Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=потребитель<.>
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи с 1 за 28
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 330.1(075.8)/Б 12
Автор(и) : Баб'як М.М., Пешенкова Л.А., Рибчук А.В.
Назва : Економічна теорія : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр навч. л-ри, 2005
Кільк.характеристики :208 с.: табл., рис.
Примітки : Бібліогр.: с. 199-200
ISBN, Ціна 966-364-040-5: 021.00, 021.00, грн
УДК : 330.1(075.8)
ББК : 65.01я73
Предметні рубрики: Екокомічна теорія
Світова економіка
Географіч. рубрики:
Анотація: Основні економічні категорії, процеси та явища, властиві трансформаційній економіці України.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1)
Знайти схожі

2.


    (Вільних примірників немає)
Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/М 27
Автор(и) :
Назва : Маркетинг для магістрів = Marketing : в 2 т./ за ред. М. М. Єрмошенка, С. А. Єрохіна. Т. 1
Вихідні дані : К.: Нац. акад. управління, 2007 - 2007
Кільк.характеристики :604 с
Примітки : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-966-8406-18-8: 036.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Управління економікою
Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Зміст усіх нормативних дисциплін по спеціальності "Маркетинг".
Примірники :ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 330.1(075.8)/О-75
Автор(и) : Мамалуй О.О., Гриценко О.А., Гриценко Л.В., Дарнопих Г.Ю.
Назва : Основи економічної теорії : підручник
Вихідні дані : К.: Юрінком Інтер, 2006
Кільк.характеристики :480 с.: іл.
Примітки : Л-ра: с. 467-469
ISBN, Ціна 966-667-102-6: 038.00 грн
УДК : 330.1(075.8)
ББК : 65.01я73
Предметні рубрики: Економічна теорія
Макроекономіка
Мікроекономіка
Ринкова економіка
Світове господарство
Географіч. рубрики:
Анотація: Системні положення і закономірності, які відображають досягнення сучасної економічної науки та результати практики господарювання.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/Д 81
Автор(и) : Дудла І.О.
Назва : Товарознавчі аспекти маркетингу : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2007
Кільк.характеристики :224 с.: рис., табл.
Примітки : Реком. покажч.: с. 210-213
ISBN, Ціна 978-966-364-451-6: 033.60 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.42я73
Предметні рубрики: Економіка торгівлі
Товарознавство
Географіч. рубрики:
Анотація: Конкурентоспроможність, аналіз споживчого попиту населення, стандартизація та сертифікація товарів.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 347.7(075.8)/З-43
Автор(и) : Звєрєва, Олена Володимирівна
Назва : Захист прав споживачів : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2007
Кільк.характеристики :192 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Донецький університет економіки та права
Примітки : Бібліогр.: с. 184-191
ISBN, Ціна 966-364-390-0: 29.00, 048.00, 030.00, грн
УДК : 347.7(075.8)
ББК : 67.9(4УКР)304я73
Предметні рубрики: Права споживачів
Анотація: Правові основи захисту прав споживачів, правове регулювання якості товарів, робіт і послуг, особливості захисту прав споживачів при здійсненні окремих видів торговельної діяльності, наданні послуг і виконанні робіт та відповідальність за порушення законодавства у сфері захисту прав споживачів.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316(075.8)/С 69
Автор(и) : Пачковський Ю. В., Хоронжий А. Г., Коваліско Н. В., Городняк І. В.
Назва : Соціологія і психологія : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Каравела, 2009
Кільк.характеристики :760 с.: табл.
Примітки : Термін. слов.: с. 701-735. - Л-ра: с. 736-752. - Ім. покажч.: с. 753-759
ISBN, Ціна 978-966-2229-01-1: 82.00, 088.00, грн
УДК : 316(075.8) + 159.9(075.8)
ББК : 60.5я73 + 88.3я73
Предметні рубрики: Соціологія-- Психологія
Географіч. рубрики:
Анотація: Сучасний стан розвитку соціології та психології. Акцентується увага на інтеграції соціологічного і психологічного знання - вивченні особистості, соціальної групи, соціальних змін у суспільстві, конфліктності тощо.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 330.101.542(075.8/А 65-742646
Автор(и) : Андреюк, Наталія Вікторівна
Назва : Мікроекономіка : навч. посібник для вищ. навч. закл.
Вихідні дані : К.: Кондор, 2006
Кільк.характеристики :175, [1] с.: рис.
Примітки : Библиогр.: с. 175
ISBN, Ціна 966-7982-52-1: 32.00 грн
УДК : 330.101.542(075.8)
ББК : 65.012.1я73
