Пошуковий запит: <.>K=посередницька діяльність<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6 |
>1.
| Щербань І.О. Особливості системи антикризового управління в діяльності посередницьких організацій/І. О. Щербань // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2007,N N 9.-С.143-145
|
>2.
| Педь І. В. Непрямі податки в податковій системі України/І. В. Педь ; за ред. Ю. М. Лисенкова. - 2008
|
>3.
| Маркетинг турпродукту/Ю. О. Карягін [та ін.]. ; за заг. ред.: Г. Б. Муніна, О. О. Гаци. - 2009
|
>4.
| Маркетинг: основи теорії та практики/[В. В. Липчук, Р. П. Дудяк, С. Я. Бугіль] ; за заг. ред. В. В. Липчука. - 2005
|
>5.
| Рєзнікова В. Поняття, види та склад торговельно-посередницьких правовідносин/В. Рєзнікова, І. Кравець // Право України. -К.:М-во юстиції України, 2019,N N 8.-С.210-228
|
>6.
| Сучасне діловодство: зразки документів, діловий етикет, інформація для ділової людини/за ред. В. М. Бріцина ; [уклад.: Н. Г. Горголюк, І. А. Казімірова]. - 2010
|
|