Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=поведінка споживачів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-14 
1.
339.138(075.8)
O-58


    Onkvisit, Sak.
    Consumer behavior: strategy and analysis [Текст] / Sak Onkvisit, John J. Shaw. - New York : Macmillan college publ. co., 1994. - XVIII, 637 p. : iil. - Текст англ. - Ind.: p. 625-637. - ISBN 0-02-389353-2 : 50000.00 крб
Переклад назви: Поведінка споживача
Примітки про особливості:
Дарунок Ігоря Мухина, працівника Бібліотеки Конгресу США, 1994 рік
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Споживачі--Поведінка--Навчальні видання
   Маркетинг--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
потребители -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- субкультура
Анотація: Consumer behavior is one of the most popular and fastest-growing areas of marketing. This text provides a systematic and comprehensive scheme to describe, explain, and analyze consumer preference.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Shaw, John J.
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

2.
658.8(075.8)
З98


    Зюкова, І. О.
    Технології маркетингових досліджень [] : навч. посібник / Зюкова І. О. - Л. : Магнолія 2006, 2010. - 386 с. : табл. - (Вища освіта в Україні). - Дод.: с. 366-378. - Л-ра: с. 379-385. - ISBN 987-617-574-010-1 : 78.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Дослідження--Технології--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
система маркетингових досліджень -- система маркетинговых исследований -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- постачальники маркетингової інформації -- поставщики маркетинговой информации -- вибіркове спостереження -- избирательное наблюдение -- процес маркетингових досліджень -- процесс маркетинговых исследований -- структура маркетингових досліджень -- структура маркетинговых исследований -- дослідницькі техніки -- исследовательские техники -- місткість ринку -- емкость рынка -- кон'юнктура ринку -- конъюнктура рынка -- прогнозні дослідження збуту -- прогнозные исследования сбыта -- конкурентне середовище -- конкурентная cреда -- маркетинг послуг -- маркетинг услуг -- маркетингові дослідження підприємств -- маркетинговые исследования предприятий -- бренди -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- методологія маркетингових досліджень -- методология маркетинговых исследований -- шкалювання данних -- шкалирование даных
Анотація: Технологія проведення, особливості розробки та використання інструментів маркетингових досліджень.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ВВ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
338.27
Л61


    Ліпич, Любов Григорівна.
    Прогнозування виробництва на засадах визначення обсягів попиту на продукцію підприємств [] : монографія / Л. Г. Ліпич, В. Л. Загоруйко. - Луцьк : Волин. нац. ун-т ім. Л. Українки, 2009. - 192 с. : табл. - Л-ра: с. 177-190. - ISBN 978-966-600-422-5 : 53.00 грн
УДК
ББК 65.29
Рубрики: Продукція--Підприємства--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
прогнозування виробництва -- прогнозирование производства -- формування потреб -- формирование потребности -- формування попиту -- формирование спроса -- прогнозування попиту -- прогнозирование спроса -- ринковий попит -- рыночный спрос -- прогнозування процесу споживання -- прогнозирование процесса потребления -- діагностика виробництва -- диагностика производства -- тенденції споживання -- тенденции потребления -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- продукти дитячого харчування -- продукты детского питания -- доходи домогосподарств -- доходы домохозяйств
Анотація: Прогнозування виробництва на засадах визначення обсягів попиту на продукцію підприємства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Загоруйко, Віктор Леонтійович
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

4.
94(73)
G78


    Grazia, Victoria de.
    Irresistible empire [Текст] : america's advance through twentieth-century Europe / Victoria de Grazia. - Cambridge, Mass. ; London : The Belknap press of Harvard univ. press, 2005. - 586 p. : phot. - Текст англ. - ISBN 978-0-674-02234-8 (pbk.) : 70.00 грн
Переклад назви: Чарівна імперія
УДК
ББК 63.3(7США)
Рубрики: Споживачі--Поведінка--Історія--Європа, 20 ст.--Популярні видання
   США--Історія, 20 ст. -- Популярні видання
Кл.слова (ненормовані):
американська історія -- американская история -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- американські цінності -- американские ценности -- реклама -- супермаркети -- супермаккеты
Анотація: De Grazia describes how, as America's market empire advanced with confidence through Europe, spreading consumer-oriented capitalism, all alternative strategies fell before it--first the bourgeois lifestyle, then the Third Reich's command consumption, and finally the grand experiment of Soviet-style socialist planning.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

5.


    Ларіна, Ярослава.
    Мотиви споживання органічних продуктів та їх вплив на маркетингові рішення [] / Я. Ларіна // Маркетинг в Україні. - 2020. - N 5. - С. 27-35 : рис. - Джерела: с. 34-35 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Органічна продукція--Споживання
Кл.слова (ненормовані):
поведінка споживачів -- маркетинг органічної продукції -- здорове харчування -- ринок органічної продукції

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

6.


