Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=потребитель<.>
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-28 
1.
658.8:005.32
Э64


    Энджел, Джеймс Ф..
    Поведение потребителей [] / Джеймс Ф. Энджел, Роджер Д. Блэкуэлл, Пол У. Миниард ; [под ред.Л. Волковой ; пер. с англ. Т. Принцева и др.] = Consumer Behavior / James F. Engel, Roger D. Blackwell, Paul W. Miniard. - Санкт-Петербург : Питер Ком, 1999. - 760 с. : рис., табл. - (Серия "Теория и практика менеджмента"). - Библиогр. в подстрочном примеч. - Алф. указ.: с.750-759. - Примеч.: с. 704-715. - Термин. слов.: с. 716-749. - ISBN 5-314-00093-8 : 20.16 грн
УДК
ББК 65.42
Рубрики: Споживачі--Поведінка--Психологія--Навчальні видання
   Маркетинг--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
потребитель -- споживач -- модель поведения потребителя -- модель поведінки споживача -- психологичия торговли -- психологія торгівлі -- маркетинг торговли -- маркетинг торговли -- розничная торговля -- роздрібна торгівля -- диффузия инноваций -- дифузія інновацій -- консьюмеризм -- конс'юмеризм -- отношения потребителей -- відношення споживачів
Анотація: Классический учебник, анализирующий поведение потребителей, может стать настольной книгой для многих предпринимателей, менеджеров по маркетингу и рекламе, а также других специалистов предприятий.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Блэкуэлл, Роджер Д.; Миниард, Пол У.; Волкова, Л. \ред.\; Принцева, Т. \пер.\; Жильцов, С. \пер.\; Бугаев, М. \пер.\; Раевская, Д. \пер.\
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ВВ (2)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (2)
Знайти схожі

2.
339.16
П32


    Пилдич, Джеймс.
    Путь к покупателю. О том, как преуспевающие компании делают товары, которые мы с удовольствием покупаем [] = Winning Ways: How' Winning' Companies Create the products We All Want to Buy / пер. с англ. В. Б. Боброва ; общ. ред. и вступ. ст. Е. М. Пеньковой ; [ред. О. Г. Радынова]. - Москва : Прогресс, 1991. - 256 с. : ил. - Библиогр. в подстрочном примеч. - ISBN 0-06-318391-9 : 6.00 р.
УДК
ББК 65.884-3
Рубрики: Міжнародна торгівля--Популярні видання
Кл.слова (ненормовані):
конкуренція -- конкуренция -- якість товару -- качество товара -- споживач -- потребитель -- підприємництво -- предпринимательство -- ринок -- рынок -- дизайн -- постачальники -- поставщики -- споживче сприйняття -- потребительское восприятие -- навчання кадрів -- обучение кадров
Анотація: Автор рассматривает вопросы интенсификации производительности труда и выпуска товаров, способных выдержать натиск конкурентной борьбы на мировом рынке. Проиводительность труда и качество рассматривается на фоне промышленного дизайна.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бобров, Виктор Борисович \пер.\; Пенькова, Е. М. \ред.\; Радынова, О. Г. \ред.\
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

3.


    Микитенко, Л.
    Парадигма забезпечення права споживача на інформацію [] / Л. Микитенко // Зовніш. торгівля: економіка, фінанси, право : наук. журнал. - 2016. - N 1. - С. 47-55. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Інформаційне право--Україна
Кл.слова (ненормовані):
споживач -- потребитель -- право споживача -- право потребителя -- інформація про продукцію -- информация о продукции

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

4.
330.342.146
Д76


    Друкер, Питер Ф..
    Рынок: как выйти в лидеры. Практика и принципы [] = Innovation and Entrepreneurship. Practice and Principles / Питер Ф. Друкер ; [пер. с англ. А. Мкервали ; отв. ред. А. Рыбакова]. - М. : Book chamber international, 1992. - 350 с. - 120000.00 крб
УДК
ББК 65.050.1
Рубрики: Підприємництво--Інноваційна діяльність--США--Популярні видання
   Ринкова економіка--Інноваційна діяльність--США--Популярні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
підприємництво -- предпринимательство -- споживач -- потребитель -- інноваційні ідеї -- инновационные идеи -- сфера послуг -- сфера услуг
Анотація: Инновационность и предпринимательство как неотъемлемая составляющая деятельности руководителя организации.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Рыбакова, А. \ред.\; Мкервали, А. \пер.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

