Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=прямий маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138/M34
Автор(и) : Berkowitz, Eric N., Kerin, Roger A., Hartley, Steven W., Rudelius, William
Назва : Marketing . -5th ed.
Вихідні дані : Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: Irwin; Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: McGraw-Hill, 1997
Кільк.характеристики :736 p.: il., graphs, tab.
Серія: The Irwin Series in Marketing
Примітки : Gloss.: p. 658-673. - Chap. Not.: p. 674-695. - Name Ind.: p. 697-713. - Ind.: p. 715-731. - Cred.: p. 733-736. - ІРЦ "Вікно в Америку"
ISBN, Ціна 0-256-18968-4: 030.00 грн
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: The Fifth Edition of Marketing is the result of a product development process designed to focus on customer needs, and a commitment to provide exceptional customer value. In this edition was edded new dimensions to reflect changes in the business environment and in student and instructor interests.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.3:659.1(477)(/П12-606472
Автор(и) : Пазуха, Микола Дмитрович, Ігнатович М.В.
Назва : Реклама у підприємницькій діяльності : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр навч. л-ри, 2006
Кільк.характеристики :176 с.: рис., табл.
Примітки : Бібліогр.: с. 128-129
ISBN, Ціна 966-364-268-8: 24.20, 23.50 грн, 24.00 грн, грн
УДК : 338.3:659.1(477)(075.8)
ББК : 65.42-803я73
Предметні рубрики: Економіка торгівлі
Реклама
Географіч. рубрики:
Анотація: Розвиток реклами в Україні та аналіз зарубіжного досвіду в системі маркетингових комунікацій та менеджменту.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(2), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(2), ВВ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/М27
Автор(и) : Котлер, Філіп, Келлер, Кевін Лейн
Назва : Маркетинговий менеджмент : [підручник] . -Перше укр. адапт. вид.
Паралельн. назви :Marketing management
Вихідні дані : К.: Хімджест, 2008
Кільк.характеристики :720 с.: рис., табл., фото. кольор.
Примітки : Л-ра: с. 683-707. - Покажч.: с. 708-717
ISBN, Ціна 978-966-8537-56-1: 187.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Управління
Географіч. рубрики:
Анотація: В основу першого українського адаптованого видання покладено 12-те видання американських класиків маркетингу Ф. Котлера та К. Л. Келлера, яке доповнене великою кількістю прикладів про діяльність компаній на українському ринку.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075)/М13
Автор(и) : McDonald, William J.
Назва : Direct Marketing : an Integrated Approach
Вихідні дані : Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: Irwin; Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: McGraw-Hill, 1998
Кільк.характеристики :XVIII, 532 p.: ill. + 4 эл. гиб. диск
Серія: Irwin/McGraw-Hill Series in Marketing
Примітки : Ind.: p. 521-532. - ІРЦ "Вікно в Америку"
ISBN, Ціна 0-256-19783-0: 017.00 грн
УДК : 339.138(075)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Безпосередній маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: This book is designed to assist you in understanding and organizing the process of management decision making and activities required to plan and implement direct marketing programs.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 333.138(075.8)/К82
Автор(и) : Крикавський, Євген Васильович, Косар Н. С., Чубала А.
Назва : Маркетингова політика розподілу : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Л.: Львівська політехніка, 2009
Кільк.характеристики :232 с.: рис., табл.
Примітки : Слов. термінів: с. 214-219. - Предм. покажч.: с. 220-222. - Л-ра: с.223-228. - Дод.: с.229-231
ISBN, Ціна 978-966-553-753-3: 93.00 грн
УДК : 333.138(075.8)
ББК : 65.42-2я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Сутність, значення, різновиди та особливості маркетингової політики розподілу на підприємстві.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.1(075.8)/Д40
Автор(и) : Джефкінс, Френк
Назва : Реклама : практ. посібник . -2-ге укр. вид., випр. і допов.
Паралельн. назви :Advertising
Вихідні дані : К.: Знання, 2008
Кільк.характеристики :566, [2] с.: рис., табл.
Примітки : Дод.: с. 544-565. - Л-ра: с. 545-548. - Cлов.-довід.: с. 549-562. - Покажч. термінів.: с. 563-565
ISBN, Ціна 978-966-346-459-6: 74.00 грн
УДК : 659.1(075.8)
ББК : 65.42-803я73
Предметні рубрики: Реклама
Географіч. рубрики:
Анотація: Організація реклами, пошук ринків збуту продукції, забезпечення її просування на ринку і проведення рекламної кампанії.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/П31
Автор(и) : Петруня, Юрій Євгенович
Назва : Маркетинг : навч. посібник . -2-ге вид., переробл. і допов.
Вихідні дані : К.: Знання, 2010
Кільк.характеристики :351 с.: граф., табл.
Серія: "Вища освіта XXI століття"
Примітки : Л-ра: с. 333-335. - Глосарій: с. 336-345. - Предм. покажч.: с. 346-351
ISBN, Ціна 978-966-346-671-2: 58.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Основи маркетингу та складові маркетингової діяльності підприємства: маркетингове середовище, маркетингова інформація та маркетингові дослідження, сегментування, вибір цільового ринку і позиціювання, товарна і цінова політика, політика розподілу, маркетингові комунікації.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Вільні : ФОНД(1), ВВ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.48:339.138(07/Х72-340565
Автор(и) : Холловей, Дж. Кристофер
Назва : Туристический маркетинг . -4-е изд.
Паралельн. назви :Marketing for Tourism
Вихідні дані : К.: Знання, 2008
Кільк.характеристики :575, [1] с.: рис., табл., фото
Примітки : Библиогр.: с. 559-562. - Алф. указ.: с. 563-575
ISBN, Ціна 978-966-346-507-4: 95.00 грн
УДК : 338.48:339.138(075.8)
ББК : 65.433я73
Предметні рубрики: Туристична діяльність-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Книга знакомит читателя с основами теории маркетинга и эффективными методиками его практической реализации в различных сферах индустрии туризма и путишествий.
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Романенко Є. О., Чаплай І. В.
Назва : Система маркетингових комунікацій в механізмах державного управління
Місце публікування : Актуал. пробл. екон.: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2016. - N 4. - С. 69-78. - ISSN 19936788 (Шифр apek/2016/4). - ISSN 19936788
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Державне управління
Маркетинг
Комунікації
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): система маркетингових комунікацій--система маркетинговых коммуникаций--державне управління--государственное управление--прямий маркетинг--прямой маркетинг--громадська думка--общественное мнение
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 65.42-80я73/Р69
Автор(и) : Ромат, Евгений Викторович
Назва : Реклама. История. Теория. Практика . -5-е изд.
Вихідні дані : Санкт-Петербург: Питер , 2002
Кільк.характеристики :544 с.: рис., табл.
Серія: Учебники для вузов
Примітки : Лит.: с. 496-499. - Глосса: с. 500-530. - Указ. имен: с. 531-532. - Алф.-предм. указ.: с. 533-542
ISBN, Ціна 5-94723-211-1: 25.00 грн
ББК : 65.42-80я73
Предметні рубрики: Торгова реклама-- Історія-- Теорія-- Практика
Географіч. рубрики:
Анотація: Изучаются рекламные коммуникации, процесс формирования и каналы распространения рекламного обращения, проблемы и перспективы рекламного менеджмента.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)