Пошуковий запит: <.>K=рекламна діяльність<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Cаніахметова Н. О. Правовий захист підприємництва в Україні/Н. О. Cаніахметова ; [шеф-ред. В. С. Ковальський]. - 1999
|
>2.
| Актуальні проблеми господарського права (Особлива частина)/[О. С. Горяєва та ін. ; за ред.: В. С. Щербини, В. В. Рєзнікової]. - 2016
|
>3.
| Бородкіна Н.О. Реклама та рекламна діяльність/Н. О. Бородкіна, О. Л. Фіщук. - 2007
|
>4.
| Булахова Г. Бібліотеки в соціальних мережах та блогосфері як засіб рекламування/Г. Булахова // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. -К.:НБУВ, 2013. т.Вип. 36.-С.192-199
|
>5.
| Джефкінс Ф. Реклама/Френк Джефкінс ; допов. і ред. Деніела Ядіна. - 2001
|
>6.
| Джефкінс Ф. Реклама/Френк Джефкінс ; допов. і ред. Деніела Ядіна ; пер. з 4-го англ. вид. О. О. Чистякова. - 2008
|
>7.
| Крупка Ю.М. Правові основи підприємницької діяльності/Ю. М. Крупка. - 2008
|
>8.
| Купрейченко А. Б. Психология доверия и недоверия к рекламе/А. Б. Купрейченко // Практична психологія та соціальна робота. -К.:СОЦИС, 2011,N N 11.-С.5-15
|
>9.
| Купрейченко А. Б. Психология доверия и недоверия личности к рекламе/А. Б. Купрейченко // Практична психологія та соціальна робота. -К.:СОЦИС, 2011,N N 10.-С.1-8
|
>10.
| Лісовський П. М. Персонологія: специфіка, структура, механізм/Лісовський П. М., Лісовська Ю. П.. - 2018
|
>11.
| Липчук В. В. Маркетингові дослідження/В. В. Липчук, Л. В. Погребняк. - 2012
|
>12.
| Лисюк А. В. Організація і методика бухгалтерського обліку операцій з рекламними продуктами/А. В. Лисюк ; наук. кер. К. В. Романчук. - 2015
|
>13.
| Міжнародний агробізнес/[І. Ю. Сіваченко та ін.] ; за ред.: І. Ю. Сіваченка, О. В. Захарченка. - 2008
|
>14.
| Назайкин А. Н. Рекламная служба газеты. Структура. Принципы. Функции/А. Н. Назайкин. - 1996
|
>15.
| Обритько Б. А. Реклама і рекламна діяльність/Б. А. Обритько. - 2002
|
>16.
| Орбан-Лембрик Л. Е. Психологія управління/Л. Е. Орбан-Лембрик. - 2010
|
>17.
| Палеха Ю. І. Інформаційний бізнес/Ю. І. Палеха, Ю. І. Горбань . - 2016
|
>18.
| Палеха Ю. І. Інформаційний бізнес/Ю. І. Палеха, Ю. І. Горбань. - 2015
|
>19.
| Палеха Ю. І. Маркетинг інформаційних продуктів і послуг/Ю. І. Палеха, О. Ю. Палеха. - 2017
|
>20.
| Полторак В. А. Маркетингові дослідження/В. А. Полторак, І. В. Тараненко, О. Ю. Красовська. - 2014
|
|
|