Предметні рубрики: Мікроекономіка
Географіч. рубрики:
Анотація: Основні поняття і закономірності мікроекономічного аналізу. Посібник містить тести та практичні завдання до кожної теми.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 347.7(477)/У45
Уніф. заголовок форми :Україна. Закони.
Назва : Закон України "Про захист прав споживачів" . Закон Украины "О защите прав потребителей"
Вихідні дані : Х.: Фактор, 2009
Кільк.характеристики :128 с
Серія: Серія "Бібліотека законодавства"
ISBN, Ціна 978-966-180-007-5: 11.30 грн
УДК : 347.7(477)
ББК : 67.9(4УКР)304.6
Предметні рубрики: Споживачі-- Захист прав --Україна
Географіч. рубрики:
Примірники :БГ(1)
Вільні : БГ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.1(075.8)/М29
Автор(и) : Марцин, Володимир Степанович
Назва : Економіка торгівлі : підручник . -2-ге вид., випр. і допов.
Вихідні дані : К.: Знання, 2008
Кільк.характеристики :603 с.: табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-966-346-475-6: 120.00, 83.00, 86.00, грн
УДК : 339.1(075.8)
ББК : 65.42я73
Предметні рубрики: Торгівля-- Економіка
Географіч. рубрики:
Анотація: Оргоанізаційно-економічні основи функціонування торгових підприємств в ринкових умовах.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1), ЧЗ(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 330/Э 40
Автор(и) : Кузнецов Э. А., Столбуненко Н. Н., Орлова Н. В., Олесевич Л. П.
Назва : Экономика : учеб. пособие . -изд. 5-е
Вихідні дані : Х.: Одиссей, 2010
Кільк.характеристики :510, [2] с.: рис., табл.
ISBN, Ціна 978-966-633-841-2: 113.00 грн
УДК : 330
ББК : 65
Предметні рубрики: Економіка
Географіч. рубрики:
Анотація: Учебное пособие по экономике на основе программы Министерства образования и науки Украины для учащихся средних школ и абитуриентов, а также студентов неэкономических специальностей вузов.
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/П80
Автор(и) : Прокопенко, Ольга Володимирівна, Троян М. Ю.
Назва : Поведінка споживачів : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2008
Кільк.характеристики :176 с.: табл.
Примітки : Л-ра: с. 173-174. - Дод.: с. 175
ISBN, Ціна 978-966-364-653-4: 47.00, 28.00, грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.42-2я73
Предметні рубрики: Споживачі-- Поведінка
Географіч. рубрики:
Анотація: Викладено теоретико-методологічні основи кількісних і якісних досліджень поведінки індивідуальних і організаційних споживачів, а також маркетингового впливу на неї.
Примірники : всього : ФОНД(1), ВВ(1)
Вільні : ФОНД(1), ВВ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 330(075.8)/Э-40
Назва : Экономика : учебник
Вихідні дані : М.: БЕК, 1997
Кільк.характеристики :785 с.: табл.
Примітки : Бібліогр.: с. 756-785
ISBN, Ціна 5-85639-182-9: 30.00 грн
ISBN, Ціна 3-406-41135-5: Б.ц.
УДК : 330(075.8)
ББК : 65я73
Предметні рубрики: Економіка
Географіч. рубрики:
Анотація: Характеристика направлений и школ экономической теорий. Подробно изложены вопросы микроэкономики и экономики переходного периода, а также внешнеэкономических связей.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 330.8/В39
Автор(и) :
Назва : Вехи экономической мысли/ [редкол.: И. В. Алешина и др.]. - (Библиотека "Экономической школы"; Вып. № 27). Т. 1: Теория потребительского поведения и спроса
Вихідні дані : СПб.: Эконом. шк., 2000 - 2000
Кільк.характеристики :380 с.: граф.
Примітки : Библиогр. в подстрочном примеч. - Указ. имен : с. 377-380
ISBN, Ціна 5-900428-48-6: 22.48 грн
УДК : 330.8
ББК : 65.02
Предметні рубрики: Економічна теорія-- Споживачі-- Попит
Географіч. рубрики:
Анотація: В первый том трехтомника "Вехи экономической мысли" вошли работы, посвященные теории потребительского поведения и спроса, теории фирмы, рынкам факторов производства и распределению доходов и др.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 334.012.23(477)(0/В49-601544
Автор(и) : Виноградська , Алла Миколаївна
Назва : Основи підприємництва : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Кондор, 2005
Кільк.характеристики :541 с.: табл.
Примітки : Л-ра: с. 539-541
ISBN, Ціна 966-8251-75-Х: 45.00 грн
УДК : 334.012.23(477)(075.8)
ББК : 65.9(4 УКР)09я73
Предметні рубрики: Підприємництво
Географіч. рубрики:
Анотація: Основи підприємницької діяльності, поетапна діяльність у бізнесі, логіка та схеми підприємницької діяльності, типологія підприємництва, державне регулювання підприємництва тощо.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 330.342.146/Д76
