Пошуковий запит: <.>K=рекламная деятельность<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Палеха Ю. І. Інформаційний бізнес/Ю. І. Палеха, Ю. І. Горбань. - 2015
|
>2.
| Лисюк А. В. Організація і методика бухгалтерського обліку операцій з рекламними продуктами/А. В. Лисюк ; наук. кер. К. В. Романчук. - 2015
|
>3.
| Полторак В. А. Маркетингові дослідження/В. А. Полторак, І. В. Тараненко, О. Ю. Красовська. - 2014
|
>4.
| Балабанова Л. В. Рекламний менеджмент/Л. В. Балабанова, Л. О. Юзик. - 2013
|
>5.
| "Сучасні інструменти реалізації практичного менеджменту, маркетингу та логістики: особливості застосування в глобальному конкурентному середовищі", Всеукраїнська науково-практична конференція(2013;Житомир). Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих науковців, аспірантів, здобувачів і студентів "Сучасні інструменти реалізації практичного менеджменту, маркетингу та логістики: особливості застосування в глобальному конкурентному середовищі" 14-15 листопада 2013 року/М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т, Вінниц. торг.-економ. ін-т, Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка [та ін.. - 2013
|
>6.
| Липчук В. В. Маркетингові дослідження/В. В. Липчук, Л. В. Погребняк. - 2012
|
>7.
| Купрейченко А. Б. Психология доверия и недоверия к рекламе/А. Б. Купрейченко // Практична психологія та соціальна робота. -К.:СОЦИС, 2011,N N 11.-С.5-15
|
>8.
| Купрейченко А. Б. Психология доверия и недоверия личности к рекламе/А. Б. Купрейченко // Практична психологія та соціальна робота. -К.:СОЦИС, 2011,N N 10.-С.1-8
|
>9.
| Скопень М. М. Інформаційні системи і технології маркетингу в туризмі/М. М. Скопень, М. К. Сукач. - 2010
|
>10.
| Орбан-Лембрик Л. Е. Психологія управління/Л. Е. Орбан-Лембрик. - 2010
|
|
|