Пошуковий запит: <.>K=потребитель<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи с 1 за 28 |
>1.
| Баб'як М.М. Економічна теорія/М. М. Баб'як, Л. А. Пешенкова, А. В. Рибчук. - 2005
|
>2.
| Маркетинг для магістрів. Т. 1
|
>3.
| Основи економічної теорії/О. О. Мамалуй [та ін.] ; за ред. О. О. Мамалуя. - 2006
|
>4.
| Дудла І.О. Товарознавчі аспекти маркетингу/І. О. Дудла. - 2007
|
>5.
| Звєрєва О. В. Захист прав споживачів/О. В. Звєрєва. - 2007
|
>6.
| Соціологія і психологія/[Ю. В. Пачковський та ін.] ; за ред. Ю. В. Пачковського. - 2009
|
>7.
| Андреюк Н. В. Мікроекономіка/Н. В. Андреюк. - 2006
|
>8.
| Україна. Закони. Закон України "Про захист прав споживачів"/Україна. Закони. - 2009
|
>9.
| Марцин В. С. Економіка торгівлі/В. С. Марцин. - 2008
|
>10.
| Экономика/Э. А. Кузнецов [и др.] ; под ред. Э. А. Кузнецова. - 2010
|
>11.
| Прокопенко О. В. Поведінка споживачів/О. В. Прокопенко, М. Ю. Троян. - 2008
|
>12.
| Экономика/под ред. А. С. Булатова. - 1997
|
>13.
| Вехи экономической мысли. Т. 1:Теория потребительского поведения и спроса/ред. и сост. В. М. Гальперин
|
>14.
| Виноградська А. М. Основи підприємництва/А. М. Виноградська. - 2005
|
>15.
| Друкер П. Ф. Рынок: как выйти в лидеры. Практика и принципы/Питер Ф. Друкер ; [пер. с англ. А. Мкервали ; отв. ред. А. Рыбакова]. - 1992
|
>16.
| Сэндидж Ч. Реклама: теория и практика/Ч. Г. Сэндидж, В. Фрайбургер, К. Ротцолл ; пер. с англ. В. Б. Боброва ; общ. ред. и вст. ст. Е. М. Пеньковой ; [ред.: О. Г. Радынова, Ю. И. Куколев]. - 1989
|
>17.
| Балабанова Л. В. Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємств/Л. В. Балабанова, О. А. Бриндіна. - 2006
|
>18.
| Энджел Д. Ф. Поведение потребителей/Джеймс Ф. Энджел, Роджер Д. Блэкуэлл, Пол У. Миниард ; [под ред.Л. Волковой ; пер. с англ. Т. Принцева и др.]. - 1999
|
>19.
| Пилдич Дж. Путь к покупателю. О том, как преуспевающие компании делают товары, которые мы с удовольствием покупаем/пер. с англ. В. Б. Боброва ; общ. ред. и вступ. ст. Е. М. Пеньковой ; [ред. О. Г. Радынова]. - 1991
|
>20.
| Маркетинг и реклама - 2016г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>21.
| Микитенко Л. Парадигма забезпечення права споживача на інформацію/Л. Микитенко // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. -К.:Укр. держ. ун-т фінансів та міжнар. торгівлі, 2016,N N 1.-С.47-55
|
>22.
| Бойко М. Суб'єктивні технології у готельному бізнесі/М. Бойко // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. -К.:КНТЕУ, 2016,N N 4.-С.104-113
|
>23.
| Пироженко Н. Потребитель все более фокусируется на массовом продукте/Н. Пироженко // Маркетинг и реклама. -Х.:Студцентр, 2016,N N 1.-С.30-31
|
>24.
| Пироженко Н. Очень важно строить долгосрочные отношения потребителя с брендом/Н. Пироженко // Маркетинг и реклама. -Х.:Студцентр, 2016,N N 2.-С.18-19
|
>25.
| Тодорова О. Сторителлинг как инновационный PR-инструмент/О. Тодорова // Маркетинг и реклама. -Х.:Студцентр, 2016,N N 2.-С.38-45
|
>26.
| Снигир Д. Цифровой аппетит общества растет как в объеме, так и в иерархии потребностей/Д. Снигир // Маркетинг и реклама. -Х.:Студцентр, 2016,N N 7/8.-С.28-30
|
>27.
| Пустотин В. Уверенность, доверие, вера как уровни отношений бренда и потребителей/В. Пустотин // Маркетинг и реклама. -Х.:Студцентр, 2016,N N 7/8.-С.36-39
|
>28.
| Анджапаридзе Г. А. Потребитель? Бунтарь? Борец? Заметки о молодом герое зарубежной прозы 60-70-х годов/Г. А. Анджапаридзе. - 1988
|
|