Автор(и) : Друкер, Питер Ф.
Назва : Рынок: как выйти в лидеры. Практика и принципы
Паралельн. назви :Innovation and Entrepreneurship. Practice and Principles
Вихідні дані : М.: Book chamber international, 1992
Кільк.характеристики :350 с
Ціна : 120000.00 крб
УДК : 330.342.146
ББК : 65.050.1
Предметні рубрики: Підприємництво-- Інноваційна діяльність --США
Ринкова економіка-- Інноваційна діяльність --США
Географіч. рубрики:
Анотація: Инновационность и предпринимательство как неотъемлемая составляющая деятельности руководителя организации.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 332(73)/С97
Автор(и) : Сэндидж, Чарльз, Фрайбургер, Вернон, Ротцолл, Ким
Назва : Реклама: теория и практика
Паралельн. назви :Advertising Theory and Practice
Вихідні дані : М.: Прогресс, 1989
Кільк.характеристики :630 с.: рис., табл.
Примітки : Библиогр.: с. 591-597. - Слов.: с. 598-619. - Указ. имен: с. 620-622. - Предм. указ.: с. 623-627
ISBN, Ціна 5-01-001066-6: 3.30 р.
УДК : 332(73) + 659.1
ББК : 65.9 (7СПО)
Предметні рубрики: Реклама
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): види реклами--виды рекламы--споживач--потребитель--засоби реклами--средства рекламы--бюджет реклами--бюджет рекламы--рекламна діяльність--рекламная деятельность
Анотація: Технологии рекламной деятельности, рекомендации творческого подхода к созданию рекламных объявлений.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(477)(075)/Б 20
Автор(и) : Балабанова, Людмила Веніамінівна, Бриндіна, Олена Анатоліївна
Назва : Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємств : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Професіонал, 2006
Кільк.характеристики :336 с.: табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Донецький державний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, Школа маркетингового менеджменту
Примітки : Бібліогр.: с. 288-298. - Покажч.: с. 299-307. - Дод.: с. 308-330
ISBN, Ціна 9660370-022-Х: 32.00 грн
УДК : 658.8(477)(075)
ББК : 65.9(4УКР)290-2я73
Предметні рубрики: Підприємства-- Менеджмент
Географіч. рубрики:
Анотація: Розглядається маркетингова товарна політика підприємств, методологія її дослідження та управління товарною політикою на основі маркетингу в сучасних умовах України.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8:005.32/Э64
Автор(и) : Энджел, Джеймс Ф., Блэкуэлл, Роджер Д., Миниард, Пол У.
Назва : Поведение потребителей
Паралельн. назви :Consumer Behavior/ James F. Engel, Roger D. Blackwell, Paul W. Miniard
Вихідні дані : Санкт-Петербург: Питер Ком, 1999
Кільк.характеристики :760 с.: рис., табл.
Серія: Серия "Теория и практика менеджмента"
Примітки : Библиогр. в подстрочном примеч. - Алф. указ.: с.750-759. - Примеч.: с. 704-715. - Термин. слов.: с. 716-749
ISBN, Ціна 5-314-00093-8: 20.16 грн
УДК : 658.8:005.32
ББК : 65.42
Предметні рубрики: Споживачі-- Поведінка-- Психологія
Маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): потребитель--споживач--модель поведения потребителя--модель поведінки споживача--психологичия торговли--психологія торгівлі--маркетинг торговли--маркетинг торговли--розничная торговля--роздрібна торгівля--диффузия инноваций--дифузія інновацій--консьюмеризм--конс'юмеризм--отношения потребителей--відношення споживачів
Анотація: Классический учебник, анализирующий поведение потребителей, может стать настольной книгой для многих предпринимателей, менеджеров по маркетингу и рекламе, а также других специалистов предприятий.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(2)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(2)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.16/П32
Автор(и) : Пилдич, Джеймс
Назва : Путь к покупателю. О том, как преуспевающие компании делают товары, которые мы с удовольствием покупаем
Паралельн. назви :Winning Ways: How' Winning' Companies Create the products We All Want to Buy
Вихідні дані : Москва: Прогресс, 1991
Кільк.характеристики :256 с.: ил.
Примітки : Библиогр. в подстрочном примеч.
ISBN, Ціна 0-06-318391-9: 6.00 р.
УДК : 339.16
ББК : 65.884-3
Предметні рубрики: Міжнародна торгівля
Анотація: Автор рассматривает вопросы интенсификации производительности труда и выпуска товаров, способных выдержать натиск конкурентной борьбы на мировом рынке. Проиводительность труда и качество рассматривается на фоне промышленного дизайна.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

