Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=рекламная деятельность<.>
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-16 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 004.738.5:339.138/П14-095001
Автор(и) : Палеха, Юрій Іванович, Горбань, Юрій Іванович
Назва : Інформаційний бізнес : підручник
Вихідні дані : К.: Ліра-К, 2015
Кільк.характеристики :492 с.: мал., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський національний університет культури і мистецтв
Примітки : Л-ра: с. 471
ISBN, Ціна 978-966-2609-94-3: 165.00, 220.00, грн
УДК : 004.738.5:339.138(075)
ББК : 65.09я73
Предметні рубрики: Інформаційний бізнес-- Електронна торгівля
Інформаційний ринок
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): модель інформаційного бізнесу--модель информационного бизнеса--маркетингове середовище підприємства--маркетинговая среда предприятия--інформаційні продукти--информационные продукты--інформаційні послуги--информационные услуги--обробка маркетингової інформації--обработка маркетинговой информации--конкурентне середовище--конкурентная среда--маркетингова інформаційна система--маркетинговая информационная система--маркетингові рішення--маркетинговые решения--рекламна діяльність--рекламная деятельность--рекламна політика--рекламная политика--бенчмаркетинг--інформаційно-консультативна діяльність--информационно-консультативная деятельность--інформаційний консалтинг--информационный консалтинг--міжнародна електронна комерція--международная элетронная коммерция
Анотація: Категорії інформаційного бізнесу, його модель, побудова та функції, особливості і механізм функціонування інформаційного ринку.
Примірники : всього : ВВ(1), ЧЗ(1)
Вільні : ВВ(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 657.471.1:659.1(0/Л63-408557
Автор(и) : Лисюк, Альона Василівна
Назва : Організація і методика бухгалтерського обліку операцій з рекламними продуктами : автореферат
Вихідні дані : Житомир: ЖДТУ, 2015
Кільк.характеристики :21 с.: табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Житомирський державний технологічний університет
Ціна : 10.00 грн
УДК : 657.471.1:659.1(043.3)
ББК : 65.052
Предметні рубрики: Бухгалтерський облік
Географіч. рубрики:
Анотація: Визначено економічну сутність рекламного продукту та ідентифіковано об'єкти бухгалтерського обліку у розрізі форм його прояву.
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658(075.8)/П52
Автор(и) : Полторак В. А., Тараненко І. В., Красовська О. Ю.
Назва : Маркетингові дослідження : навч. посібник . -3-тє вид., переробл. та допов.
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2014
Кільк.характеристики :340, [1] с.: табл., граф.
Примітки : Предм. покажч.: с. 316-320. - Л-ра: с. 321-325. - Дод.: с. 326-336
ISBN, Ціна 978-617-673-255-6: 72.00 грн
УДК : 658(075.8)
ББК : 65.050.214я73
Предметні рубрики: Дослідження-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Розглядаються теоретико-методологічні, методичні, технологічні і змістовні аспекти організації і проведення маркетингових досліджень, використання їх результатів у виробничій та маркетинговій діяльності підприємства.
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.1(075.8)/Б20
Автор(и) : Балабанова, Людмила Веніамінівна, Юзик, Людмила Олександрівна
Назва : Рекламний менеджмент : підручник
Вихідні дані : Київ: Центр учбов. літ., 2013
Кільк.характеристики :391, [1] с.: табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Донецький державний університет економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського, Інститут економіки і управління. Кафедра маркетингово менеджменту
Серія: Школа маркетингового менеджменту
Примітки : Бібліогр.: с. 351-357. - Предм. покажч.: с. 358-362. - Ім. покажч.: с. 363. - Дод.: с. 364-388
ISBN, Ціна 978-611-01-0396-1: 72.00 грн
УДК : 659.1(075.8)
ББК : 65.42-803я73
Предметні рубрики: Рекламний менеджмент
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рекламний менеджмент підприємства--рекламный менеджмент предприятия--реклама в системі менеджменту--реклама в системе менеджмента--рекламні комунікації--рекламные коммуникации--засоби поширення реклами--средства распространения рекламы--система рекламного менеджмента--система рекламного менеджмента--контроль рекламної діяльності--контроль рекламной деятельности--реклама--рекламна діяльность--рекламная деятельность
Анотація: Розкрито становлення та розвиток рекламного менеджменту, сутність і функції реклами , наведено характеристику процесу рекламної комунікації, каналів розповсюдження рекламних повідомлень, основних засобів розповсюдження реклами, рекламного звернення, планування рекламної діяльності, контроль рекламної діяльності, оцінка ефективності рекламної діяльності.
Примірники : всього : ВВ(1), ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005:339.138:658.8](477)/С89
Назва : Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих науковців, аспірантів, здобувачів і студентів "Сучасні інструменти реалізації практичного менеджменту, маркетингу та логістики: особливості застосування в глобальному конкурентному середовищі" 14-15 листопада 2013 року
Вихідні дані : Житомир: ЖДТУ, 2013
Кільк.характеристики :198, [2] с.: табл.
