Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=позиціонування<.>
Загальна кількість знайдених документів : 61
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-61   61-61 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/К88
Автор(и) : Куденко, Наталія Володимирівна
Назва : Стратегічний маркетинг : навч. посібник . -2-ге вид., без змін
Вихідні дані : К.: КНЕУ, 2006
Кільк.характеристики :151 с.: рис., табл.
Серія: До 100-річчя Київського національного економічного університету
Примітки : Бібліогр.: с. 150-151
ISBN, Ціна 966-574-061-X: 29.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Стратегічний маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Сутність та сфера стратегічного маркетингу, його роль у структурі управління фірмою.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Вища школа -2008р.,N 4
Цікаві статті :
Антонюк Н. Болонська система: іноземні мови та переклад/ Н. Антонюк (стр.12-17)
Лобін О. Важнлі макроекономічної політики для регулювання економічного зростання та інфляції/ О. Лобін (стр.18-30)
Бугук О. Політекономічне визначення сутності та структури регулюючої діяльності/ О. Бугук (стр.31-41)
Зозульов О. Типи позиціонування товарів і марок на споживчому ринку/ О. Зозульов (стр.42-50)
Фетісов В. Використання офісного пакета OPENOFFICE для фінансових розрахунків / В. Фетісов (стр.51-61)
Курилюк В. Методологічні проблеми міжнародного та міжкультурного менеджменту як галузей знань/ В. Курилюк (стр.62-74)
Нестреляй А. Науково-педагогічна спадщина Сильвестра Гогоцького (1837-1886 рр.)/ А. Нестреляй (стр.75-85)
Хоронжий А. Актуальні методологічні підходи до науки про науку/ А. Хоронжий (стр.86-90)
Актуальні методологічні підходи до науки про науку (стр.86-90)
Вища освіта України - європейський вимір: стан, проблеми, перспективи (стр.91-110)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зозульов О.
Назва : Типи позиціонування товарів і марок на споживчому ринку
Місце публікування : Вища школа: Науково-практичне видання. - К., 2008. - №4. - С. 42-50 (Шифр vshk/2008/4)
Предметні рубрики: торгова марка
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Актуальні проблеми економіки -2008р.,N 8
Цікаві статті :
Мозенков О.В. Социологическая оценка влияния экономической науки на процессы управления развитием экономических систем/ О. В. Мозенков, В. А. Мищенко (стр.3-10)
Толстов Р.Д. Економічна реформа середині 60-х років ХХ ст. та подальші спроби удосконалення радянського господарського механізму (1965-1985 р.р.)/ Р. Д. Толстов (стр.11-22)
Александрова М.О. Глобальні наслідки іпотечної кризи США/ М. О. Александрова (стр.23-29)
Заблоцька Р.О. Детермінанти інституалізації ринку послуг в Україні в контексті набуття членства в СОТ/ Р. О. Заблоцька (стр.30-37)
Назарчук В.Л. Зарубіжний досвід ціноутворення на природний газ/ В. Л. Назарчук (стр.38-48)
Стеценко Ж.В. Аспекти зовнішньоекономічної політики України/ Ж. В. Стеценко (стр.49-54)
Баліцька В.В. Капіталоутворення в Україні як предмет системного аналізу та ухвалення стратегічних рішень/ В. В. Баліцька (стр.55-65)
Жук М.В. Інфраструктурне забезпечення інноваційного процесу в Україні/ М. В. Жук, О. М. Бородіна (стр.66-70)
Полонський В.Г. Підтримка вітчизняних виробників при членстві України в СОТ/ В. Г. Полонський (стр.71-75)
Тимошик Н.С. Розробка індикативної ціни на автомобілі/ Н. С. Тимошик (стр.76-82)
Арєф'єва О.В. Економічна стійкість підприємства : сутність, складові та заходи з її забезпечення/ О. В. Арєф'єва, Д. М. Городинська (стр.83-90)