5.
332(73)
С97


    Сэндидж, Чарльз.
    Реклама: теория и практика [] = Advertising Theory and Practice / Ч. Г. Сэндидж, В. Фрайбургер, К. Ротцолл ; пер. с англ. В. Б. Боброва ; общ. ред. и вст. ст. Е. М. Пеньковой ; [ред.: О. Г. Радынова, Ю. И. Куколев]. - М. : Прогресс, 1989. - 630 с. : рис., табл. - Библиогр.: с. 591-597. - Слов.: с. 598-619. - Указ. имен: с. 620-622. - Предм. указ.: с. 623-627. - ISBN 5-01-001066-6 : 3.30 р.
УДК
ББК 65.9 (7СПО)
Рубрики: Реклама--Популярні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
види реклами -- виды рекламы -- споживач -- потребитель -- засоби реклами -- средства рекламы -- бюджет реклами -- бюджет рекламы -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность
Анотація: Технологии рекламной деятельности, рекомендации творческого подхода к созданию рекламных объявлений.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Фрайбургер, Вернон; Ротцолл, Ким; Радынова, О. Г. \ред.\; Куколев, Ю. И. \ред.\; Бобров, В. Б. \пер.\; Пенькова, Е. М. \ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

6.
658.8(477)(075)
Б 20


    Балабанова, Людмила Веніамінівна.
    Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємств [] : навч. посібник / Л. В. Балабанова, О. А. Бриндіна ; М-во освіти і науки України, Донецьк. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, Школа маркетингового менеджменту. - К. : Професіонал, 2006. - 336 с. : табл. - Бібліогр.: с. 288-298. - Покажч.: с. 299-307. - Дод.: с. 308-330. - ISBN 9660370-022-Х : 32.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)290-2я73
Рубрики: Підприємства--Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
товарні ресурси -- товарные ресурсы -- споживач -- потребитель -- конкурентоспроможність -- конкурентоспособность -- товарний аудит -- товарный аудит -- товарна політика -- товарная политика
Анотація: Розглядається маркетингова товарна політика підприємств, методологія її дослідження та управління товарною політикою на основі маркетингу в сучасних умовах України.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бриндіна, Олена Анатоліївна; Міністерство освіти і науки УкраїниДонецький державний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського; Школа маркетингового менеджменту
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

7.


    Бойко, М.
    Суб'єктивні технології у готельному бізнесі [] / М. Бойко // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2016. - N 4. - С. 104-113. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1727-9313
Рубрики: Ресторанно-готельний бізнес
Кл.слова (ненормовані):
суб'єктні технології -- субъектные технологии -- споживач -- потребитель -- готельна послуга -- гостиничная услуга -- лояльність -- лояльность -- клієнтська база -- клиентская база -- європейський індекс -- европейский индекс

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

8.


    Снигир, Д.
    Цифровой аппетит общества растет как в объеме, так и в иерархии потребностей [] / Д. Снигир // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 7/8. - С. 28-30
Рубрики: Рекламний бізнес
   Інтернет

Кл.слова (ненормовані):
пошукові системи -- поисковые системы -- споживач -- потребитель

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

9.


    Пустотин, В.
    Уверенность, доверие, вера как уровни отношений бренда и потребителей [] / В. Пустотин // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 7/8. - С. 36-39
Рубрики: Торгові марки--Управління
Кл.слова (ненормовані):
бренд-менеджмент -- бренд-менеджмент -- споживач -- потребитель -- довіра до бренду -- доверие к бренду

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

10.
83.3(0)6
А65


    Анджапаридзе, Георгий Андреевич.
    Потребитель? Бунтарь? Борец? Заметки о молодом герое зарубежной прозы 60-70-х годов [] / Г. А. Анджапаридзе. - 2-е изд., доп. - Москва : Мол. гвардия, 1988. - 269 с. - ISBN 5-235-00187-7 : 0.60 р.
ББК 83.3(0)6
Рубрики: Зарубежная литература--Молодь, 20 ст.--Популярні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
книги о молодежи -- книги про молодь -- субкультура молодежи -- субкультура молоді -- молодежное движение -- молодіжні рухи
Анотація: На примере произведений западной художественной прозы, автор стремится дать своего рода коллективный портрет молодого героя, различить в нем черты сознательного борца против социальной несправедливости.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

11.


    Пироженко, Н.
    Потребитель все более фокусируется на массовом продукте [] / Н. Пироженко // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 1. - С. 30-31
Рубрики: Торгова реклама--Україна
   Торгові марки--Конкуренція--Україна


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

12.