Колективи : "Сучасні інструменти реалізації практичного менеджменту, маркетингу та логістики: особливості застосування в глобальному конкурентному середовищі", Всеукраїнська науково-практична конференція (2013;Житомир) , Міністерство освіти і науки України, Житомирський державний технологічний університет, Вінницький торговельно-економічний інститут, Житомирський державний університет імені Івана Франка
Примітки : Літ. в кінці ст.
ISBN, Ціна 978-966-683-386-3: 20.00 грн
УДК : 005:339.138:658.8](477)
ББК : 65.9(4УКР)290-2
Предметні рубрики: Підприємства-- Економіка --Україна
Географіч. рубрики: Житомирська область-- Підприємства-- Економіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зовнішньоекономічна діяльність--внешнеэкономическая деятельность--підприємницька діяльнысть--предпринимательская деятельность--стратегічне планування--стратегическое планирование--конкурентоспроможність--конкурентоспособность--маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--рекламна діяльність--рекламная деятельность--логістичні системи--логистические системы--страхова діяльність--страховая деятельность--інноваційна діяльність--инновационная деятельность--зайнятість населення--занятость населения--ринок праці--ринок праці--екологічний менеджмент--экологический менеджмент--управління якістю--управление качеством--місцеві видання--місцеві видання
Зміст : Удосконалення системи сервісного обслуговування споживачів на прикладі ПП "Бердичівспеценергобуд"/ І. П. Ярощук.
Анотація: Висвітлено теоретичні та практичні аспекти розвиткку менеджменту, маркетингу та логістики на підприємствах різного організаційно-правового статусу, в т.ч. на підприємствах Житомирщини.
Примірники : всього : КР(1), ВВ(1)
Вільні : КР(1), ВВ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/Л61
Автор(и) : Липчук, Василь Васильович, Погребняк, Людмила Володимирівна
Назва : Маркетингові дослідження : навч. посібник
Вихідні дані : Л.: Магнолія 2006, 2012
Кільк.характеристики :352 с.: рис., табл.
Серія: Вища освіта в Україні
Примітки : Слов. термін.: с. 315-321. - Бібліогр.: с. 340-341. - Дод.: с. 342-347
ISBN, Ціна 978-617-574-037-8: 108.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетингові дослідження
Географіч. рубрики:
Анотація: Складається з трьох розділів, в яких у логічній послідовності розглядаються питання сутності, особливостей, процесу та організації маркетингових досліджень, методології їх проведення та практичні аспекти їх здійсненя.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Купрейченко А. Б.
Назва : Психология доверия и недоверия к рекламе
Місце публікування : Практична психологія та соціальна робота. - К.: СОЦИС, 2011. - N 11. - С. 5-15 (Шифр ppts/2011/11)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Предметні рубрики: Економічна психологія
Реклама-- Соціальна психологія
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Купрейченко А. Б.
Назва : Психология доверия и недоверия личности к рекламе
Місце публікування : Практична психологія та соціальна робота. - К.: СОЦИС, 2011. - N 10. - С. 1-8 (Шифр ppts/2011/10)
Примітки : Библиогр. в подстрочном примеч.
Предметні рубрики: Комунікативна психологія-- Психологічний вплив реклами
Психолгія в рекламній діяльності-- Довіра або недовіра рекламі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рекламна діяльність--рекламная деятельность--довіра/недовіра особистості--доверие/недоверие личности--психологічна ефективність рекламного впливу--психологическая эффективность рекламного воздействия
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.48(075.8)/С44
Автор(и) : Скопень, Микола Максимович, Сукач, Михайло Кузьмич
Назва : Інформаційні системи і технології маркетингу в туризмі : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : К.: Каравела, 2010
Кільк.характеристики :336 с.: граф., табл.
Серія: Українська книга
Примітки : Глосарій: с. 330-332. - Тести: с. 333-335. - Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-966-2229-06-6: 56.00 грн
УДК : 338.48(075.8)
ББК : 65.433я73
Предметні рубрики: Туризм-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Сутність та характеристика інформаційних систем і технологій маркетингу, практика розв'язання задач.
Примірники : всього : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Вільні : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.6(075.8)/О63
Автор(и) : Орбан-Лембрик, Лідія Ернестівна
Назва : Психологія управління : навч. посібник . -2-е вид., допов.
Вихідні дані : К.: Академвидав, 2010
Кільк.характеристики :541, [3] с.: рис.
Серія: Серія "Альма-матер"
Примітки : Термін. слов.: с. 524-531. - Л-ра: с. 532-541
ISBN, Ціна 978-966-8226-94-6: 55.00, 57.50, 45.00, грн
УДК : 316.6(075.8) + 005.32(075.8)
ББК : 88.5я73
Предметні рубрики: Психологія-- Управління
Географіч. рубрики:
Анотація: Психологічні основи, соціально-психологічна, соціокультурна і етнопсихологічна специфіка управлінської діяльності, чинники її ефективності, джерела керівництва і лідерства, причини конфліктів в управлінні, особливості і способи їх подолання, психологічні детермінанти діяльності керівників та стилів керівництва.
Примірники : всього : ФОНД(2), ЧЗ(1)
Вільні : ФОНД(2), ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-10    11-16 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)