Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=рекламна діяльність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-25 
1.

Сэндидж Ч. Реклама: теория и практика/Ч. Г. Сэндидж, В. Фрайбургер, К. Ротцолл ; пер. с англ. В. Б. Боброва ; общ. ред. и вст. ст. Е. М. Пеньковой ; [ред.: О. Г. Радынова, Ю. И. Куколев]. - 1989
2.

Назайкин А. Н. Рекламная служба газеты. Структура. Принципы. Функции/А. Н. Назайкин. - 1996
3.

Cаніахметова Н. О. Правовий захист підприємництва в Україні/Н. О. Cаніахметова ; [шеф-ред. В. С. Ковальський]. - 1999
4.

Джефкінс Ф. Реклама/Френк Джефкінс ; допов. і ред. Деніела Ядіна. - 2001
5.

Обритько Б. А. Реклама і рекламна діяльність/Б. А. Обритько. - 2002
6.

Реверчук С. К. Основи теорії економічної конкуренції/С. К. Реверчук, Т. В. Сива, Л. С. Реверчук. - 2007
7.

Бородкіна Н.О. Реклама та рекламна діяльність/Н. О. Бородкіна, О. Л. Фіщук. - 2007
8.

Крупка Ю.М. Правові основи підприємницької діяльності/Ю. М. Крупка. - 2008
9.

Джефкінс Ф. Реклама/Френк Джефкінс ; допов. і ред. Деніела Ядіна ; пер. з 4-го англ. вид. О. О. Чистякова. - 2008
10.

Міжнародний агробізнес/[І. Ю. Сіваченко та ін.] ; за ред.: І. Ю. Сіваченка, О. В. Захарченка. - 2008
11.

Тєлєтов О. С. Рекламний менеджмент/О. С. Тєлєтов. - 2009
12.

Орбан-Лембрик Л. Е. Психологія управління/Л. Е. Орбан-Лембрик. - 2010
13.

Скопень М. М. Інформаційні системи і технології маркетингу в туризмі/М. М. Скопень, М. К. Сукач. - 2010
14.

Купрейченко А. Б. Психология доверия и недоверия личности к рекламе/А. Б. Купрейченко // Практична психологія та соціальна робота. -К.:СОЦИС, 2011,N N 10.-С.1-8
15.

Купрейченко А. Б. Психология доверия и недоверия к рекламе/А. Б. Купрейченко // Практична психологія та соціальна робота. -К.:СОЦИС, 2011,N N 11.-С.5-15
16.

Липчук В. В. Маркетингові дослідження/В. В. Липчук, Л. В. Погребняк. - 2012
17.

Булахова Г. Бібліотеки в соціальних мережах та блогосфері як засіб рекламування/Г. Булахова // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. -К.:НБУВ, 2013. т.Вип. 36.-С.192-199
18.

"Сучасні інструменти реалізації практичного менеджменту, маркетингу та логістики: особливості застосування в глобальному конкурентному середовищі", Всеукраїнська науково-практична конференція(2013;Житомир). Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих науковців, аспірантів, здобувачів і студентів "Сучасні інструменти реалізації практичного менеджменту, маркетингу та логістики: особливості застосування в глобальному конкурентному середовищі" 14-15 листопада 2013 року/М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т, Вінниц. торг.-економ. ін-т, Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка [та ін.. - 2013
19.

Полторак В. А. Маркетингові дослідження/В. А. Полторак, І. В. Тараненко, О. Ю. Красовська. - 2014
20.

Лисюк А. В. Організація і методика бухгалтерського обліку операцій з рекламними продуктами/А. В. Лисюк ; наук. кер. К. В. Романчук. - 2015
 1-20    21-25 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)