    Пироженко, Н.
    Очень важно строить долгосрочные отношения потребителя с брендом [] / Н. Пироженко // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 2. - С. 18-19
Рубрики: Відносини--Маркетинг--Україна
Кл.слова (ненормовані):
бренд -- бренд -- споживач -- потребитель -- маркетинг відносин -- маркетинг отношений

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

13.


    Тодорова, О.
    Сторителлинг как инновационный PR-инструмент [] / О. Тодорова // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 2. - С. 38-45. - Лит. в конце ст.
Рубрики: Аналітичні дослідження--Україна
   Маркетинг--Україна

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг відносин -- маркетинг отношений -- програми лояльності -- программы лояльности -- відносини "підприємство - споживач" -- отшошения "предприятие - потребитель"

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

14.
334.012.23(477)(075.8)
В49


    Виноградська , Алла Миколаївна.
    Основи підприємництва [] : навч. посібник / А. М. Виноградська. - К. : Кондор, 2005. - 541 с. : табл. - Л-ра: с. 539-541. - ISBN 966-8251-75-Х : 45.00 грн
УДК
ББК 65.9(4 УКР)09я73
Рубрики: Підприємництво--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
підприємницька діяльність -- предпринимательская деятельность -- види підприємництва -- виды предпринимательства -- державна підтримка підприємництва -- государственная поддержка предпринимательства -- державне регулювання підприємництва -- государственное регулирование предпринимательства -- споживач -- потребитель -- конкуренція -- конкуренция -- ризики -- риски -- бізнес-план -- бизнес-план -- ліцензування підприємництва -- лицензирование предпринимательства -- керівництво -- руководство
Анотація: Основи підприємницької діяльності, поетапна діяльність у бізнесі, логіка та схеми підприємницької діяльності, типологія підприємництва, державне регулювання підприємництва тощо.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

15.
347.7(075.8)
З-43


    Звєрєва, Олена Володимирівна.
    Захист прав споживачів [] : навч. посібник / О. В. Звєрєва ; М-во освіти і науки України, Донецьк. ун-т економіки та права. - К. : Центр учбов. л-ри, 2007. - 192 с. - Бібліогр.: с. 184-191. - ISBN 966-364-390-0 : 29.00 грн, 048.00 грн, 030.00 грн
УДК
ББК 67.9(4УКР)304я73
Рубрики: Права споживачів--Навчальні видання
Кл.слова (ненормовані):
споживач -- потребитель -- послуги -- услуги -- торговельна діяльність -- торговая деятельность -- належна якість -- надлежащее качество -- гарантійні терміни -- гарантийные термины -- проаво на безпеку продукції -- право на безопасность продукции -- якість товарів, робіт, послуг -- качество товаров, работ, услуг -- стандартизація -- стандартизация -- сертифікація -- сертификация -- договір -- договор -- системи якості -- системы качества -- судовий захист споживача -- судебная защита потребителя -- позасудовий захист споживача -- внесудебная защита потребителя -- державний захист споживача -- государственная защита потребителя -- продаж за зразками та каталогами -- продажа по образцам и каталогам -- порушення прав споживачів -- нарушение прав потребителей
Анотація: Правові основи захисту прав споживачів, правове регулювання якості товарів, робіт і послуг, особливості захисту прав споживачів при здійсненні окремих видів торговельної діяльності, наданні послуг і виконанні робіт та відповідальність за порушення законодавства у сфері захисту прав споживачів.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Донецький університет економіки та права
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

16.
316(075.8)
С 69


   
    Соціологія і психологія [] : навч. посібник / [Ю. В. Пачковський та ін.] ; за ред. Ю. В. Пачковського. - К. : Каравела, 2009. - 760 с. : табл. - Термін. слов.: с. 701-735. - Л-ра: с. 736-752. - Ім. покажч.: с. 753-759. - ISBN 978-966-2229-01-1 : 82.00 грн, 088.00 грн
УДК
ББК 60.5я73 + 88.3я73
Рубрики: Соціологія--Психологія--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
історія соціології -- история социологии -- особистість -- личность -- психологія групи -- психология группы -- міжособистісна взаємодія -- межличностное взаимодействие -- суспільство -- общество -- конфлікт -- конфликт -- менеджмент -- підприємництво -- предпринимательство -- споживач -- потребитель -- реклама -- зайнятість -- занятость -- безробіття -- безработица -- економічна культура -- экономическая культура -- организационная культура -- організаційна культура
Анотація: Сучасний стан розвитку соціології та психології. Акцентується увага на інтеграції соціологічного і психологічного знання - вивченні особистості, соціальної групи, соціальних змін у суспільстві, конфліктності тощо.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Пачковський, Ю. В.; Хоронжий, А. Г.; Коваліско, Н. В.; Городняк, І. В.; Пачковський, Ю. В. \ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