Гривківська О.В. Особливості управління фінансовою діяльністю підприємств машинобудування/ О. В. Гривківська, О. В. Прокопець (стр.91-98)
Гриценко Л.Л. Фінансовий механізм функціонування суб'єктів господарювання в умовах комерційного розрахунку/ Л. Л. Гриценко, І. М. Боярко (стр.97-103)
Лавров Р.В. Рентабельність виробництва картоплі у великотоварних сільськогосподарських підприємствах/ Р. В. Лавров (стр.104-111)
Лігоненко Л.О. Економічне управління підприємством : предметна царина та суб'єкти здійснення/ Л. О. Лігоненко ; Л. С. Селіверстова ; Л. С. Селіверстова ; Л. С. Селіверстова ; Л. С. Селіверстова ; Л. С. Селіверстова ; Л. С. Селіверстова ; Л. С. Селіверстова ; Л. С. Селіверстова
Селіверстова Л.С. Методика оцінювання конкурентоспроможності продукції підприємств легкої промисловості/ Л. С. Селіверстова ; Є. М. Стрельчук, Т. Л. Коваленко ; Є. М. Стрельчук, Т. Л. Коваленко ; Є. М. Стрельчук, Т. Л. Коваленко ; Є. М. Стрельчук, Т. Л. Коваленко ; Є. М. Стрельчук, Т. Л. Коваленко ; Є. М. Стрельчук, Т. Л. Коваленко ; Є. М. Стрельчук, Т. Л. Коваленко ; Є. М. Стрельчук, Т. Л. Коваленко (стр.120-123)
Стрельчук Є.М. Мотиваційний моніторинг та оцінка ефективності системи мотивації/ Є. М. Стрельчук ; С. Ю. Хамініч, С. Я. Касян ; С. Ю. Хамініч, С. Я. Касян ; С. Ю. Хамініч, С. Я. Касян ; С. Ю. Хамініч, С. Я. Касян ; С. Ю. Хамініч, С. Я. Касян ; С. Ю. Хамініч, С. Я. Касян ; С. Ю. Хамініч, С. Я. Касян ; С. Ю. Хамініч, С. Я. Касян (стр.124-129)
Хамініч С.Ю. Маркетингові пріоритети позиціонування товарів при зміні фінансових потоків підприємств/ С. Ю. Хамініч ; О. О. Шапуров ; О. О. Шапуров ; О. О. Шапуров ; О. О. Шапуров ; О. О. Шапуров ; О. О. Шапуров ; О. О. Шапуров ; О. О. Шапуров (стр.130-137)
Шапуров О.О. Сутність, роль і об'єктивна необхідність удосконалення управління підприємствами/ О. О. Шапурова (стр.138-146)
Шапурова О.О. Політика антикризового управління при загрозі банкрутства/ О. О. Шапурова ; В. В. Шелест ; В. В. Шелест ; В. В. Шелест ; В. В. Шелест ; В. В. Шелест ; В. В. Шелест ; В. В. Шелест ; В. В. Шелест (стр.147-154)
Шелест В.В. Особливості створення та діяльності довірчих товариств в Україні/ В. В. Шелест ; В. А. Зеленко ; В. А. Зеленко ; В. А. Зеленко ; В. А. Зеленко ; В. А. Зеленко ; В. А. Зеленко ; В. А. Зеленко ; В. А. Зеленко (стр.155-158)
Зеленко В.А. Сучасні пенсійні системи країн пострадянського простору і досвід України/ В. А. Зеленко ; В. С. Андрієць ; В. С. Андрієць ; В. С. Андрієць ; В. С. Андрієць ; В. С. Андрієць ; В. С. Андрієць ; В. С. Андрієць ; В. С. Андрієць (стр.159-166)
Андрієць В.С. Дослідження основних сутнісних характеристик "грошових потоків підприємства"/ В. С. Андрієць ; І. В. Барановська ; І. В. Барановська ; І. В. Барановська ; І. В. Барановська ; І. В. Барановська ; І. В. Барановська ; І. В. Барановська ; І. В. Барановська (стр.167-171)
Барановська І.В. Сучасна податкова система України з точки зору підприємця/ І. В. Барановська ; І. І. Д'яконова ; І. І. Д'яконова ; І. І. Д'яконова ; І. І. Д'яконова ; І. І. Д'яконова ; І. І. Д'яконова ; І. І. Д'яконова ; І. І. Д'яконова (стр.172-182)
Д'яконова І.І. До питання визначення понять "банківське регулювання" та "банківський нагляд"/ І. І. Д'яконова ; А. В. Ігнатенко [и др.] ; А. В. Ігнатенко [и др.] ; А. В. Ігнатенко [и др.] ; А. В. Ігнатенко [и др.] ; А. В. Ігнатенко [и др.] ; А. В. Ігнатенко [и др.] ; А. В. Ігнатенко [и др.] ; А. В. Ігнатенко [и др.] (стр.183-193)
