турпродукту тощо.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.487:659.1](07/М27-551430
Автор(и) : Ларіна Я. С., Бабічева О. І., Забуранна Л. В., Антофій Н. М.
Назва : Маркетинг міжнародного туризму : навч. посіб.
Вихідні дані : Херсон: Гельветика, 2018
Кільк.характеристики :411, [1] с.: рис.
Примітки : Бібліогр. в кінці розд. - Авт. зазначено на звороті тит. арк.
ISBN, Ціна 978-966-916-691-3: 320.00 грн
УДК : 338.487:659.1](075.8)
ББК : 65.433я3
Предметні рубрики: Міжнародний туризм
Географіч. рубрики:
Анотація: Розглядаються зміст та особливості міжнародного туризму, основні завдання туристичних компаній, що вийшли за межі національних ринків, використовуючи маркетинг як філософію бізнесу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-22 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)