Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=регулирование рекламной деятельности<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.113(075.8)/Т31
Автор(и) : Тєлєтов, Олександр Сергійович
Назва : Рекламний менеджмент : підручник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Суми: Унів. кн., 2009
Кільк.характеристики :365 с.: табл.
Примітки : Глосарій: с. 271-274. - Л-ра: с. 275-278. - Дод.: с. 279-364
ISBN, Ціна 978-966-680-468-9: 60.00, 67.20, грн
УДК : 659.113(075.8)
ББК : 65.42-803я73
Предметні рубрики: Реклама-- Менеджмент
Анотація: Сутність завдань рекламного процесу, які доводиться роз'язувати маркетологам, рекламістам.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.1(075.8)/Б 76
Автор(и) : Божкова, Вікторія Вікторівна, Мельник, Юлія Миколаївна
Назва : Реклама та стимулювання збуту : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2010
Кільк.характеристики :200, [10] с.: табл., фото
Примітки : Л-ра: с. 169-173. - Дод.: с. 174-200
ISBN, Ціна 978-966-364-870-5: 36.00 грн
УДК : 659.1(075.8)
ББК : 65.42-80я73
Предметні рубрики: Реклама
Географіч. рубрики:
Анотація: Використання комунікаційних інструментів в Україні, їх планування і застосування.
Примірники : всього : ФОНД(1), ВВ(1)
Вільні : ФОНД(1), ВВ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 347.83(477)/П 68
Назва : Правове регулювання інформаційної діяльності в Україні : станом на 1 січ. 2001 р.
Вихідні дані : К.: Юрінком Інтер, 2001
Кільк.характеристики :687, [1] с
Колективи : Державний комітет інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України
ISBN, Ціна 966-7784-60-6: 53.00, 17.42, 30.00, грн
УДК : 347.83(477)
ББК : 67.9(4УКР)304.9
Предметні рубрики: Інформаційна діяльність --Україна
Географіч. рубрики:
Анотація: Книга містить нормативні акти, які регулюють відносини інформаційної діяльності, гарантують свободу слова, право людини на інформацію, захист честі, гідності, ділової репутації, а також відшкодування моральної (намайнової) шкоди, завданої поширенням неправдивих відомостей.
Примірники : всього : БГ(2), ЧЗ(3), ФОНД(2), ВВ(1)
Вільні : БГ(2), ЧЗ(3), ФОНД(2), ВВ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005.334.3/Б28
Автор(и) : Батра, Раджив, Майерс, Джон Дж., Аакер, Дэвид А.
Назва : Рекламный менеджмент : пер. с англ. . -5-е изд.
Паралельн. назви :Advertising Management
Вихідні дані : Москва; Санкт-Петербург; Киев: Вильямс, 2000
Кільк.характеристики :784 с.: рис., табл.
Примітки : Предм. указ.: с. 766-773
ISBN, Ціна 5-8459-0018-2: 40.85 грн
УДК : 005.334.3
ББК : 65.42-803
Предметні рубрики: Комунікаційний менеджмент-- Реклама-- Управлінські рішення
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): коммуникационный менеджмент--управленческие решения--планирование рекламы--планування реклами--маркетинговые коммуникации--маркетингові комунікації--постановка целей рекламы--постановка цілей реклами--сегментация--сегментація--позиционирование--позиціонування--стратегия сообщения--стратегія повідомлення--отношение потребителя--відношення споживача--трансформирующая реклама--трансформуюча реклама--торговая марка--торгова марка--тактики сообщений--тактики повідомлень--рациональный творческий подход--раціональний творчий підхід--тестирование--тестування--оценка рекламных объявлений--оцінка рекламних об'яв--реализация рекламы--реалізація реклами--стратегия рекламы--стратегія реклами--тактика рекламы--тактика реклами--регулирование рекламной деятельности--регулювання рекламної діяльності--глобальный маркетинг--глобальний маркетинг
Анотація: Аспекты управления современной рекламы: результаты исследований и теоретические выводы, некоторые фундаментальные принципы маркетинга и его взаимосвязь с рекламой.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)