Ігнатенко А.В. Залучення фінансування в проекті девелопменту нерухомості/ А. В. Ігнатенко [и др.] ; О. І. Задорожна ; О. І. Задорожна ; О. І. Задорожна ; О. І. Задорожна ; О. І. Задорожна ; О. І. Задорожна ; О. І. Задорожна ; О. І. Задорожна (стр.194-206)
Задорожна О.І. Організація обліку на підприємствах лісової галузі : сучасний стан і шляхи вдосконалення/ О. І. Задорожна ; С. Ф. Федун ; С. Ф. Федун ; С. Ф. Федун ; С. Ф. Федун ; С. Ф. Федун ; С. Ф. Федун ; С. Ф. Федун ; С. Ф. Федун (стр.207-213)
Федун С.Ф. Управлінський облік в ситемі управління витратами молокопереробних підприємств/ С. Ф. Федун ; Е. М. Постолов ; Е. М. Постолов ; Е. М. Постолов ; Е. М. Постолов ; Е. М. Постолов ; Е. М. Постолов ; Е. М. Постолов ; Е. М. Постолов (стр.214-219)
Постолов Е.М. Статистические взаимосвязи показателей основной и инвестиционно- инновационной деятельности металлургических предприятий Украины/ Е. М. Постолов ; М. І. Румянцев ; М. І. Румянцев ; М. І. Румянцев ; М. І. Румянцев ; М. І. Румянцев ; М. І. Румянцев ; М. І. Румянцев ; М. І. Румянцев (стр.220-229)
Румянцев М.І. Імітаційне моделювання діяльності фінансово- кредитної установи засобами системної динаміки/ М. І. Румянцев ; Ю. В. Шерстенников ; Ю. В. Шерстенников ; Ю. В. Шерстенников ; Ю. В. Шерстенников ; Ю. В. Шерстенников ; Ю. В. Шерстенников ; Ю. В. Шерстенников ; Ю. В. Шерстенников (стр.230-239)
Шерстенников Ю.В. Економічна динаміка малого підприємства в моделі скінченних різниць/ Ю. В. Шерстенников ; Г. Крамер ; Г. Крамер ; Г. Крамер ; Г. Крамер ; Г. Крамер ; Г. Крамер ; Г. Крамер ; Г. Крамер (стр.240-245)
Крамер Г. Напрямки та перспективи розвитку Польщі/ Г. Крамер (стр.246-249)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хамініч С.Ю., Касян С.Я.
Назва : Маркетингові пріоритети позиціонування товарів при зміні фінансових потоків підприємств
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Наук. економ. журн. - К.: ВНЗ " Національна академія управління", 2008. - N 8. - С. 130-137 (Шифр apek/2008/8)
Предметні рубрики: Економіка підприємств
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Маркетинг в Україні -2008р.,N 6
Цікаві статті :
Сидоренко М. Висвітлення основних проблем і цілей у розрізі секторів (напрямів) статистики, зазначених у проекті розвитку системи державної статистики для моніторингу соціально - економічних перетворень/ М. Сидоренко (стр.15-19)
Найкрасивіші та найчарівніші чоловіки живуть в Італії (стр.20-23)
Войчак А. Маркетинговий аналіз стану та тенденцій розвитку ринку професійних офісних приміщень м. Києва/ А. Войчак, В. Лівшиц (стр.24-27)
Лазебник М. Обсяг рекламно - комунікаційного ринку України у 2008 році та прогноз на 2009 рік/ М. Лазебник (стр.28-32)
Смоляр С. "Цифра" покоряє зовнішній світ, або рух - це життя !/ С. Смоляр (стр.32-36)
Ровінський Д. Ризики впровадження CRM - системи у банку/ Д. Ровінський (стр.37-39)
Папоян А. Маркетингове управління базами даних споживачів/ А. Папоян (стр.40-44)
Пилипчук В. Стратегічне планування в мережі інтернет/ В. Пилипчук (стр.45-48)
Зозульов О. Типи позиціонування товарів і марок на споживчому ринку/ О. Зозульов (стр.49-52)
Гевко О. Брендинг у машинобудуванні : стан і перспективи/ О. Гевко (стр.53-57)
Берєзін І. Середній бізнес Росії : якісні характеристики та кількісні оцінки/ І. Берєзін (стр.60-63)
Каніщенко О. Міжнародне позиціонування українського коньячного бренду/ О. Каніщенко, В. ЖурилоТ. Доця (стр.64-69)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зозульов О.
