Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=позиционирование бренда<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Носкова Е. В., Романова И. М.
Назва : Методика исследования восприятия бренда розничной аптечной сети потребителями
Місце публікування : Актуал. пробл. екон.: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2016. - N 2. - С. 136-146. - ISSN 19936788 (Шифр apek/2016/2). - ISSN 19936788
Примітки : Лит. в конце ст.
Предметні рубрики: Аптеки-- Торгові марки --Далекий Схід (Росія)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): позиціонування бренду--позиционирование бренда--сприйняття та цінність бренду--восприятие и ценность бренда--аптечна мережа--аптечная сеть
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)