Пошуковий запит: <.>K=поведінка споживачів<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14 |
>1.
| Peter J.P. Consumer Behavior and Marketing Strategy/J. Paul Peter, Jerry C. Olson. - 2002
|
>2.
| Onkvisit S. Consumer behavior: strategy and analysis/Sak Onkvisit, John J. Shaw. - 1994
|
>3.
| Grazia V. de Irresistible empire/Victoria de Grazia. - 2005
|
>4.
| Slavin S. L. Microeconomics/Stephen L. Slavin. - 2001
|
>5.
| Zeithaml V. A. Services Marketing /Valarie A. Zeithaml, Mary Jo Bitner. - 2003
|
>6.
| Кузик О. В. Інноваційне середовище комунікацій у маркетингу агропромислових підприємств України/О. В. Кузик // Інвестиціі: практика та досвід. -К.:ДКС Центр, 2019,N N 11.-С.20-25
|
>7.
| Вавер М. Відстеження руху очей в дослідженні поведінки споживачів/М. Вавер, Р. Вавер // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2010,N N 6.-С.290-296
|
>8.
| Маркетинг турпродукту/Ю. О. Карягін [та ін.]. ; за заг. ред.: Г. Б. Муніна, О. О. Гаци. - 2009
|
>9.
| Маркетинговий менеджмент/Ф. Котлер, К. Л. Келлер та укр. кол. співавт.. - 2008
|
>10.
| Ларіна Я. Мотиви споживання органічних продуктів та їх вплив на маркетингові рішення/Я. Ларіна // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2020,N N 5.-С.27-35
|
>11.
| Ліпич Л. Г. Прогнозування виробництва на засадах визначення обсягів попиту на продукцію підприємств/Л. Г. Ліпич, В. Л. Загоруйко. - 2009
|
>12.
| Фельсер Г. Психология потребителей и реклама/Георг Фельсер ; [пер. с нем. О. А. Шипиловой ; науч. ред. П. К. Власов, А. А. Киселева]. - 2009
|
>13.
| Зюкова І. О. Технології маркетингових досліджень/Зюкова І. О.. - 2010
|
>14.
| Литовченко І. Л. Трансформація ринку в сучасних умовах переходу до цифрової економіки/І. Л. Литовченко // Економіка України. -К.:Преса України, 2020,N N 1.-С.36-47
|
|