Назва : Типи позиціонування товарів і марок на споживчому ринку
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2008. - N 6. - С. 49-52. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2008/6). - ISSN 1606-3732
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Бренд-- Управління брендами
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Каніщенко О., Журило В., Доця Т.
Назва : Міжнародне позиціонування українського коньячного бренду
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2008. - N 6. - С. 64-69. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2008/6). - ISSN 1606-3732
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Бренд
Економіка харчової промисловості-- Ринок алкогольних напоїв
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Вісник Національної академії державного управління при Президентові України -2010р.,N 2
Цікаві статті :
Карлова В. Особливості та суперечності розвитку національної самосвідомості сучасного українського суспільства/ В. Карлова (стр.5-14) Кл.слова: нація, національна самосвідомість, державотворення, національна еліта, національна консалідація, національна мова, історична пам'ять.
Кравченко С. Теоретичне розуміння реформ як форми суспільних змін/ С. Кравченко (стр.14-21) Кл.слова: суспільні реформи, суспільний розвиток, суспільна еволюція, суспільні зміни.
Оржель О. Європеїзація систем публічного адміністрування країн Центральної та Східної Європи у контексті підготовки до членства в ЄС/ О. Оржель (стр.22-30) Кл.слова: європеїзація, інституційний розвиток, нарощування адміністративної спроможності, Європейський адміністративний простір.
Пухкал О. Реформування державного управління/ О. Пухкал (стр.31-38) Кл.слова: модернізація, трансформація, політична система, державне управління, суспільне управління, мережа, політика.
Соловйов В. Особливості реформування державного управління Великобританії/ В. Соловйов (стр.38-46) Кл.слова: новий державний менеджмент, державне управління, реформи державного управління Великобританії.
Буханевич А. Публічна адміністрація як інститут оптимізації публічного контролю в гроадянському суспільстві/ А. Буханевич (стр.46-56) Кл.слова: публічна влада, публічна адміністрація, громадянське суспільство, органи державної влади, органи місцевого самоврядування, державно-управлінське рішення.
Пархоменко-Куцевіл О. Теоретико-методологічні засади організації роботи з кадровим резервом державної служби/ О. Пархоменко-Куцевіл (стр.72-80) Кл.слова: кадровий резерв державної служби, етапи системи роботи з кадровим резервом державної служби.
Рачинський А. Оптимізація функціонування систем управління персоналом органів державної влади/ А. Рачинський (стр.80-89) Кл.слова: стратегічне управління персоналом, управлінська команда, завдання, керівник органу державної влади, людський капітал.
Горецька Т. Компетенційний підхід на державній службі/ Т. Горецька (стр.89-97) Кл.слова: компетенція, знання, компетенційна рамка, кваліфікаційний стандарт.
Радченко О. Медіа-конвергенція як релевантний фактор зміни системи державного регулювання в галузі телебачення, радіомовлення і телекомунікацій/ О. Радченко (стр.98-105) Кл.слова: медіа-конвергенція, державна інформаційна політика, доступ до інформації, засоби масової інформації.
Шереметьєва Л. Програми технічної допомоги як шлях запровадження управлінських стандартів Європейського Союзу в Україні/ Л. Шереметьєва (стр.112-119) Кл.слова: державне управління, європейське врядування, програми технічної допомоги, європейські стандарти.
Балдич Н. Державний реєстр фінансових установ та регулювання інформаційної асиметрії фінансових ринків/ Н. Балдич (стр.120-126) Кл.слова: державний реєстр фінансових установ, фінансові ринки.
Дмитренко Г. Оцінювання ризиків у системі державного внутрішнього фінансового контролю/ Г. Дмитренко (стр.127-135) Кл.слова: державний внутрішній фінансовий контроль, державний фінансовий аудит, оцінювання ризиків, управління ризиками.
Сафронова О. Розвиток організаційно-правових механізмів державної протидії корпоративному рейдерству в Україні/ О. Сафронова (стр.135-142) Кл.слова: механізм державного регулювання, корпоративний сектор економіки, корпоративне управління, корпоративний контроль, рейдери.
