Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=реклама услуг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075)/П22
Автор(и) : Пащук, Ольга Вікторівна
Назва : Маркетинг послуг: стратегічний підхід : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Професіонал, 2005
Кільк.характеристики :560 с.: рис., табл.
Колективи : Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут"
Примітки : Л-ра: с. 545-558
ISBN, Ціна 966-8556-47-X: 52.00 грн
УДК : 658.8(075)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Послуги-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ринок послуг--рынок услуг--залучення споживачів--привлечение потребителей--непередбачуваність послуг--непредсказуемость услуг--споживання послуг--потребление услуг--потреби споживачів--потребности потребителей--оцінка наданих послуг--оценка предоставляемых услуг--оцінка пропозиції--оценка предложения--споживчий портфель--потребительский портфель--скарги споживачів--жалобы потребителей--притензії споживачів--притензии потребителей--гарантії підприємств--гарантии предприятия--конкурентна позиція підприємств--конкурентная позиция предприятий--попит на послуги--спрос на услуги--маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--планування маркетингу--планирование маркетинга--пропозиції послуги--предложение услуг--розробка нової послуги--разработка новой услуги--ціна послуг--цена услуг--реклама послуг--реклама услуг--комунікації послуг--коммуникации услуг--якість послуг--качество услуг
Анотація: Розглянуто загальну концепцію послуг, особливості їх використання у різних галузях промисловості, торгівлі, сфері сервісу.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 347.7(477)(094.5)/У45
Уніф. заголовок форми :Україна. Закони
Назва : Закони України "Про рекламу" : станом на 7 листоп. 2007 р.; "Про інформацію" . -Офіц. вид.
Вихідні дані : Київ: Парлам. вид-во, 2007
Кільк.характеристики :53 с
Колективи : Верховна Рада України
Серія: Закони України
ISBN, Ціна 978-966-611-585-3: 04.12 грн
УДК : 347.7(477)(094.5)
ББК : 67.9(4УКР)304.6-3
Предметні рубрики: Реклама --Україна
Інформація --Україна
Географіч. рубрики:
Анотація: Ці Закони визначають засади рекламної діяльності в Україні та закріплюють право громадян на інформацію.
Примірники :БГ(1)
Вільні : БГ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)