Пошуковий запит: <.>K=рекламна діяльність<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 25 |
>1.
| Джефкінс Ф. Реклама/Френк Джефкінс ; допов. і ред. Деніела Ядіна. - 2001
|
>2.
| Крупка Ю.М. Правові основи підприємницької діяльності/Ю. М. Крупка. - 2008
|
>3.
| Реверчук С. К. Основи теорії економічної конкуренції/С. К. Реверчук, Т. В. Сива, Л. С. Реверчук. - 2007
|
>4.
| Бородкіна Н.О. Реклама та рекламна діяльність/Н. О. Бородкіна, О. Л. Фіщук. - 2007
|
>5.
| Тєлєтов О. С. Рекламний менеджмент/О. С. Тєлєтов. - 2009
|
>6.
| Орбан-Лембрик Л. Е. Психологія управління/Л. Е. Орбан-Лембрик. - 2010
|
>7.
| Міжнародний агробізнес/[І. Ю. Сіваченко та ін.] ; за ред.: І. Ю. Сіваченка, О. В. Захарченка. - 2008
|
>8.
| Скопень М. М. Інформаційні системи і технології маркетингу в туризмі/М. М. Скопень, М. К. Сукач. - 2010
|
>9.
| Джефкінс Ф. Реклама/Френк Джефкінс ; допов. і ред. Деніела Ядіна ; пер. з 4-го англ. вид. О. О. Чистякова. - 2008
|
>10.
| Липчук В. В. Маркетингові дослідження/В. В. Липчук, Л. В. Погребняк. - 2012
|
>11.
| Купрейченко А. Б. Психология доверия и недоверия личности к рекламе/А. Б. Купрейченко // Практична психологія та соціальна робота. -К.:СОЦИС, 2011,N N 10.-С.1-8
|
>12.
| Купрейченко А. Б. Психология доверия и недоверия к рекламе/А. Б. Купрейченко // Практична психологія та соціальна робота. -К.:СОЦИС, 2011,N N 11.-С.5-15
|
>13.
| Сэндидж Ч. Реклама: теория и практика/Ч. Г. Сэндидж, В. Фрайбургер, К. Ротцолл ; пер. с англ. В. Б. Боброва ; общ. ред. и вст. ст. Е. М. Пеньковой ; [ред.: О. Г. Радынова, Ю. И. Куколев]. - 1989
|
>14.
| Обритько Б. А. Реклама і рекламна діяльність/Б. А. Обритько. - 2002
|
>15.
| Полторак В. А. Маркетингові дослідження/В. А. Полторак, І. В. Тараненко, О. Ю. Красовська. - 2014
|
>16.
| "Сучасні інструменти реалізації практичного менеджменту, маркетингу та логістики: особливості застосування в глобальному конкурентному середовищі", Всеукраїнська науково-практична конференція(2013;Житомир). Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих науковців, аспірантів, здобувачів і студентів "Сучасні інструменти реалізації практичного менеджменту, маркетингу та логістики: особливості застосування в глобальному конкурентному середовищі" 14-15 листопада 2013 року/М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т, Вінниц. торг.-економ. ін-т, Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка [та ін.. - 2013
|
>17.
| Палеха Ю. І. Інформаційний бізнес/Ю. І. Палеха, Ю. І. Горбань. - 2015
|
>18.
| Лисюк А. В. Організація і методика бухгалтерського обліку операцій з рекламними продуктами/А. В. Лисюк ; наук. кер. К. В. Романчук. - 2015
|
>19.
| Актуальні проблеми господарського права (Особлива частина)/[О. С. Горяєва та ін. ; за ред.: В. С. Щербини, В. В. Рєзнікової]. - 2016
|
>20.
| Палеха Ю. І. Інформаційний бізнес/Ю. І. Палеха, Ю. І. Горбань . - 2016
|
>21.
| Палеха Ю. І. Маркетинг інформаційних продуктів і послуг/Ю. І. Палеха, О. Ю. Палеха. - 2017
|
>22.
| Назайкин А. Н. Рекламная служба газеты. Структура. Принципы. Функции/А. Н. Назайкин. - 1996
|
>23.
| Лісовський П. М. Персонологія: специфіка, структура, механізм/Лісовський П. М., Лісовська Ю. П.. - 2018
|
>24.
| Булахова Г. Бібліотеки в соціальних мережах та блогосфері як засіб рекламування/Г. Булахова // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. -К.:НБУВ, 2013. т.Вип. 36.-С.192-199
|
>25.
| Cаніахметова Н. О. Правовий захист підприємництва в Україні/Н. О. Cаніахметова ; [шеф-ред. В. С. Ковальський]. - 1999
|
|