Бабінова О. Територіальні громади як основа територіального розвитку/ О. Бабінова (стр.143-151) Кл.слова: регіональний та місцевий розвиток, територіальний розвиток, територіальні громади, територіальні утворення, функції територіальних органів влади.
Борщ Г. Аналіз діяльності органу місцевого самоврядування/ Г. Борщ (стр.151-156) Кл.слова: органи місцевого самоврядування, аналіз діяльності, системний підхід, ситуаційний підхід, процесний підхід, інтегрований підхід.
Колтун В. Теоретико-методологічні підходи до розвитку територіальних громад/ В. Колтун (стр.162-169) Кл.слова: дієві та самодостатні територіальні громади, системний підхід, організаційний механізм, громадські ради.
Малиновський В. Субрегіональний рівень України/ В. Малиновський (стр.169-178) Кл.слова: район, повіт, адміністративно-територіальний устрій, адміністративно-територіальна одиниця, субрегіональний рівень.
Гонюкова Л. Методологія дослідження політичних партій у державно-управлінській науці/ Л. Гонюкова (стр.179-184) Кл.слова: партологія, державне управління, влада, політична партія.
П'ятіна О. Політична культура як складова іміджу органів державної влади/ О. П'ятіна (стр.184-191) Кл.слова: влада, органи державної влади, державне управління, імідж, корпоративний імідж, політична культура, позиціонування.
Кабаченко Н. Проблеми державного управління у сфері соціального захисту бездомних/ Н. Кабаченко (стр.192-198) Кл.слова: соціальний захист, бездомність, заклади для бездомних
Омельчук В. Державна мовна політика як чинник єдності гуманітарного простору/ В. Омельчук (стр.215-223) Кл.слова: єдиний гуманітарний простір, інтеграція, державна політика, системний аналіз, освіта, мовна політика.
Петроє О. Еволюція структури та механізми інституціоналізації національної моделі соціального діалогу в Республіці Польща/ О. Петроє (стр.223-231) Кл.слова: соціальний діалог, механізми розвитку соціального діалогу в Польщі, Тристороння комісія із соціально-економічних питань, Воєводська комісія соціального діалогу (ВКСД).
Толуб'як В. Пенсійна реформа в контексті економічного розвитку/ В. Толуб'як (стр.232-239) Кл.слова: пенсійна система, пенсійна реформа, накопичувальна система, демографічна ситуація, соціальна політика, економічне зростання, інвестиційні ресурси.
Максимчук Н. Моніторинг у системі державного управління вищою освітою в Україні/ Н. Максимчук (стр.245-253) Кл.слова: моніторинг вищої освіти, структурно-функціональний аналіз, принципи, рівні, етапи.
Кравчук І. Основні засади оцінювання діяльності Європейської комісії/ І. Кравчук (стр.267-274) Кл.слова: оцінювання, поереднє оцінювання, кінцеве оцінювання, підсумкове оцінювання, проміжне оцінювання, тематичне оцінювання, оцінка впливу.
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : П'ятіна О.
Назва : Політична культура як складова іміджу органів державної влади
Місце публікування : Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. - К.: НАДУ при президентові України, 2010. - N 2. - С. 184-191 (Шифр vnad/2010/2)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Політична культура-- Органи державної влади --Україна
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.1/Д15
Автор(и) : Дал, Гэри
Назва : Реклама для "чайников" : руководство . -2-е изд.
Паралельн. назви :Advertising FOR DUMMIES
Вихідні дані : М.: ООО "И. Д. Вильямс", 2009
Кільк.характеристики :192 с.: ил.
Примітки : Предм. указ.: с. 189-192
ISBN, Ціна 978-5-8459-1419-4: 53.00 грн
УДК : 659.1
ББК : 65.42-803
Предметні рубрики: Реклама
Географіч. рубрики:
Анотація: Реклама обладает собственным языком, в распоряжении рекламодателя имеются самые разнообразные варианты выбора средств массовой информации.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8/Р17
Автор(и) : Разумовская, Анна Львовна
Назва : PRO движение. Технологии эффективного продвижения услуг : руководство
Вихідні дані : СПб.: Питер, 2009
Кільк.характеристики :320 с.: ил., табл.
