Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=промоушн<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138/M34
Автор(и) : Berkowitz, Eric N., Kerin, Roger A., Hartley, Steven W., Rudelius, William
Назва : Marketing . -5th ed.
Вихідні дані : Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: Irwin; Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: McGraw-Hill, 1997
Кільк.характеристики :736 p.: il., graphs, tab.
Серія: The Irwin Series in Marketing
Примітки : Gloss.: p. 658-673. - Chap. Not.: p. 674-695. - Name Ind.: p. 697-713. - Ind.: p. 715-731. - Cred.: p. 733-736. - ІРЦ "Вікно в Америку"
ISBN, Ціна 0-256-18968-4: 030.00 грн
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: The Fifth Edition of Marketing is the result of a product development process designed to focus on customer needs, and a commitment to provide exceptional customer value. In this edition was edded new dimensions to reflect changes in the business environment and in student and instructor interests.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 65.050.24я73/P47
Автор(и) : Peter, J. Paul, Olson, Jerry C.
Назва : Consumer Behavior and Marketing Strategy . -6th ed.
Вихідні дані : Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: Irwin; Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: McGraw-Hill, 2002
Кільк.характеристики :XXVI, 582 p.: ill.
Серія: McGraw-Hill/Irwin Series in Marketing
Примітки : Not.: p. 515-545. - Gloss.: p. 546-557. - Ind.: p. 558-582. . - ІРЦ "Вікно в Америку"
ISBN, Ціна 0-07-241064-7: 065.00 грн
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Споживачі-- Поведінка
Географіч. рубрики:
Анотація: This book contains a variety of pedagodical aids to enhance student learning and facilitate the application of consumer behavior concepts to marketing practice.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 330.33/F38
Автор(и) : Ferrell O.C., Hirt, Geoffrey
Назва : Business : a Changing World . -4th ed.
Вихідні дані : Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: McGraw-Hill; Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: Irwin, 2003
Кільк.характеристики :XXX, 493 p.: ill. + 1 эл. опт. диск (CD-ROM)
Примітки : App.: p. 463-493. - Gloss.: p. G-G11. - Ind.: p. I-1-I-10
ISBN, Ціна 0-07-246917-X: 095.00 грн
УДК : 330.33
ББК : 65.09я73
Предметні рубрики: Бізнес
Зміст : The American Financial System
Анотація: [The world of business].
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 33(075)/B61
Автор(и) : Bingham, Frank G.
Назва : Business Marketing Management
Вихідні дані : Lincolnwood, Ill.: NTC Business Books, 1998
Кільк.характеристики :XXIII, 632 p.
Примітки : Ind.: p. 613-632. - ІРЦ "Вікно в Америку"
ISBN, Ціна 0-8442-2964-4: 050.00 грн
УДК : 33(075)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Промисловий маркетинг-- Менеджмент
Промисловий маркетинг --США
Географіч. рубрики:
Анотація: Business Marketing Management is aimed at students with a foundation in basic marketing principles.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075)/F99
Автор(и) : Futrell, Charles M.
Назва : Fundamentals of Selling : customers for Life . -6th ed.
Вихідні дані : Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: Irwin; Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: McGraw-Hill, 1999
Кільк.характеристики :XXIII, 584 p.: ill. + 1 эл. опт. диск (CD-ROM)
Примітки : ІРЦ "Вікно в Америку"
ISBN, Ціна 0-256-25981-X: 040.00 грн
УДК : 339.138(075)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Fundamentals of Selling was conceived as a method of providing ample materials for readers to construct their own sales presentations after stydying the text.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075)/М12
Автор(и) : McCarthy, Edmund Jerome, Perreault, William D.
Назва : Basic Marketing : a Global-Managerial Approach . -12th ed.
Вихідні дані : Chicago; Bogota; Boston: Irwin, 1996
Кільк.характеристики :[894] p. pag. var.: ill.
Серія: The Irwin Series in Marketing
Примітки : ІРЦ "Вікно в Америку"
ISBN, Ціна 0-256-13990-3: 015.00 грн
УДК : 339.138(075)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Менеджмент
Географіч. рубрики:
Анотація: [The fundamentals of marketing].
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005:330.33(075)/М49
Автор(и) : Megginson, William L., Byrd, Mary Jane, Megginson, leon C.
Назва : Small Business Management : an Entrepreneur's Guidebook . -3rd ed.
Вихідні дані : Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: Irwin; Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: McGraw-Hill, 2000
Кільк.характеристики :XVIII, 510 p.: ill. + 1 эл. опт. диск (CD-ROM)
Примітки : Gloss.: p. 477-485. - Ind.: p. 503-510. - ІРЦ "Вікно в Америку"
ISBN, Ціна 0-07-303564-5: 040.00 грн
УДК : 005:330.33(075)
ББК : 65.09я73
Предметні рубрики: Малий бізнес-- Менеджмент
Малий бізнес-- Ком'ютерні технології-- Використання
Географіч. рубрики:
Анотація: The book takes a practical, down-to-earth approach to conceiving, planning, organizing, and managing a small business.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 330.33(075)/N63
Автор(и) : Nickels, William G., McHugh, James M., McHugh, Susan M.
Назва : Understanding Business . -5th ed.
Вихідні дані : Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: Irwin; Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: McGraw-Hill, 1999
Кільк.характеристики :[814] p. pag. var.: ill. + 1 эл. опт. диск (CD-ROM)
Примітки : Bibliogr.: p. C1-I15. - ІРЦ "Вікно в Америку"
ISBN, Ціна 0-256-21980-X: 040.00 грн
УДК : 330.33(075)
ББК : 65.09я73
Предметні рубрики: Бізнес
Географіч. рубрики:
Анотація: The introduction to business market.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005/S63
Автор(и) : Smigel, Lloyd Merritt
Назва : Basic Training for New Managers
Вихідні дані : Los Angeles: Lowell House, 2000
Кільк.характеристики :XXI, 266 p.