17.
330.101.542(075.8)
А65


    Андреюк, Наталія Вікторівна.
    Мікроекономіка [] : навч. посібник для вищ. навч. закл. / Н. В. Андреюк. - К. : Кондор, 2006. - 175, [1] с. : рис. - Библиогр.: с. 175. - ISBN 966-7982-52-1 : 32.00 грн
УДК
ББК 65.012.1я73
Рубрики: Мікроекономіка--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
попит -- спрос -- пропозиція -- предложение -- споживач -- потребитель -- витрати виробництва -- расходы производства -- конкурентоспроможність -- конкурентоспособность -- монополія -- монополия -- олігополія -- олигополия -- ринок праці -- рынок труда -- рынок капитала -- ринок капіталу -- ринок землі -- рынок земли -- рыночное хозяйство -- ринкове господарство
Анотація: Основні поняття і закономірності мікроекономічного аналізу. Посібник містить тести та практичні завдання до кожної теми.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

18.
339.138(075.8)
Д 81


    Дудла, І. О.
    Товарознавчі аспекти маркетингу [] : навч. посібник / І. О. Дудла. - К. : Центр учбов. л-ри, 2007. - 224 с. : рис., табл. - Реком. покажч.: с. 210-213. - ISBN 978-966-364-451-6 : 033.60 грн
УДК
ББК 65.42я73
Рубрики: Економіка торгівлі
   Товарознавство

   
Кл.слова (ненормовані):
споживач -- потребитель -- поведінка споживача -- поведение потребителя -- властивості товарів -- свойства товаров -- якість товарів -- качество товара -- конкурентоспроможність -- конкурентоспроможность -- рейтинг товару -- целевой рынок -- цільовий ринок -- стратегія конкуренції -- стратегия конкуренции -- ціна товару -- цена товара -- асортимент
Анотація: Конкурентоспроможність, аналіз споживчого попиту населення, стандартизація та сертифікація товарів.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

19.
330.1(075.8)
Б 12


    Баб'як, М. М.
    Економічна теорія [] : навч. посібник / М. М. Баб'як, Л. А. Пешенкова, А. В. Рибчук. - К. : Центр навч. л-ри, 2005. - 208 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 199-200 . - ISBN 966-364-040-5 : 021.00 грн, 021.00 грн
УДК
ББК 65.01я73
Рубрики: Екокомічна теорія
   Світова економіка

   
Кл.слова (ненормовані):
ринок -- рынок -- виробництво -- производство -- споживач -- потребитель -- конкуренція -- конкуренция -- попит -- спрос -- пропозиція -- предложениє -- прибуток -- прибыль -- фінансова система -- финансовая система
Анотація: Основні економічні категорії, процеси та явища, властиві трансформаційній економіці України.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Пешенкова, Л.А.; Рибчук, А.В.
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

20.
658.8(075.8)
М 27


    Маркетинг для магістрів [Текст] = Marketing : в 2 т. / за ред. М. М. Єрмошенка, С. А. Єрохіна. - К. : Нац. акад. управління, 2007.
   Т. 1. - 604 с. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-8406-18-8 : 036.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Управління економікою
   Маркетинг

   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговий менеджмент -- маркетинговый менеджмент -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- товарознавство -- товароведение -- стандартизация -- стандартизація -- сертифікація -- сертификация -- логістика -- логистика -- товарна політика -- товарная политика -- інноваційна політика -- инновационная политика -- товарний ринок -- товарный рынок -- инфраструктура рынка -- інфраструктура ринку -- промисловий маркетинг -- промышленный маркетинг -- информационный маркетинг -- інформаційний маркетинг -- інформаційні технології -- информационные технологии -- международный маркетинг -- міжнародний маркетинг -- споживач -- потребитель -- мерчендайзинг -- конкурентоспроможність -- конкурентноспособность
Анотація: Зміст усіх нормативних дисциплін по спеціальності "Маркетинг".

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Єрмошенко, М.М. \ред.\; Єрохін, С.А. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободных экз. нет
Знайти схожі

 1-20    21-28 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)