Серія: Серия: "Продажа на 100 %"
Примітки : Л-ра: с. 312-313. - Прил.: с. 314-320
ISBN, Ціна 978-5-388-00471-0: 53.00 грн
УДК : 658.8
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Формирование комплексных программ, позволяющих осуществить управление сбытом.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/З78
Автор(и) : Зозулёв, Александр Викторович, Кубышина, Надежда Степановна
Назва : Маркетинг : учеб. пособие
Вихідні дані : К.: Знання; М.: Рыбари, 2011
Кільк.характеристики :421 с.: табл., рис.
Серія: Высшее образование ХХІ века
Примітки : Лит.: с. 414-421
ISBN, Ціна 978-966-346-852-5: 77.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Теория и методология маркетинга, особенности маркетинговой стратегии предприятия, связь маркетинга с другими направлениями экономической науки.
Примірники : всього : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/М58
Автор(и) : Корінєв, Валенти Леонідович, Кулішов, Володимир Васильович, Одягайло, Борис Михайлович, Олійник, Ігор Вікторович
Назва : Міжнародний маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : Львів: Магнолія 2006, 2011
Кільк.характеристики :384 с.: рис., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України
Серія: Вища освіта в Україні
Примітки : Літ.: с. 382-383
ISBN, Ціна 978-966-2025-82-8: 96.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Міжнародний маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Розвиток світогосподарських зв'язків, форми міжнародного співробітництва у вирішенні глобальних проблем маркетингу.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(2)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(2)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/Б20
Автор(и) : Балабанова, Людмила Веніамінівна, Митрохіна, Юлія Павлівна
Назва : Управління збутовою політикою : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2011
Кільк.характеристики :240 с.: табл.
Серія: Школа маркетингового менеджменту
Примітки : Л-ра: с. 221-229. - Предм. покажч.: с. 230-232. - Ім. покажч.: с. 233. - Дод.: с. 234-239
ISBN, Ціна 978-611-01-0214-8: 58.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.290-2я73
Предметні рубрики: Економіка підприємста-- Збут
Географіч. рубрики:
Анотація: Аспекти формування збутової політики на підприємстві.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.6:303(075.8)/М 54
Автор(и) : Жуков Ю. М., Ерофеев А. К., Липатов С. А., Мельникова О. Т.
Назва : Методы практической социальной психологии. Диагностика. Консультирование. Тренинг : учеб. пособие
Вихідні дані : М.: Аспект Пресс, 2004
Кільк.характеристики :255, [1] с.: рис., табл.
Примітки : Библиогр. в конце разд.
ISBN, Ціна 5-7567-0313-6: 48.00 грн
УДК : 316.6:303(075.8)
ББК : 88.492я73
Предметні рубрики: Соціальна психологія-- Методи
Географіч. рубрики:
Анотація: Социально-психологические методы, предназначенные для оптимизации деятельности социальных групп и организаций.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 621.865.8/П 79
Автор(и) : Аншин С. С., Бабич А. В., Баранов А. Г., Белянин П. Н.
Назва : Проектирование и разработка промышленных роботов
Вихідні дані : М.: Машиностроение, 1989
Кільк.характеристики :272 с.: рис., табл.
Серія: Автоматические манипуляторы и робототехнические системы
Примітки : Прил.: с. 250-259. - Лит.: с. 260-263. - Предм. указ.: с. 264-268
ISBN, Ціна 5-217-00464-9: 1.20 р.
УДК : 621.865.8
ББК : 32.816-02
Предметні рубрики: Робототехніка
Географіч. рубрики:
Анотація: Проектирование и разработка серийно выпускаемых в СССР промышленных роботов.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1), АБ(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1), АБ(1)
Знайти схожі

18.

