Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=реклама в пресі<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.1/Д15
Автор(и) : Дал, Гэри
Назва : Реклама для "чайников" : руководство . -2-е изд.
Паралельн. назви :Advertising FOR DUMMIES
Вихідні дані : М.: ООО "И. Д. Вильямс", 2009
Кільк.характеристики :192 с.: ил.
Примітки : Предм. указ.: с. 189-192
ISBN, Ціна 978-5-8459-1419-4: 53.00 грн
УДК : 659.1
ББК : 65.42-803
Предметні рубрики: Реклама
Географіч. рубрики:
Анотація: Реклама обладает собственным языком, в распоряжении рекламодателя имеются самые разнообразные варианты выбора средств массовой информации.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 76.120.7/Н19
Автор(и) : Назайкин, Александр Николаевич
Назва : Рекламная служба газеты. Структура. Принципы. Функции : учеб. пособие
Вихідні дані : Москва: Комсомольская правда, 1996
Кільк.характеристики :192 с.: ил.
ISBN, Ціна 5-87107-009-4: 6.58 р.
ББК : 76.120.7
Предметні рубрики: Засоби масової комунікації-- Реклама
Географіч. рубрики:
Анотація: Книга рассчитана на сотрудников рекламных служб средств массовой информации, ориентированных на работу в условиях рыночной экономики.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.6:659/Г38
Автор(и) : Гермогенова Л. Ю.
Назва : Как сделать рекламу магазина. (Магазин, реклама, товар. Стимулирование сбыта : методы торговли, формы продажи)
Вихідні дані : Москва: РусПартнер Лтд, 1994
Кільк.характеристики :288 с.: рис.
Серія: Практика бизнеса; Вып. 2
Примітки : Прил.: с. 238-281
ISBN, Ціна 5-900733-03-3: 500.000 крб
УДК : 658.6:659
ББК : 65.421
Предметні рубрики: Магазини (установи)-- Реклама
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): магазины--методы торговли--методи торгівлі--формы розничной торговли--форми розрібної торгівлі--оптовая торговля--оптова торгівля--реклама гипермаркета--реклама гіпермаркета--ассоциированный магазин--асоційований магазин--посылочная торговля--посилкова торгівля--рекламная политика--рекламна політика--виды и формы рекламы--види і форми реклами--рекламная стратегия--рекламна стратегія--внемагазинная реклама--позамагазинна реклама--реклама в прессе--реклама в пресі--наружная реклама--зовнішня реклама--радио- и телереклама--радіо- і телереклама--презентация магазина--презентація магазина--рекламные материалы--рекламні матеріали--дизайн магазина--персонал магазина--контроль эффективности рекламы--контроль за ефективністю реклами
Анотація: [Реклама товаров это естественный инструмент экономики. Книги серии "Практика бизнеса" посвящены рекламе магазина, фирменному стилю].
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)