Пошуковий запит: <.>K=поведінка споживача<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Ястремський О. І. Основи мікроекономіки/Олександр Ястремський, Олена Гриценко ; [наук. ред. О. В. Мертенс]. - 1998
|
>2.
| Аналітична економія: макроекономіка і мікроекономіка. Кн. 2:Мікроекономіка
|
>3.
| Маркетинг туризму. Ч. 1. - 2006
|
>4.
| Рудий М. М. Мікроекономіка/М. М. Рудий, В. В. Жебка. - 2008
|
>5.
| Стеблій Г.Я. Мікроекономіка/Г. Я. Стеблій. - 2007
|
>6.
| Дудла І.О. Товарознавчі аспекти маркетингу/І. О. Дудла. - 2007
|
>7.
| Пустовійт Р.Ф. Методика розв'язування задач з мікроекономіки/Р. Ф. Пустовійт. - 2005
|
>8.
| Richardson P. Internet Marketing/Paul Richardson. - 2001
|
>9.
| Рудий М. М. Мікроекономіка/М. М. Рудий. - 2010
|
>10.
| Пустовійт Р. Ф. Методика розв'язування задач з мікроекономіки/Р. Ф. Пустовійт. - 2009
|
>11.
| Кокодей Т.А. Оценка перпектив наступления глобального продовольственного кризиса и его воздействия на поведение потребителя на рынке продуктов питания/Т. А. Кокодей // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2010,N N 3.-С.81-90
|
>12.
| Лісовий А. В. Мікроекономіка/А. В. Лісовий. - 2003
|
>13.
| Безугла В. О. Мікроекономіка/В. О. Безугла, І. І. Постіл. - 2012
|
>14.
| Задоя А. О. Мікроекономіка/А. О. Задоя. - 2000
|
>15.
| Аналітична економія: макроекономіка і мікроекономіка. Кн. 2 ч. 3: Мікроекономка. - 2014
|
>16.
| Основи рекреалогії (економіко-екологічний та маркетинговий аспект)/І. О. Гродзинська [та ін.]. - 2014
|
>17.
| Горобчук Т. Т. Мікроекономіка/Т. Т. Горобчук. - 2004
|
>18.
| Котлер Ф. Управление маркетингом/Филип Котлер ; сокр. пер. с англ. Б. А. Гольдберга [и др.]. - 1980
|
>19.
| Вініченко І. І. Мікроекономіка/І. І. Вініченко, Н. В. Дацій, С. О. Корецька. - 2005
|
>20.
| Громова О. Є. Сутність впливу ситуаційних факторів на поведінку споживачів/О. Є. Громова, А. І. Габрид, О. М. Ланова // Економіка. Фінанси. Право. -К.:Аналітик, 2019,N N 12.-С.19-22
|
|
|