Назва журналу :Актуальні проблеми економіки -2012р.,N 2
Цікаві статті :
Горячева К. С. Корпоративная устойчивость и организационная культура/ К. С. Горячева (стр.9-20)
Марцин В. С. Складові фінансового мислення і особливості пріоритетів при плануванні й управлінні економікою/ В. С. Марцин (стр.21-30)
Юхименко П. І. Цитович Микола Мартиніанович - фундатор теорії підприємницького прибутку/ П. І. Юхименко, С. В. Бойко (стр.31-40)
Григор'єв Г. С. Вплив міжнародного поділу праці і конфуціанських цінностей на формування китайської економічної моделі/ Г. С. Григор'єв (стр.41-50)
Боярко І. М. Приватизаційні цикли в системі обгрунтування тенденцій розвитку економіки/ І. М. Боярко, Н. А. ДехтярО. В. Дейнека (стр.51058)
Бурлака В. Г. Энергетика в системе макроэкономических показателей/ В. Г. Бурлака (стр.59-67)
Забуранна Л. В. Формування брендингових стратегій на вітчизняному туристичному ринку/ Л. В. Забуранна (стр.68-76)
Корж М. В. Удосконалення моделі організації інноваційної діяльності на державному рівні при використанні інструментарію міжнародного маркетингу/ М. В. Корж (стр.77-84)
Онищенко С. П. Специфика рыночных рисков и мероприятий по их снижению в современном судоходном бизнесе/ С. П. Онищенко, Т. Н. Шутенко (стр.85-98)
Паливода К. В. Монетарна політика як інструмент активізації економічного зростання/ К. В. Паливода (стр.99-109)
Балашова Р. І. Концептуальні підходи до економічного розвитку туристичних підприємств/ Р. І. Балашова (стр.110-117)
Герасименко О. М. Моделювання системи забезпечення кадрової безпеки суб'єкта господарювання/ О. М. Герасименко (стр.118-124)
Дзюба С. Г. Практика проведення санації неплатоспроможних підприємств/ С. Г. Дзюба, Я. С. Соболєва (стр.125-135)
Кітченко О. М. Сутність та складові потенціалу енергозбереження промислового підприємства в умовах трансформації економіки/ О. М. Кітченко (стр.136-143)
Махонько Г. А. Методологічні аспекти забезпечення ефективності підприємств видавничо-поліграфічної галузі/ Г. А. Махонько, І. П. Малик (стр.144-150)
Подольчак Н. Ю. Соціально-економічні втрати підприємств від двомовності в Україні/ Н. Ю. Подольчак (стр.151-160)
Прокопчук С. І. Критичний аналіз критеріїв оцінювання ризику ймовірного банкрутства (на прикладі підприємств ЗБВ України)/ С. І. Прокопчук (стр.161-170)
Сімченко Н. О. Принципові засади формування системи менеджменту якості на підприємстві/ Н. О. Сімченко (стр.171-175)
Сопко В. В. Контролінг як засіб забезпечення системи економічної безпеки підприємства/ В. В. Сопко, О. М. Ромашко (стр.176-179)
Макаренко М. В. Імідж регіону як головний чинник його конкурентоспроможності/ М. В. Макаренко (стр.176-179)
Парсяк В. Н. Міста України: занедбана складова потенціалу держави/ В. Н. Парсяк, Д. А. Ломоносов (стр.188-199)
Раєвнєва О. В. Визначення джерел нерівномірності розвитку регіонів України на підставі розкладення індексу Тейла/ О. В. Раєвнєва (стр.200-210)
Сундук А. М. Позиціонування Закарпатської області в системі "держава - глобальний вимір"/ А. М. Сундук (стр.211-218)
Вегера С. А. "Парії" або "нічиї" сучасної України/ С. А. Вегера (стр.219-233)
Вожжов А. П. О проблемах и возможностях эмиссионного финансирования экономического роста/ А. П. Вожжов, Д. В. Черемисинова (стр.234-249)
Волосович С. В. Економічна сутність кредитного страхування/ С. В. Волосович (стр.250-255)
Захожай К. В. Факторний аналіз динаміки держбюджету України протягом 2002 - 2011 років/ К. В. Захожай (стр.256-263)
Кузнєцова Л. В. Вплив глобалізаційних процесів на фінансову стійкість банківської системи/ Л. В. Кузнєцова, В. В. Коваленко (стр.164-271)
Лепілкін С. В. Продаж страхових послуг за посередництвом автосалонів/ С. В. Лепілкін (стр.272-277)
Івахів Ю. О. Концептуальні основи і методичні положення оцінювання елементів фінансової звітності підприємств/ Ю. О. Івахів (стр.278-285)
Новицька Н. В. Теоретичні аспекти понять "дебіторська заборгованість" і "кредиторська заборгованість"/ Н. В. Новицька (стр.286-290)