    Литовченко, І. Л.
    Трансформація ринку в сучасних умовах переходу до цифрової економіки [] / І. Л. Литовченко // Економіка України. - 2020. - N 1. - С. 36-47. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-775Х
Рубрики: Світова економіка
   Цифрова економіка

Кл.слова (ненормовані):
реально-віртуальний ринок -- маркетинг -- поведінка споживачів -- бізнес-моделі

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

7.


    Кузик, О. В.
    Інноваційне середовище комунікацій у маркетингу агропромислових підприємств України [] / О. В. Кузик // Інвестиціі: практика та досвід. - 2019. - N 11. - С. 20-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Сільськогосподарські підприємства--Комунікаційний маркетинг--Інновації--Україна
Кл.слова (ненормовані):
поведінка споживачів -- бренд -- фреймінг-ефект -- зони впливу інформації

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
658.8(075.8)
М27


   
    Маркетинговий менеджмент [] = Marketing management : [підручник] / Ф. Котлер, К. Л. Келлер та укр. кол. співавт. - Перше укр. адапт. вид. - К. : Хімджест, 2008. - 720 с. : рис., табл., фото. кольор. - Л-ра: с. 683-707. - Покажч.: с. 708-717. - ISBN 978-966-8537-56-1 : 187.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Управління--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
цінові стратегії -- ценовые стратегии -- управління торгівлею -- управление торговлей -- оптова торгівля -- оптовая торговля -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- стимулювання збуту -- стимулирование сбыта -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационнная система -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- покупці -- покупатели -- маркетинг баз данних -- маркетинг баз данных -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- бізнес-ринки -- бизнес-рынки -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- марочний капітал -- марочный капитал -- торгова марка -- торговая марка -- брендинг -- конкуренція -- конкуренция -- товарна стратегія -- товарная стратегия -- диференціювання товарів -- дифференцирование товаров -- класифікація товарів -- классификация товаров -- маркування товарів -- маркировка товара -- упаковка товарів -- упаковка товаров -- гарантія товарів -- гарантия товаров -- управління сервісом -- управление сервисом -- якість послуг -- качество продукции -- ціни -- цены -- ценообразование -- ціноутворення -- маркетингові канали -- маркетинговые каналы -- партнерські мережі -- партнерские сети -- ринкова логістика -- рыночная логистика -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникациии -- масові комунікації -- массовые коммуникации -- реклама -- маркетингові плани -- маркетинговые планы -- спонсорство -- PR -- зв'язки з громадськістю -- связи с общественностью -- особливі комунікації -- особенные коммуникации -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- інтерактивний маркетинг -- интерактивный маркетинг -- торгові представники -- торговые представители -- особистий продаж -- личная продажа -- ринкові пропозиції -- рыночные предложения -- організація маркетингу -- организация маркетинга -- маркетингові організції -- маркетинговые организации
Анотація: В основу першого українського адаптованого видання покладено 12-те видання американських класиків маркетингу Ф. Котлера та К. Л. Келлера, яке доповнене великою кількістю прикладів про діяльність компаній на українському ринку.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Котлер, Філіп; Келлер, Кевін Лейн
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
339.138
Z48


    Zeithaml, Valarie A..
    Services Marketing [Текст] : integrating Customer Focus Across the Firm / Valarie A. Zeithaml, Mary Jo Bitner. - 3rd ed. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill : Irwin, 2003. - XX, 668 p. : ill. - Ind.: p. 661-668. - ISBN 0-07-247142-5 (alk. paper) : 075.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
УДК
ББК 65.050.24я73339
Рубрики: Послуги--Маркетинг--Навчальні видання
   Споживачі--Обслуговування--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
фірми -- фирмы -- компанії -- компании -- економіка -- экономика -- обслуговування споживачів -- обслуживание потребителей -- поведінка споживачів -- поведение потребителей
Анотація: The Third Edition of Services Marketing provides a comprehensive review and analysis of services marketing issues, practice, and strategy. This revision boasts many new features, including more technology coverage throughout the text and new business-to-business applications.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Bitner, Mary Jo
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

10.
65.050.24я73
P47


    Peter, J. Paul.
    Consumer Behavior and Marketing Strategy [Текст] / J. Paul Peter, Jerry C. Olson. - 6th ed. - Boston, Mass. [etc.] : Irwin : McGraw-Hill, 2002. - XXVI, 582 p. : ill. - (McGraw-Hill/Irwin Series in Marketing). - Not.: p. 515-545. - Gloss.: p. 546-557. - Ind.: p. 558-582. . - ISBN 0-07-241064-7 : 065.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
Переклад назви: Поведінка споживача і стратегія маркетингу
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   Споживачі--Поведінка--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
економіка -- экономика -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- промоушн -- реклама -- електронна комерція -- электронная коммерция -- продаж -- продажи
Анотація: This book contains a variety of pedagodical aids to enhance student learning and facilitate the application of consumer behavior concepts to marketing practice.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Olson, Jerry C.
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

 1-10    11-14 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)