Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=поведінка споживачів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-14 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 65.050.24я73/P47
Автор(и) : Peter, J. Paul, Olson, Jerry C.
Назва : Consumer Behavior and Marketing Strategy . -6th ed.
Вихідні дані : Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: Irwin; Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: McGraw-Hill, 2002
Кільк.характеристики :XXVI, 582 p.: ill.
Серія: McGraw-Hill/Irwin Series in Marketing
Примітки : Not.: p. 515-545. - Gloss.: p. 546-557. - Ind.: p. 558-582. . - ІРЦ "Вікно в Америку"
ISBN, Ціна 0-07-241064-7: 065.00 грн
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Споживачі-- Поведінка
Географіч. рубрики:
Анотація: This book contains a variety of pedagodical aids to enhance student learning and facilitate the application of consumer behavior concepts to marketing practice.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138/Z48
Автор(и) : Zeithaml, Valarie A., Bitner, Mary Jo
Назва : Services Marketing : integrating Customer Focus Across the Firm . -3rd ed.
Вихідні дані : Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: McGraw-Hill; Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: Irwin, 2003
Кільк.характеристики :XX, 668 p.: ill.
Примітки : Ind.: p. 661-668. - ІРЦ "Вікно в Америку"
ISBN, Ціна 0-07-247142-5: 075.00 грн
УДК : 339.138
ББК : 65.050.24я73339
Предметні рубрики: Послуги-- Маркетинг
Споживачі-- Обслуговування
Географіч. рубрики:
Анотація: The Third Edition of Services Marketing provides a comprehensive review and analysis of services marketing issues, practice, and strategy. This revision boasts many new features, including more technology coverage throughout the text and new business-to-business applications.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/М27
Автор(и) : Котлер, Філіп, Келлер, Кевін Лейн
Назва : Маркетинговий менеджмент : [підручник] . -Перше укр. адапт. вид.
Паралельн. назви :Marketing management
Вихідні дані : К.: Хімджест, 2008
Кільк.характеристики :720 с.: рис., табл., фото. кольор.
Примітки : Л-ра: с. 683-707. - Покажч.: с. 708-717
ISBN, Ціна 978-966-8537-56-1: 187.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Управління
Географіч. рубрики:
Анотація: В основу першого українського адаптованого видання покладено 12-те видання американських класиків маркетингу Ф. Котлера та К. Л. Келлера, яке доповнене великою кількістю прикладів про діяльність компаній на українському ринку.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.48(075.8)/М27
Автор(и) : Карягін, Юрій Олегович, Тимошенко, Зоя Іванівна, Демура, Тарас Олександрович, Мунін, Георгій Благоєвич
Назва : Маркетинг турпродукту : підручник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Київ: Кондор, 2009
Кільк.характеристики :392, [4] с.: табл.
Колективи : Національна академія наук України, Рада із вивчення продуктивних сил України, Київський національний університет культури і мистецтв, Європейський університет
Примітки : Дод.: с. 329-370. - Літ.: с. 371-374
ISBN, Ціна 978-966-351-224-2: 75.00, 89.60, 80.00, грн
УДК : 338.48(075.8)
ББК : 65.433я73
Предметні рубрики: Туристична індустрія-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Практичні та теоретичні питання маркетингової діяльності, створення та формування туристичного продукту на основі маркетингової теорії і практики сучасного господарювання.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(2), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(2), ВВ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 330.101.542(075)/S63
Автор(и) : Slavin, Stephen L.
Назва : Microeconomics . -6th ed.
Вихідні дані : Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: McGraw-Hill; Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: Irwin, 2001
Кільк.характеристики :XV, 542 p.
Примітки : Gloss.: p. 523-531. - Ind.: p. 533-542. - ІРЦ "Вікно в Америку"
ISBN, Ціна 0-07-237410-1: 023.00 грн
УДК : 330.101.542(075)
ББК : 65.012.1я73
Предметні рубрики: Мікроекономіка
Економічна історія --США, 19-21 ст.
Географіч. рубрики:
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вавер М., Вавер Р.
Назва : Відстеження руху очей в дослідженні поведінки споживачів
Місце публікування : Актуал. пробл. екон.: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2010. - N 6. - С. 290-296 (Шифр apek/2010/6)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Мерчандайзинг
Анотація: Стратегія розміщення товарів на полицях.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9-052/Ф 39
Автор(и) : Фельсер, Георг
Назва : Психология потребителей и реклама
Паралельн. назви :Werbe- und Konsumentenpsychologie
Вихідні дані : Х.: Гуманитарный центр, 2009
Кільк.характеристики :702, [2] с
Примітки : Библиогр. в подстрочном примеч. - Лит.: с. 682-702
ISBN, Ціна 978-966-8324-52-9: 133.00 грн
УДК : 159.9-052
ББК : 88.53
Предметні рубрики: Психологія соціальна-- Реклама
Географіч. рубрики:
Анотація: Автор связывает специальные знания по психологии, а именно психологии восприятия, познания, личности и социальной психологии с практическими знаниями в области рекламы.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.27/Л61
Автор(и) : Ліпич, Любов Григорівна, Загоруйко, Віктор Леонтійович
Назва : Прогнозування виробництва на засадах визначення обсягів попиту на продукцію підприємств : монографія
Вихідні дані : Луцьк: Волин. нац. ун-т ім. Л. Українки, 2009
Кільк.характеристики :192 с.: табл.
Примітки : Л-ра: с. 177-190
ISBN, Ціна 978-966-600-422-5: 53.00 грн
УДК : 338.27
ББК : 65.29
Предметні рубрики: Продукція-- Підприємства
Географіч. рубрики:
Анотація: Прогнозування виробництва на засадах визначення обсягів попиту на продукцію підприємства.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/З98
Автор(и) : Зюкова І. О.
Назва : Технології маркетингових досліджень : навч. посібник
Вихідні дані : Л.: Магнолія 2006, 2010
Кільк.характеристики :386 с.: табл.
Серія: Вища освіта в Україні
Примітки : Дод.: с. 366-378. - Л-ра: с. 379-385
ISBN, Ціна 987-617-574-010-1: 78.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Дослідження-- Технології
Географіч. рубрики:
Анотація: Технологія проведення, особливості розробки та використання інструментів маркетингових досліджень.
Примірники : всього : ВВ(1), ЧЗ(1)
Вільні : ВВ(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/O-58
Автор(и) : Onkvisit, Sak, Shaw, John J.
Назва : Consumer behavior: strategy and analysis
Вихідні дані : New York: Macmillan college publ. co., 1994
Кільк.характеристики :XVIII, 637 с.: iil.
Примітки : Текст англ. - Ind.: p. 625-637
ISBN, Ціна 0-02-389353-2: 50000.00 крб
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Споживачі-- Поведінка
Маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): потребители--поведінка споживачів--поведение потребителей--субкультура
Анотація: Consumer behavior is one of the most popular and fastest-growing areas of marketing. This text provides a systematic and comprehensive scheme to describe, explain, and analyze consumer preference.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

 1-10    11-14 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)