20.

Назва журналу :Маркетинг и реклама -2016р.,N 1
Цікаві статті :
Вирко А. Все, что нас не убивает, делает сильнее/ А. Вирко (стр.16-17)
Чичика Т. Важными для потребителей станут прозрачность и открытость компаний/ Т. Чичика (стр.20-21)
Гермашев С. Главное - акцентировать внимание на общем бизнес-результате/ С. Гермашев (стр.22-24)
Пироженко Н. Потребитель все более фокусируется на массовом продукте/ Н. Пироженко (стр.30-31)
Смирнов А. Чтоб не поругали, или почему в Украине не работает социальная реклама/ А. Смирнов (стр.34-37)
Юрчак А. Чек-лист директора по маркетингу на 2016-й/ А. Юрчак (стр.50-53)
Зозулев А. В. К вопросу о методологических основах принятия маркетинговых решений, или почему маркетинг - это наука, а не искусство/ А. В. Зозулев (стр.54-60)
Цікаві статті :
Знайти схожі


21.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Микитенко Л.
Назва : Парадигма забезпечення права споживача на інформацію
Місце публікування : Зовніш. торгівля: економіка, фінанси, право: наук. журнал/ М-во фінансів України, Укр. держ. у-т фінансів та міжнар. торгівлі. - К.: Укр. держ. ун-т фінансів та міжнар. торгівлі, 2016. - N 1. - С. 47-55 (Шифр ztef/2016/1)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Інформаційне право --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): споживач--потребитель--право споживача--право потребителя--інформація про продукцію--информация о продукции
Знайти схожі

22.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бойко М.
Назва : Суб'єктивні технології у готельному бізнесі
Місце публікування : Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - К.: КНТЕУ, 2016. - N 4. - С. 104-113. - ISSN 1727-9313 (Шифр vknt/2016/4). - ISSN 1727-9313
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Ресторанно-готельний бізнес
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): суб'єктні технології--субъектные технологии--споживач--потребитель--готельна послуга--гостиничная услуга--лояльність--лояльность--клієнтська база--клиентская база--європейський індекс--европейский индекс
Знайти схожі

23.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пироженко Н.
Назва : Потребитель все более фокусируется на массовом продукте
Місце публікування : Маркетинг и реклама. - Х.: Студцентр, 2016. - N 1. - С. 30-31 (Шифр mire/2016/1)
Предметні рубрики: Торгова реклама --Україна
Торгові марки-- Конкуренція --Україна
Знайти схожі

24.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пироженко Н.
Назва : Очень важно строить долгосрочные отношения потребителя с брендом
Місце публікування : Маркетинг и реклама. - Х.: Студцентр, 2016. - N 2. - С. 18-19 (Шифр mire/2016/2)
Предметні рубрики: Відносини-- Маркетинг --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бренд--бренд--споживач--потребитель--маркетинг відносин--маркетинг отношений
Знайти схожі

25.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тодорова О.
Назва : Сторителлинг как инновационный PR-инструмент
Місце публікування : Маркетинг и реклама. - Х.: Студцентр, 2016. - N 2. - С. 38-45 (Шифр mire/2016/2)
Примітки : Лит. в конце ст.
Предметні рубрики: Аналітичні дослідження --Україна
Маркетинг --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг відносин--маркетинг отношений--програми лояльності--программы лояльности--відносини "підприємство - споживач"--отшошения "предприятие - потребитель"
Знайти схожі

26.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Снигир Д.
Назва : Цифровой аппетит общества растет как в объеме, так и в иерархии потребностей
Місце публікування : Маркетинг и реклама. - Х.: Студцентр, 2016. - N 7/8. - С. 28-30 (Шифр mire/2016/7/8)
Предметні рубрики: Рекламний бізнес
Інтернет
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пошукові системи--поисковые системы--споживач--потребитель
Знайти схожі

27.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пустотин В.
Назва : Уверенность, доверие, вера как уровни отношений бренда и потребителей
Місце публікування : Маркетинг и реклама. - Х.: Студцентр, 2016. - N 7/8. - С. 36-39 (Шифр mire/2016/7/8)
Предметні рубрики: Торгові марки-- Управління
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бренд-менеджмент--бренд-менеджмент--споживач--потребитель--довіра до бренду--доверие к бренду
Знайти схожі

28.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 83.3(0)6/А65
Автор(и) : Анджапаридзе, Георгий Андреевич
Назва : Потребитель? Бунтарь? Борец? Заметки о молодом герое зарубежной прозы 60-70-х годов . -2-е изд., доп.
Вихідні дані : Москва: Мол. гвардия, 1988
Кільк.характеристики :269 с
ISBN, Ціна 5-235-00187-7: 0.60 р.
ББК : 83.3(0)6
Предметні рубрики: Зарубежная литература-- Молодь, 20 ст.
Географіч. рубрики:
Анотація: На примере произведений западной художественной прозы, автор стремится дать своего рода коллективный портрет молодого героя, различить в нем черты сознательного борца против социальной несправедливости.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)