Примітки : App.: p. 261-263. - Ind.: p. 263-266. - ІРЦ "Вікно в Америку"
ISBN, Ціна 0-7373-0414-6: 025.00 грн
УДК : 005
ББК : 65.050.214
Предметні рубрики: Керівники
Географіч. рубрики:
Анотація: Written by a management consultant with more than thirty years' experience, this is down-to-earth primer for first-time managers facing the new chllanges of hiring, promoting, firing, resolving conflicts, and negotiating the corporate grapevine.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138/А37
Автор(и) : Alessandra, Tony, Barrera, Rick
Назва : Collaborative Selling : how to Gain the Competitive Advantage in Sales
Вихідні дані : New York; Chichester; Weinheim: John Wiley & Sons, 1993
Кільк.характеристики :XVI, 239 p.
Примітки : Ind.: p. 235-239
ISBN, Ціна 0-471-59664-7: 025.00 грн
УДК : 339.138
ББК : 65.050.214
Предметні рубрики: Мережний маркетинг
Географіч. рубрики:
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 811.111(075)/Н34
Автор(и) : Науменко, Людмила Петровна
Назва : Бизнес-курс английского языка
Паралельн. назви :Business English course
Вихідні дані : К.: А.С.К., 2004
Кільк.характеристики :448 с
Примітки : Текст рос., англ.
ISBN, Ціна 966-319-067-1: 10.30 грн
УДК : 811.111(075)
ББК : 81.432.1-9
Предметні рубрики: Бізнес-- Англійська мова
Англійська мова-- Офіційно-діловий стиль
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бизнес--ділова англійська мова--деловой английский язык--ділове спілкування--деловое общение--економіка--экономика--економічні тексти--экономические тексты--пошук роботи--поиск работы--резюме--рекомендаційні листи--рекомендационные письма--корпоративна культура--корпоративная культура--лідерство--лидерство--інтерв'ю--интервью--телефонний етикет--телефонный этикет--промоушн--ділове листування--деловая переписка--ділові листи--деловые письма--електронна пошта--электронная почта--бізнес-план--бизнес-план--банки--дресс-код--перемовини--переговоры
Анотація: В учебном пособии приведена необходимая информация о бизнесе и деловой активности, основах делового общения и этноспецифике ведения бизнеса в разных странах мира.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138:658.8(477/С88-323438
Автор(и) : Студінська, Галина Яківна
Назва : Бренд: долаючи час та простір
Вихідні дані : Малин: НДНЦ "ПринцепС", 2014
Кільк.характеристики :412 с.: сх., рис., портр., табл.
Примітки : Л-ра: с. 370-388. - Дод.: с. 389-412
ISBN, Ціна 978-966-96620-3-3: 35.00 грн
УДК : 339.138:658.8(477)
ББК : 65.9(4УКР)29-2
Предметні рубрики: Торгові марки --Україна
Географіч. рубрики:
Анотація: Розглянуті теоретичні та методологічні підходи до формування і розвитку національного бренду в Україні.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Назва журналу :Інвестиціі: практика та досвід -2019р.,N 17
Цікаві статті :
Бутенко В. М. Фактори розвитку сонячної електроенергетики в Україні/ В. М. Бутенко, В. В. Байдала, Т. О. Козирська (стр.5-11)
Зборовська О. М. Систематизація існуючих наукових підходів до розвитку бренду підприємства/ О. М. Зборовська, О. Ю. Красовська (стр.12-16)
Волкова О. Г. Вплив кредитних спілок України на фінанси домогосподарств/ О. Г. Волкова (стр.17-22)
Разумова Г. В. Принципи регуляторної політики розвитку національної економіки/ Г. В. Разумова (стр.23-30)
Ткачук Т. М. Експорт промоушн туристичного бренду України в умовах євроінтеграції/ Т. М. Ткачук (стр.31-37)
Коновченко В. В. Бюджет як соціально-економічний інститут: інституційні характеристики/ В. В. Коновченко (стр.38-43)
Борис О. П. Науковий підхід визначення пріоритетних напрямів державного регулювання цивільного захисту на основі експертної оцінки/ О. П. Борис (стр.44-48)
Усаченко О. О. Особливості регулювання адміністративно-правових відносин у сфері оборонної промисловості/ О. О. Усаченко (стр.49-53)
Вавренюк С. А. Організаційно-правовий механізм державного управління вищою освітою України/ С. А. Вавренюк (стр.54-58)
Палюх В. В. Механізми формування наукової діяльності у закладах вищої освіти зі специфічними умовами навчання/ В. В. Палюх (стр.59-62)
Борозенець М. І. Тенденції формування міського транспортного середовища в Україні/ М. І. Борозенець (стр.63-68)
Гайдай В. І. Механізми державного регулювання ПДФО в умовах децентралізації влади в Україні/ В. І. Гайдай (стр.69-74)
Цікаві статті :
Знайти схожі


14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ткачук Т. М.
Назва : Експорт промоушн туристичного бренду України в умовах євроінтеграції
Місце публікування : Інвестиціі: практика та досвід. - К.: ДКС Центр, 2019. - N 17. - С. 31-37 (Шифр iptd/2019/17)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Європейська інтеграція --Україна
Туристична індустрія-- Розвиток --Україна
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)