Капинус Л. В. Сучасні тенденції розвитку електронної реклами/ Л. В. Капинус (стр.291-295)
Самчинська Я. Б. Управління інформаційними технологіями - критичний бізнес-процес компаній/ Я. Б. Самчинська (стр.196-300)
Щербина А. Г. Тенденціх розвитку електронної торгівлі на фондовому ринку/ А. Г. Щербина (стр.301-309)
Акрам М. Критерії вибору банку студентами університетів (за даними Пакистану)/ М. Акрам, А. РазаМ. Фархан (стр.310-322)
Ахмед І. Зв'язок між стилем лідерства та успішністю (за даними вищої освіти)/ І. Ахмед, Т. Ф. КазіШ. Джабін (стр.323-331)
Ахмед Х. А. Чи є реальний ВВП на душу населення у Бангладеші постійною величиною?/ Х. А. Ахмед, Г. С. УддінІ. Озтюрк (стр.332-339)
Ванг Ф.-Дж. Дослідження ключових компетенцій дієтологів у їдальнях молодших шкіл м. Тайбей (Тайвань)/ Ф. -Дж. Ванг (стр.340-350)
Вонг Сек Хін Е. Критичний та реалістичний підходи до вивчення процесів обліку та фінансування/ Сек Хін Е. Вонг (стр.351-358)
Галиниене Б. Методы оценки структурных изменений в отраслевой структуре/ Б. Галиниене, А. Витас (стр.359-374)
Дадгар Я. Вплив нафтових прибутків на рівень економічної корупції в Ірані/ Я. Дадгар, Р. Назарі (стр.375-386)
Каїкчі Ф. Державна спроможність та дефіцит поточного рахунку: на прикладі Туреччини/ Ф. Каїкчі (стр.387-398)
Лі М. Б. Статегія порта м. Пусан у межах аналізу роботи провідних контейнерних портів світу/ М. Б. Лі, С. О. Лі (стр.399-411)
Назір М. С. Чинники, що визначають структуру капіталу у машинобудуванні Пакистану/ М. С. Назір, А. СіддіквіМ. М. Наваз (стр.412-420)
Ніє Ф.-П. Вплив якості сервісу на ступінь задоволеності клієнтів у кейтерингу/ Ф. -П. Ніє (стр.421-430)
Тей Л. С. Відповідність партнерів при обміні знаннями у спільних підприємствах/ Л. С. Тей, Ч. Х. Куа (стр.431-438)
Урал Т. Здатність фірми створювати та захищати інновації при виході на міжнародні ринки (за даними турецьких фірм)/ Т. Урал, С. К. Ачаравчі (стр.439-449)
Чень Ч.-Л. Вплив неаудиторських послуг на показники аудиту: роль спеціалізації аудитора/ Ч. -Л. Чень (стр.450-459)
Задорожний Г. В. Корпоративне управління/ Г. В. Задорожний (стр.460-461)
Столяров В. Ф. Розвиток національної економіки шляхом інтеграції страхового сектора з банківською сферю/ В. Ф. Столяров (стр.462-463)
Цікаві статті :
Знайти схожі


19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сундук А. М.
Назва : Позиціонування Закарпатської області в системі "держава - глобальний вимір"
Місце публікування : Актуал. пробл. екон.: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2012. - N 2. - С. 211-218 (Шифр apek/2012/2)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Регіональна економіка --Україна
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/П81
Назва : Промисловий маркетинг. Теорія та господарські ситуації : підручник
Вихідні дані : К.: Іван Федоров, 1997
Кільк.характеристики :400 с.: рис., табл.
Примітки : Л-ра: с. 453-456. - Слов.: с. 395-407. - Дод.: с. 408-452
ISBN, Ціна 966-95130-0-6: 26.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Промисловий маркетинг --Україна
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): промисловий ринок--промышленный рынок--процес постачання--процесс снабжения--маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--ринкове сегментування--рыночное сегментирование--ринкове позиціонування--рыночное позиционирование--продуктова стратегія--продуктовая стратегия--ціноутворення--ценообразование--розповсюдження товарів--распространение товаров--особистий продаж--личная продажа--реклама--стратегія планування--стратегия планирования--міжнародна маркетингова діяльність--международная маркетинговая деятельность--етика маркетингової діяльності--этика маркетинговой деятельности--кейси--кейсы
Анотація: Теоретичні основи промислового маркетингу, його основні напрямки, етика маркетингової діяльності та кейси (господарські ситуації).
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-61   61-61 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)